2026-02-16, 21:35
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det är det inte.

Men om jag tvingar dig att sälja sex så begår jag koppleri och de som köper dig, är i mina ögon våldtäktsmän. Visst, de kanske inte vet att det sker mot din vilja men är du neddrogad när de spenderar den köpta tiden med dig, tja då borde de kanske iaf undra lite över samtycket.

Jo, är hon uppenbart drogad (sövd som hon i Frankrike) håller jag med. Men om det är som här, frivilligt, men frun ångrar sig pga bråk med gubben så blir det ju knte våldtäkt automatiskt.
Citera
2026-02-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actionable
Nu är det ju inte 100+ våldtäkter, det är 100+ sexköp. Straffskalan för sexköp ligger i linje med brott som till exempel olovlig kraftavledning, BrB 8 kap 10 §.

Skulle du vara lika sugen på att polisen utredde hundratals tjuvkopplade elskåp i några års tid och lade andra brott på hög, typ sexköp och våldtäkter, för att resursen tagit slut till alla elskåp?

Hur många nya sexköp och våldtäkter, eller kvinnovåldsbrott, tror du hamnar i kö om man utreder alla 100+ torskar? Resurserna kommer alltid vara mindre än mängden brott man teoretiskt skulle kunna utreda. Har man bara tre snickare men det ställs krav om att bygga sju hus, då kommer nya byggplaner att få vänta lääääänge.
Om inte samtycke fanns så är det våldtäkter enligt nuvarande lagstiftning. Och fanns samtycke så är rubrikerna om att hon drogad tvingades att sälja sex, felaktiga. Kan fortfarande vara koppleri iofs men nu verkar det ju vara ytterligare en nivå på mannens brott än att han bara hjälpt till med affärerna.
Citera
2026-02-16, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jo, är hon uppenbart drogad (sövd som hon i Frankrike) håller jag med. Men om det är som här, frivilligt, men frun ångrar sig pga bråk med gubben så blir det ju knte våldtäkt automatiskt.
Vi får väl se vad det handlade om. Jag sätter mina pengar på att det inte var helt frivilligt. Hennes kära man är väl dömd för brott riktat mot en tidigare partner. Ingen svärmorsdröm tänker jag.
Citera
2026-02-16, 21:41
Medlem
Paret hade alltså en form av campingplats för husbilar?

Hittade ett intressant betyg på nätet.

"Jag blev så nöjd med min vistelse på Ställplats XXXXXXX. Som en plåtisägare uppskattade jag det enkla och charmiga i omgivningen. Att slippa trängas med husvagnar och skrikande barn var underbart. Värdparets hippie-filosofi, Summer of Love, var genuin. Jag kommer definitivt att återvända hit!"

Hippie-filosofi med summet of love?
Citera
2026-02-16, 21:45
Medlem
Inte svårt att känna igen han med den asisktatueringen. Återigen visas det vilken fin kvinnosyn de har i HA.
Citera
2026-02-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delvich
Vi får vänta ett tag till. 13e Mars nu enligt åklagaren.
Har grävt lite och hittat lite intressant info här på FB. Någon varnade här på FB (ungefär 3år sedan) att boka träffar med denna kvinna med tanke på mannens bakgrund. Läste även att han suttit med vid träffar/i närheten vid träffar med balaklava på sig. Balaklava mest troligt då pga hans ansiktstatuering skulle jag tippa på.
Vojne, vojne. Då är det alltså kvinnan som annonserade som en galning för några år sedan, typ en bit utanför Stockholm. Hon var väldigt tydlig med att hennes man skulle se på det hela. Kallade sig för något med dels ”mature” eller ”milf” i namnet och så något som hintade om att hennes man var en cuck. Vilket han väl kanske då inte är utan mer psykopat.
Citera
2026-02-16, 21:51
Moderator
KomissarieBecks avatar
Rubriken kompletterad med datum då mannen anhölls.// Moderator
Citera
2026-02-16, 21:55
Medlem
aha hittade tråden

Han i tråden verkar behandlas cancer?
På en av inläggen får man se hans ansökan til försäkringskassan där han nämner att cancern påverkar hans samlevnad med sin fru (som om +50 tanter är så kåta,tror snarare hon var glad att slippa)
Senast redigerad av Emoist 2026-02-16 kl. 22:07.
Citera
2026-02-16, 21:57
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Kan nån länka instagrambilder?

Hittar ej i tråden
(FB) Kramforsbo misstänks ha sålt kvinna (2025-10-23)
Citera
2026-02-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är det dessa? Milfig ginger.

https://www.instagram.com/rolfthomasreinhold?igsh=bnJ6dXVsb2QwdGsy
Ja, det är korrekt. Själv blir jag fysiskt illamående av att se bilderna och läsa hans jävla texter. Kallar sitt ex som han väl spöat för golddigger, kallar män som förgriper sig på kvinnor för kräk, hatar muslimer osv. Huruvida kvinnan är en milf eller ej fixar jag inte att analysera.
Citera
2026-02-16, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Behövs nog inte så mycket för att verka som höjdare där. Varje MC klubb besitter ju mängder av misslyckade aborter. Är ju ett gäng av massa slödder numera. HA betyder inget. Förr verkade det göra det med. Hederskodex osv.
Skitsnack. I Sverige har HA alltid dragit till sig kvinnomisshandlare utan heder.
Citera
2026-02-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
(FB) Kramforsbo misstänks ha sålt kvinna (2025-10-23)

Jo, jag hittade,

men tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in