2026-02-10, 12:24
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-DWiking
Helt rätt. Den judiska diktatorn Zelensky installerad av finansfamiljen Rothschilds som representeras av Epstein är självklart inte bra för varken Ukraina, Sverige eller Europa.

Men som Epstein formulerade det: "The destruction of Ukraine will provide many, many opportunities for us"

Korkade gojim.
Det här var det dummaste jag läst på ett par veckor och då är jag ändå ofta inne på flashback. Fortsätt på samma nivå så att vi normala får något att skratta åt och så att vi får våra fördomar om araber, serber och halvidioter bekräftade.
Citera
2026-02-10, 12:26
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Det finns väl goda skäl för att ifrågasätta SDs vurmande för Israel?
Jag har själv ifrågasatt vad som hänt. Förändringen är så stor att den kan inte ha varit organisk (hålla tal i och knäböja för Israel). Förändringen är så stor att det antagligen finns en yttre finansiär.
Israels och judars kontroll av världsordningen är just nu en världsnyhet.
Inte så kul om man gick med i Sverigedemokraterna bara för att upptäcka att man var med i Israeldemokraterna?
Det Israeliska övertagandet av SD är i realiteten inget övertagande utan som "operation Epstein" en lång planerad process att skaffa politisk makt åt högerradikala Israeliska intressen, dvs. Sionister/Likud.
Folk viftade bort att Kent Ekeroth redan 2010 besökte Israel och gjorde uttalanden som detta:
Citat:
”Jag menar att det är legala bosättningar. Det är inte palestinskt territorium, eftersom det aldrig har funnits något palestinskt folk eller palestinsk stat”, förklarar Kent Ekeroth i en intervju för tyska proisraeliska PI-news.
https://proletaren.se/artikel/inrikes-hogerextremister-till-israels-forsvar/
SD skall ses precis för vad det är, ett högerradikalt rasistiskt parti som är en direkt förlängning av Israeliska intressen och politik.
Citera
2026-02-10, 12:35
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Helt rätt. Den judiska diktatorn Zelensky

Ja, alla vet att SD hatar judar.
Citera
2026-02-10, 12:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Ja, alla vet att SD hatar judar.

Tyvärr inte. De älskar judar.

Därför jag röstar afS
Citera
2026-02-10, 12:40
Medlem
Alltså skrämmande hur många köper propaganda på vilket håll det än är.

Det är såklart inte bra att Ryssland gick in i Ukraina, samtidigt kan man då diskutera geografiska områden, tidigare överenskommelser, folket som bor på dom platserna. Man kunde för inte många veckor sedan läsa om Ukrainas fortsatta korruption, det är otroliga summor pengar som är borta, men folk här med Zelenskyjs snopp i munnen vägra se den faktan. Se hur han kritiserar EU, trots det otroliga stöd han fått. Ändå är han en hjälte.

Och jag förstår också uttalandet om deras styre, det är en helt annan ordning än i Sverigestan som kommer domineras av mellan-östern och afrikaner om 20 år så som dom sätter barn till världen.

Jag förstår också, tyvärr, att i detta spelet är Ryssland såpass söndermalna i propaganda att det är politiskt självmord att ens nämna någon bra sak med landet lr dess folk. Det borde ej vara så.
Och spelet är som sådant, att bara för en medlem i ett parti säger något, attackeras allas, trots att SD visat mkt stöd till Ukraina:
– Det är allvarligt att Jimmie Åkessons parhäst i Sölvesborg sprider den här rena rysspropagandan, säger partisekreteraren Tobias Baudin, S. (https://www.expressen.se/nyheter/politik/s-kritik-mot-emilie-pilthammar-och-jimmie-akesson/)
Men Tobias Baudin, 2 av era medlemmar blev för nån vecka sedan gripna för korruption, eko brott.. Och de lär vi får höra om desto närmare valet vi kommer. Jag vet att det ej representerar hela S, även om jag ogillar deras politik.
Är så trött på att politik främst består av pajkastning och smutskastning, varje chans man får. Att kunna ta ut så höga löner för vuxenmobbning..
Citera
2026-02-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Det finns väl goda skäl för att ifrågasätta SDs vurmande för Israel?

Jag har själv ifrågasatt vad som hänt. Förändringen är så stor att den kan inte ha varit organisk (hålla tal i och knäböja för Israel). Förändringen är så stor att det antagligen finns en yttre finansiär.

Israels och judars kontroll av världsordningen är just nu en världsnyhet.

Inte så kul om man gick med i Sverigedemokraterna bara för att upptäcka att man var med i Israeldemokraterna?
Var är det en världsnyhet, bortsett från i din lilla värld?
Citera
2026-02-10, 12:41
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
"åh nej det antidemokratiska partiet stöttar andra antidemokratiska politiker". Sorry men var det läge att bli förvånad nu, när SD i realiteten för exakt samma nationalistiska krigspolitik som Putin gör? Hur är dett chockerande på något sätt?
På vilket sätt är SD ett antidemokratiskt parti?
Jag tror och hoppas att horungen blir utsparkad.
Citera
2026-02-10, 12:43
Avstängd
otellos avatar
Citat:
Helt rätt. Den judiska diktatorn Zelensky installerad av finansfamiljen Rothschilds som representeras av Epstein är självklart inte bra för varken Ukraina, Sverige eller Europa.

Men som Epstein formulerade det: "The destruction of Ukraine will provide many, many opportunities for us"

Korkade gojim.
Du verkar förvirrad. Zelensky är demokratiskt framröstad att styra landet.
Citera
2026-02-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Det är på grund av alla dessa dårar som SD aldrig kommer bli större än 25%.
Nu tror jag SD kommer bli större än 25 %. Men det e problematiskt med dyrkandet av Ryssland på högerkanten.
Citera
2026-02-10, 12:46
Medlem
SD hatar allt som är svenskt, om det inte kommer till ytliga symboler och ikonografi.
Citera
2026-02-10, 12:46
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Det Israeliska övertagandet av SD är i realiteten inget övertagande utan som "operation Epstein" en lång planerad process att skaffa politisk makt åt högerradikala Israeliska intressen, dvs. Sionister/Likud.
Folk viftade bort att Kent Ekeroth redan 2010 besökte Israel och gjorde uttalanden som detta:

SD skall ses precis för vad det är, ett högerradikalt rasistiskt parti som är en direkt förlängning av Israeliska intressen och politik.
Jag skriver faktiskt det i ett annat inlägg. Att det finns folk som påpekat Israelkopplingen hela tiden, men jag har inte sett någon anledning att fästa mig vid det då (det sägs så mycket trams överallt).
Citera
2026-02-10, 12:47
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Var är det en världsnyhet, bortsett från i din lilla värld?
Du har inte hört om epstein-filerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in