2026-02-11, 23:11
Medlem
Hej jag undrar vad som hänt i vårat samhälle då tjejer bara är intresserade av att ligga med en? Varje gång jag hittar en intressant tjej så vill de bara hoppa i säng med en. Aldrig någonsin kan jag få mentalt utbyte av en kvinna. Är sex det enda som tjejer tänker på?

Lider ni andra av samma problem? Om inte, var hittar ni era tjejer som inte bara utnyttjar en?
Citera
2026-02-11, 23:15
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Hej jag undrar vad som hänt i vårat samhälle då tjejer bara är intresserade av att ligga med en? Varje gång jag hittar en intressant tjej så vill de bara hoppa i säng med en. Aldrig någonsin kan jag få mentalt utbyte av en kvinna. Är sex det enda som tjejer tänker på?

Lider ni andra av samma problem? Om inte, var hittar ni era tjejer som inte bara utnyttjar en?

Du anses uppenbarligen inte som lämplig som någon att ha en seriösare relation med.
Någon annan förklaring kan jag inte komma på...
Citera
2026-02-11, 23:18
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:

Vad är din hemlighet? I wish to learn from the master.
Citera
2026-02-11, 23:21
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Beror väl på typen av tjejer du söker. Alla är inte så. Jag är inte det. Och nej, jag är inte intresserad.
Citera
2026-02-11, 23:23
Medlem
Haha, tro inte att du kan få något meningsfullt mentalt utbyte av kvinnor.
Antingen har man de som sängkamrater, eller så har man de inte alls.
Kvinnor är som små barn i sinnet, ingen logik, inget konsekvenstänk, barnsliga och omogna, växlar mellan gråt och skratt på fem sekunder.
Och inte minst är de extremt opålitliga.
Men sköna att leka nakenlekar med.
Citera
2026-02-11, 23:44
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Antingen har man de som sängkamrater, eller så har man de inte alls.
Kvinnor är som små barn i sinnet, ingen logik, inget konsekvenstänk, barnsliga och omogna, växlar mellan gråt och skratt på fem sekunder.
Och inte minst är de extremt opålitliga.
Men sköna att leka nakenlekar med.

Vilka kvinnor har du valt egentligen? Beskriv hur du har träffat dem samt hur dina kriterier sett ut?

Och ja, jag är tjej och anser att mentalt utbyte och emotionell kontakt är fundamentalt i det som ska bli något värt.
Citera
2026-02-11, 23:46
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:

Varför har du så svårt att se och ducka red flags? Är du uppvuxen i dyssiga relationer och/eller under dyssiga omständigheter?
Citera
2026-02-11, 23:50
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust

Å jo. Jag har en vän som är psykolog och han hade jävligt svårt med den praktiska delen i utbildningen innan han blev heterosexuell. Då hade han plötsligt fullt med praktexempel på det han bara läst om i böcker av Freud och Ljung.
Citera
2026-02-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Varför har du så svårt att se och ducka red flags? Är du uppvuxen i dyssiga relationer och/eller under dyssiga omständigheter?
Hur ser man dessa red flags i tid? Jag verkar ju se dem men tyvärr försent. Tidigare relationer varade i några år varje gång, då var jag yngre och tänkte typ med kuken så då var jag nöjd. Men nu när jag blivit äldre så är inte sex lika intressant längre och jag ser tillbaka på alla kvinnor jag legat med - finns ju fan inte en enda vettig.
Citera
2026-02-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Jag berättar bara att jag ska ta med dem på äventyr när försäkringsbolaget betalar ut pengarna för huset som brann ner.
Citera
2026-02-11, 23:56
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Beror väl på typen av tjejer du söker. Alla är inte så. Jag är inte det. Och nej, jag är inte intresserad.

Du är inte sån men du är inte heller intresserad. Du bekräftade just att TS faktiskt har rätt.
Citera
2026-02-12, 00:04
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret

Skulle du inte känna dig ganska misslyckad om du dejtade/träffade en tjej, ni hade sex, och efter det ville hon inte ha med dig att göra längre?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in