Citat:
Det finns INGEN CHANS att Trump-administrationen tillåter Maxwell att vittna mot 100 av deras allierade i utbyte mot att bli frikänd. Det hade varit förödande för Republikanernas framtid. Om något så skulle de tvinga henne att bara vittna mot Clinton och andra demokrater och liknande men om hon sitter och nekar och ljuger så kommer det märkas och bli en riktig parodi vid en utfrågning. Jag skulle nog säga att hon är en psykopat och fullfjädrad lögnare som gör vad som helst för att bli frigiven och hennes vittnesmål därför inte är värt mycket i det här läget om hon inte lägger alla korten på bordet vilket hon aldrig kommer tillåtas att göra.
Jag tror så här angående GM. Om hon vittnar och namnger alla f------ pedofiler, eller andra person som begått brott i denna härva (oavsett partifärg eller maktposition) och det leder till fällande domar så skulle kunna tänka mig ge henne fri lejd. 100 fällande domar mot en fri. Vad hon än väljer kommer hon leva under konstant dödshot. Vilket kanske är någon form av tröst för de offren.
Citat:
Att Trump planerar för att ta kontroll över Federal Reserve och skicka USA i konkurs för att slutligen döda deras så kallade demokrati är en illa dold hemlighet. Palantir-grundaren Peter Thiel som ligger bakom J.D.Vance som har blivit en galjonsfigur för Heritage Foundation och Project 2025 bettade på marknaden redan 2008 på subprimekrisen men han lyckades till sin besvikelse inte riktigt försätta världen i en lång finanskris den gången. Nästa gång kommer det säkerligen bli mycket värrre.
Jo tyvärr så kan de alltid skylla på judarna och det är antagligen vad som kommer ske när USA kraschar ihop totalt. Trump gjorde inget fel, Bannon gjorde inget fel. Allt var judarnas fel. Känns som allt är upplagt för det äldsta jävla rug-pull schemet i världshistorien.
Peter Thiel ligger för övrigt bakom det kända citatet: "I no longer believe that freedom and democracy are compatible." och de har också pratat om att "bränna ner Washington" och liknande. Och eftersom såna som Thiel var på Epsteins pedofil-ö hela vägen fram tills han blev fängslad och dog så är de tvungna att gå all-in den här gången eftersom insatserna är så höga.
Här är lite intressant läsning om Thiel, Musk och Trump och USA:s undergång: https://washingtonspectator.org/peter-thiel-and-the-american-apocalypse/