2026-02-17, 19:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Han borde ses som 4 av samhället också känner jag. Även Linnea - eller hon som fast som 12 kanske.

Hade aldrig lagt ut något sådant som min man skrivit till mig, det är väl för tusan privat och inget för välden att se.
Ps. Min man ritar mycket bra, så det är inte pga hans tecknartalanger jag inte skulle posta det. Ds. 😂

Detta är ett par som lägger ut bilder där Chrippa har sitt ansikte och kuk (inte samtidigt) i Linneas dåligt torkade röv. Du tror de vet vad personlig integritet är? 😁
Citera
2026-02-17, 20:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Detta måste vara det sjukaste jag läst! Tror Pallal att Joakim Lundell har varit förälskad i Linnea???

Finns inga belägg för det. Dock motsatsen finns en del.
Citera
2026-02-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggig
Denna gång är det för att få veta VAR det finns pengar och HUR hon kommer åt dem. Det ska köpas kläder till Lillon, och mössor, vagnar, blöjor, modersmjölkersättning och spälsäng, sängkler, en filt att ligga på golvet på, kläder som han växer ut varje vecka, barnvagn, barnvagsinsats, sele, täcken, lakan, pyjamasar, babymonitor, hjälp att stava sitt namn, nagelsax, stjärtkräm, muskräm, kroppskräm, ansiktskräm för att gå ut och för att gå in, strumpor, byxor, tröjar , tjocka tröjor, tjocka byxor

Kommer Chrippa att tala om var pengarna finns?

Kommer civilklädda saker följa efter henne.?

Kommer hon att bli paranoid?

Kommer mamma och pappa betala en biljett hem till slut?

Är det då det är dags att söka jobb som parkeringsvakt, assistent åt någon handikappad, när kommer det att släppas det här med uppgifterna?

Kommer hon att flytta utomlands? Med babyn? Utan babyn?

Hur kommer hon försörja sig själv och bebisen, Chrippa sitter inne, får 17 kr/dag, hon har inte rätt till föräldrapenning eftersom hon säkerligen inte har någon SGI? Jobba gör väl ingen mamma eller pappa (beroende på vem som har fp) innan barnet är minst 1,5 år.
Vem betalar allt som en bebis behöver och var ska hon bo? Kommer bebis ha eget rum?
Eller är det bara Julia som ska shameas angående boendesituation?
Men Linnea kan ju söka försörjningsstöd hos soc.
Citera
2026-02-17, 20:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför kallar du henne hinken?

Den användaren använder bara Linneas mest kända smeknamn.
Citera
2026-02-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Finns inga belägg för det. Dock motsatsen finns en del.
Duger det inte att Jocke skrev det till Linnea från sitt fejkkonto som bevis?

Som du vet har Jocke helt försakat Jonna sedan han blev manisk för att Linnea Lundström inte ville ha honom.

Du skulle inte vara tvungen att skriva här ifall det inte var sant.
Citera
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Hur kommer hon försörja sig själv och bebisen, Chrippa sitter inne, får 17 kr/dag, hon har inte rätt till föräldrapenning eftersom hon säkerligen inte har någon SGI? Jobba gör väl ingen mamma eller pappa (beroende på vem som har fp) innan barnet är minst 1,5 år.
Vem betalar allt som en bebis behöver och var ska hon bo? Kommer bebis ha eget rum?

Föräldrapenning får man trots arbetslös, men de ligger runt 5500-5900 som arbetslös.
Sen barnbidrag 1250.
Hon får la söka soc då
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake

Lägg till att varken Jacke Thomas Annika eller Lindha har pengar till ungen heller. Där KF gör besök varje vecka. Lyckat liv verkligen
Citera
2026-02-17, 20:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Duger det inte att Jocke skrev det till Linnea från sitt fejkkonto som bevis?

Är det ditt belägg? 😆
Citera
2026-02-17, 20:15
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Detta måste vara det sjukaste jag läst! Tror Pallal att Joakim Lundell har varit förälskad i Linnea???

Yes, halalpallal går hårt på den linjen just nu men det e bara hen o hinken som tror att Jocke är besatt av hinken
Citera
2026-02-17, 20:15
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Del 13 av chatten är ute!

Ser på 12 nu, väldigt vad aktiv Linnea var på Kräftans konton på telefonen och böt lösenord och grejer. Absolut inte sådant jag gjorde när jag blivit sönderslagen av mitt ex, men alla är vi väl olika 🙄
Citera
2026-02-17, 20:20
Avstängd
Citat:
Ser på 12 nu, väldigt vad aktiv Linnea var på Kräftans konton på telefonen och böt lösenord och grejer. Absolut inte sådant jag gjorde när jag blivit sönderslagen av mitt ex, men alla är vi väl olika 🙄

Lägg till att Linnea vägrade ge ut kod att återställa kanalen, förhalade att träffa Gustav vid lägenheten osv. Linnea skickade sin morsa 70 mil till en lägenhet hon visste lås hade bytts. Det är bil 14 timmar i onödan! Vidrigt. Allt för att leka offer och gråta ut.
Citera
2026-02-17, 20:20
Medlem
Citat:
På tal om brev från Kräftan.
Såg även på Hundpsykos Instagram en jämförelse mellan brevet till Linnea och sin påbörjade bok han skrev när Linnea satte han i häkte första gången. Absolut samma handstil, var det inte flera i denna tråd som påstod att Julia skrivit dom papperna?

Bra reflektion! Tänker också det är samma handstil. Så då kan ju teorin om att Julia ljugit om allt begravas.
Tror faktiskt inte att Linnea ljuger nu.
Vilket gör allt ännu mer sjukt om hon är gravid efter det de sa i nylig intervju, samt vem fan sätter barn till världen om pappan ska in i fängelse minst två år??
Och allt prat om gener, genetik, dna, från båda håll..... Weird vibes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in