Man vill väl för fan inte vara med och medverkar för muslimifieringen i Sverige och andra civiliserade länder? Är det halacertifierat går det bort om det inte är något absolut nödvändigt! Vad som än sägs så skall ingen inbilla mig att någon får något gratis av musslorna! Vill jag vara med och betala? NEJ!!
Är detta efterstävansvärt eller är det bara fegsvensken (den ängsliga) som inte vågar sätta ned foten och säga NEJ av rädsla för att bli kallad xenophob, rasist eller något annat mindre smickrande ord?
För den som inte vet så innebär t.ex Halal-slakt att djuret måste vara vänt mot Mecka nar halsen skärs av och djuret töms på blod. Detta samtidigt som en imam rabblar en religiös ramsa. Haha, man kan ju tro att detta är medeltid, men nej nej nej, det är dagens Sverige.
Kosher, ja det är nästan ännu knepigare än halal. Massa magiskt tänkande som att fåglar måste slaktas si och så och får inte blandas med mjöl osv.
Jag försöker alltid undvika terrorslaktat kött. Dels p.g.a. djurens onödiga lidande och dels för att man vet med 100% säkerhet att smutsiga terrorister hanterat ens mat.