2018-10-15, 09:10
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimmer
Läste att han skulle ha mordhotat Dispatch Internationals Ingrid Carlqvist på Facebook (genom ett alias Norma Listen, som numera verkar borttaget). Någon som vet mer, om detta stämmer?

En jävla bump är jag medveteten om men vad jag förstått så bytte Normalisten namn och finns kvar som profil. Dock är det något nytt fejknamn muppen har...
Citera
2019-06-18, 13:31
Medlem
Månsans avatar
Killen måste ha århundradets sämsta tänder. Kollar på TV-debatt just nu där Malm och andra dårar propagerar för ytterligare en gigantisk tsunamivåg av anhöriginvandrare från Afrika och mellanöstern.

Har ny stor TV. Superskarp bild. Tidigare var allt lite halvsuddigt. Därför såg jag det plötsligt. Fredrik Malm är nästan kolsvart i käften av ruttna tänder. Han kan inte ha borstat tänderna en enda gång sen han föddes. Vämjeligt att se.

Hur kan en välavlönad svensk, uppvuxen i ett välfärdsland, tillåta sig att se så obeskrivligt äcklig ut i munnen? Det är helt uteslutet att människan har en partner, t o m en rabiessmittad hund i Calcutta skulle fly för sitt liv om Fredrik Malm kom fram och ville pussas.
Citera
2019-06-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Killen måste ha århundradets sämsta tänder. Kollar på TV-debatt just nu där Malm och andra dårar propagerar för ytterligare en gigantisk tsunamivåg av anhöriginvandrare från Afrika och mellanöstern.

Har ny stor TV. Superskarp bild. Tidigare var allt lite halvsuddigt. Därför såg jag det plötsligt. Fredrik Malm är nästan kolsvart i käften av ruttna tänder. Han kan inte ha borstat tänderna en enda gång sen han föddes. Vämjeligt att se.

Hur kan en välavlönad svensk, uppvuxen i ett välfärdsland, tillåta sig att se så obeskrivligt äcklig ut i munnen? Det är helt uteslutet att människan har en partner, t o m en rabiessmittad hund i Calcutta skulle fly för sitt liv om Fredrik Malm kom fram och ville pussas.
Har han inte en kurdiska? Hon är väl säkert van med tandlösa kurdgubbar, då är Malms svarta safttänder är ett fall framåt.
Citera
2025-01-29, 10:58
Medlem
En klassiker från den käre Fredrik Malm:

- Forskaren sa ju att det inte riktigt är så.

- Jo, men det är så, jag är övertygad om det, jag har två barn själv.

https://www.expressen.se/nyheter/l-politikern-forstar-inte-vad-som-ar-kontroversiellt/
Han passar som fisken i vattnet i SD-regeringen.
Citera
2025-01-29, 14:29
Avslutad
Happ. Vart står den här liberalen i frågan om byxmyndighet.

Det är nolltolerans mot pedofiler. Noll politiskt samarbete.

Inte släppa in dem. Lepra.
Citera
2026-02-10, 17:19
Avslutad
Fredrik Malm:
Har lyckats bli ordförande för Svenska Unescorådet.

https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2026/02/fredrik-malm-blir-ny-ordforande-for-svenska-unescoradet/
Citat:
Fredrik Malm är
riksdagsledamot
och ordförande i
riksdagens utbildningsutskott.
Ledamöterna i Svenska Unescorådet
är förordnande från och med den
22 februari 2026 tillsvidare, dock längst
till och med den 21 februari 2030.
Citera
  • 3
  • 4