2026-02-13, 17:50
Medlem
SugaredThoughtss avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Gx35qB/artistens-ord-om-rattfylleriet-i-forhoret-tacksam-att-ingen-kom-till-skada

Citat:
Tacksam att ingen kom till skada

Citat:
I förhöret förklarar hon att hon och fyra vänner hade varit och städat ett hus och samtidigt delat på en flaska bubbel och en flaska alkoholfritt bubbel.

Då är det väl Carola va?

Citat:
Anledningen till att kvinnan, som är i 60-årsåldern, stoppades var att hon körde om polisen i för hög hastighet.

– Jag blev förvånad och överraskad över det för jag kände mig inte speciellt berusad, säger artisten i förhöret

Då säger hon väl egentligen att även när hon kör nykter har hon inga betänkligheter om att blåsa förbi Polisbilar?
Citera
2026-02-13, 18:15
Medlem
Pernilla Wahlgren?
Citera
2026-02-13, 18:21
Medlem
Citat:
Kvinnan har sedan tidigare en varning för ”upprepade trafikförseelser”, vilken enligt myndigheten påverkar utredningen och ökar risken för indraget körkort.

Carola har väl flera trafikförseelser sen förut, borde luta åt henne.
Citera
2026-02-13, 18:59
Medlem
Tror mer på Pernilla. Hon har varit ute o städat o skottat snö i Stora röda huset. Med sig hade hon sin mamma. På insta dricks det Bubbel,inga andra personer syns på bilderna .
Hennes mamma har ju flyttat in på ett lyxigt äldreboende på Lidingö.
Ingen har varit på Lagnö på länge. P brukar väl aldrig kunna uträtta något ensam utan hjälp , vänner och Bubbel måste ju alltid finnas.
Citera
2026-02-13, 19:02
Medlem
P W. .Städa Stora röda huset. Vänner är väl alltid behjälpliga ,hon städar väl inte själv. Bubbel ska alltid finnas. Även så skottades det snö. De sitter i P mammas lilla hus på tomten i en soffa. Dricker bubbel. Inga väninnor syns till på bilderna på Insta.
Citera
2026-02-13, 19:23
Medlem
Vem är artisten, kvinnan, sångerskan då?

Kända 60 årig artist fast för rattfylla.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Gx35qB/artistens-ord-om-rattfylleriet-i-forhoret-tacksam-att-ingen-kom-till-skada
Citera
2026-02-13, 19:43
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskor
Vem är artisten, kvinnan, sångerskan då?

Kända 60 årig artist fast för rattfylla.

Läs tråden så får du många gissningar. Vissa på möjliga namn men även en hel del korkade gissningar.
Citera
2026-02-13, 19:47
Medlem
meas19s avatar
C.H hon har köpt ett hus i skärgården som dom fixade med.
Citera
2026-02-14, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenLyden
Carola har väl flera trafikförseelser sen förut, borde luta åt henne.

Jo, det finns en diger historik vad anbelangar C.H och trafikpolis. Har för mig att hon bl.a körde 160 km/h på en 70-väg även om det var långt tillbaka i tiden. Det har varit en hel del andra förseelser också.

Bötesbeloppet antyder också på en välbärgad kvinna.
Citera
2026-02-14, 04:54
Medlem
loooser123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jo, det finns en diger historik vad anbelangar C.H och trafikpolis. Har för mig att hon bl.a körde 160 km/h på en 70-väg även om det var långt tillbaka i tiden. Det har varit en hel del andra förseelser också.

Bötesbeloppet antyder också på en välbärgad kvinna.

Rent och skärt trams. Sluta larva er.
Citera
2026-02-14, 07:19
Medlem
Ur en låst artikel från AB för 20 år sedan! Det har hänt en hel del efter det.

Citat:
Carola och polisen
Carola har genom åren varit inblandad i flera olika trafikförseelser – inte minst fortkörning.

Utan skylt Den 11 juni 2006: Carola kör utan registreringsskylt på sin nya bil, en Lexus stadsjeep.

Byter fil – krockar Den 10 augusti 2000: Carola krockar med sin Pontiac. Allan Nilsson, 62, hade ingen chans att väja när hon plötsligt gjorde en vänstersväng över hans körfält. Nilsson fick skrota sin bil.

Förlorar körkortet Den 6 september 1993: Carola kör 74 km i timmen på Vårdsätravägen. Det är en 50-väg och hon får 1200 kronor i böter. 27 december drar kammarrätten in hennes körkort i fyra månader.

Kör i 148 Den 2 mars 1993: Carola kör i 148 km i timmen på E4 mellan Uppsala och Stockholm. Det är 38 km i timmen för fort och hon får 1200 kronor i böter.

Böter på 50-väg Den 10 september 1992: Klockan 15.34 kör Carola 76 kilometer i timmen på Vårdsätravägen. Det är 26 km i timmen för fort och hon får 1200 kronor i böter.

böter på 90-väg Den 8 mars 1991: Carola kör 115 km i timmen i Karlskoga. Det är 25 km i timmen för fort. Hon får 700 kronor i böter.

Citat:
Carola gjorde en vansinnesfärd på väg till sin konsert.

Hon körde i 160 kilometer på 70-vägar.

Men polisen lät henne köra vidare.

- De var jättesnälla, säger hon, till sin publik i Sunne.

Citat:
Den 11 mars förra året stoppades Carola på Värmdöleden.
Enligt polisens register rapporterades hon för grov olovlig körning.

Expressen 2018.

Har svårt att länka.

Det verkar finnas något med bilar och Carola.
Senast redigerad av Konrad 2026-02-14 kl. 07:29.
Citera
2026-02-14, 07:25
Medlem
Trebcrews avatar
23 sidor med bara gissningar.
Jag är kanske bortskämd men när jag går in på Flashback för att få ett namn så brukar det sällan vara så många sidor utan att nån med säkerhet har droppat rätt namn.
Måste vara en person med hög integritet och lojala vänner som inte outar henne.
Så C*rola och Pill*n är inga dumma gissningar, även fast jag tror att risken är stor att Runar-gutten hade spridit det i alla kanaler som fanns om det varit C*rola och då hade det varit ute sen länge. *=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in