Citat:
Ursprungligen postat av
Leif-o-billy
Tur att man inte röstar på SD längre dom har för länge sedan förlorat sitt syfte inom politiken nu när migrationen stramats åt. Ännu en gång visar dom sin orutin. Detta beslut att bara ge en varning kommer SD att få kastat rakt i ansiktet i varje debatt som berör Ukraina eller andra krig. SD kommer inte längre att kunna hävda att sossarna och kommunisterna har olämpliga personer inom partiet. Har hon filmer där Åkesson och Jomshof har sex med varandra eftersom dom inte vill kicka ut henne?
Hon känner Åkesson och hans exsambo i Sölvesborg. Då får man vara ryssvänlig, putinist, vara mc-kriminella, begå övergrepp och annat som ursäktas gällande olika personer så länge man känner Åkesson privat. Då kastas man aldrig ut, då drabbas man aldrig av några verkliga konsekvenser.