2026-02-11, 15:14
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Frågan är kommit några nya anal bilder på fru kräfta medans kräftan suttit inne? Eller hur får hon in pengarna nu ? ingen som har om det kommit upp nåt nytt så borde dom komma fram nu det skulle stressa herr kräfta mycket ... tänk om fru kräfta söker nåt nytt som skall mysa i analen

Hon ska tydligen börja blogga nu på YouTube så fort hon har en kamera (har fogden tagit deras senaste tro?) - om sitt intressanta liv där hon knappt går utanför dörren. När hon inser hur troligt hennes liv är så går hon nog åter till att sälja sig själv igen.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-11 kl. 15:29.
Citera
2026-02-11, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon ska tydligen börja blogga nu på YouTube (har fogden tagit deras senaste tro?) om sitt intressanta liv där hon knappt går utanför dörren. När hon inser hur troligt hennes liv är så går hon nog åter till att sälja sig själv igen.
Sälja sig själv igen? kan du utveckla tack.
Citera
2026-02-11, 15:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö

Sälja sig själv i video och bildformat till äckel på internet. Är det utvecklat nog?
Citera
2026-02-11, 15:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Vad hände 2009?

Nån fest i Borghamn började Christer slåss, polis kom och han fick åka polisbil. Han skyller på självförsvar men jag har hört att några tyckte han såg feminin ut och osäker i sin sexualitet som han är samt ADHD delux började han veva.
Citera
2026-02-11, 15:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
De beter sig som att allt är en lek. Som att allt är på låtsas. De är så verklighetsfrånvända att de inte förstår allvaret i det hela.

Ja som att allt är ett tv-spel.
Citera
2026-02-11, 15:27
Avstängd
Citat:
Hon ska tydligen börja blogga nu på YouTube (har fogden tagit deras senaste tro?) om sitt intressanta liv där hon knappt går utanför dörren. När hon inser hur troligt hennes liv är så går hon nog åter till att sälja sig själv igen.

Kommer alltså vara vloggar där hon gråter och äter yoghurt. Pratar med sina F11or. Anjo och Jockes fel när tittarsiffrorna är små så klart.

Hon går runt som ett vandrande lik hos mamma i Malmö nu.
Citera
2026-02-11, 15:29
Avstängd
Citat:

Du har missat helt att de gjorde porr på TF ser jag.
Citera
2026-02-11, 15:29
Medlem
Citat:
Sälja sig själv i video och bildformat till äckel på internet. Är det utvecklat nog?
Sälja sig till äckel låter en aning underligt. Kan du förklara varför det är just äckel som betalar för video och bildformat? Det kan ju enligt mig vara skattebetalande människor med någorlunda värderingar som köper underhållning.
Citera
2026-02-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Du har missat helt att de gjorde porr på TF ser jag.
ehh porr? vad jag vet finns det erotiskt material att tillgå mot betalning.
Vet vi med säkerhet att det är dem?
Citera
2026-02-11, 15:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Sälja sig till äckel låter en aning underligt. Kan du förklara varför det är just äckel som betalar för video och bildformat? Det kan ju enligt mig vara skattebetalande människor med någorlunda värderingar som köper underhållning.

Då tycker vi olika.

Sluta skicka om till mig är du snäll. Har ingen som helst lust att prata med dig.
Citera
2026-02-11, 15:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ja vi tycker då olika.
Det heter Pm och inte om.

Tolkar ditt smått förvirrande beteende på att du helt enkelt inte vet bättre

Sälja sig själv på internet utan kläder när man är gift är absolut omoraliskt om något. Och sorgligt.

Om, pm, USA eller bdsm, vad min autocorrect än ändrar till så skriv inte till mig privat.
Citera
2026-02-11, 15:50
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Så du menar att gifta supermodeller som via erotiska och smakfulla bilder ger glädje till människor gör Någonting fel?

Var är det smakfulla i att visa analen?

Sluta skicka pm till mig, jag kommer inte svara dig hjärtat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in