2026-02-10, 03:18
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
26 år och lägga upp sån skit... Hon är verkligen mentalt 12. Min kusin på 17 tycker Linnea är omogen.

Om hon nu vill leka en seriös influencer så kanske man bara ska hålla sig till mathauls o smink. Inte hålla på med drama men hon älskar ju dramat o uppmärksamheten hon får av kids
Citera
2026-02-10, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Om hon nu vill leka en seriös influencer så kanske man bara ska hålla sig till mathauls o smink. Inte hålla på med drama men hon älskar ju dramat o uppmärksamheten hon får av kids

Värsta är när hon försöker leka smart, mogen, vuxen och allmänbildad. Passar verkligen inte henne. Hon ska leka med spade i sandlådan eller sitta med kritor och åk 5 mattebok.
Citera
2026-02-10, 03:55
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Jacke visar sin vidriga människosyn när han även kallade Poaw "OF fittan". Jacke, som själv gått ut med att han runkat som fan till porr i sitt liv, är nog bara avundsjuka och vill knulla på Poaw.

Jacke lämnade chatten till BGB men jag tvekar på att det var hela och tydligt.

Undra vad Jackes chef kommer tycka om vad Jacke skrev i chatten om en ung oskyldig kvinna som Linnea Horström.

Jacke gör bäst i att gå i idé.
Undrar hur Jacke kände sig då han träffade Paow på Chrippas bröllop....?
Citera
2026-02-10, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1

Hahahahah just det hon var där 😄😄😄

Så mkt självmål från det gänget.

Jag tror Jacke inte vart helt öppen till varken Linnea, Linneas familj eller Poaw om vad han skrivit i chatten. Mkt KO nu.
Citera
2026-02-10, 04:02
Avstängd
Citat:
Hur fan tänkte Jacke när han ville att chatten skulle komma ut? Är ju hur mkt skit som helt från honom där mot Linnea.

Missförstå mig rätt. Jacke hade rätt då. Problemet är att kappvändaren ännu en gång vände sedan.

Tjöt ut framför flickvänen. Vilken mes.

Det kommer även att framkomma hur Lindha spelade dubbelspel för att sära på Chrippa och Linnéa.
Undrar om Chrippa visste det.

Jag hoppas att den där journalisten som vill granska kring Chatten kommer att göra det.

Intressant också att polisen, kommer inte ihåg exakt men med särskild inriktning kring sånt här, kommer att gå genom Jockes register för att se om det går att hitta vem som olovligen har gett dokument till Bosse.

Likaså hoppas jag att den som hackade Anjos företagsmail kommer åka dit duktigt.
Citera
2026-02-10, 04:05
Avstängd
Citat:
Hahahahah just det hon var där 😄😄😄

Så mkt självmål från det gänget.

Jag tror Jacke inte vart helt öppen till varken Linnea, Linneas familj eller Poaw om vad han skrivit i chatten. Mkt KO nu.

Det har han självklart inte varit.
Frågan är om Bosse fick den absolut korrekta chatten eller om han själv har möblerat om den.

Gustav har i vart fall sagt att det är ok att den läses upp och kommer att brösta sin del. Det är ju bra. Någon som inte är en fegis i varje fall.

Chrippa kommer att komma ut till en förändrad värld i sin närhet.
Citera
2026-02-10, 04:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Eller hur?! Jacke var ju i täten, av att vara värst i sina skrivelser. Han trodde väl inte att någon skulle visa hela chatten, när han gjorde sitt dåliga försök.

Frågan är, fick B-G hela chatten eller var den redan klippt och klistrad? Var väl Jacke som lämnade över den till honom?

Jacke gjorde en stor grej av att det var han.
Jag vill verkligen veta om Jacke har raderat massor. Samtidigt tänker jag att Bosse som ska vara så bra borde ha sett det.
Det är mycket som är skumt.
Citera
2026-02-10, 04:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Hinken måste ha alkolås på sin mobil, sånna där korkade bilder med ännu dummare text måste hon bara sluta med men hon glädjer ju oss med sin vishet.

Jag undrar när hon ska inse att spelet är förlorat? Det kommer en hel del i chatten som hon inte kan komma undan.
Hur ska Lindha rädda upp detta tro?
Hon är ju nära vän med Cluee nu och följer varenda en i Temu. Hon har säkert en framstående roll i det gänget.
Citera
2026-02-10, 04:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Kollat Anjos genomgång av chatten och fastnade på detta:

"Från: LL Lindha
Till: Ja*cob Ma*dura
15 maj 2022 11:45

Ja*cob min SON min sjätte DUMMA unge. Vad jag fick höra av Nea sliter sönder mitt hjärta. Har älskat dig sedan du kräktes i bilen och fick skämmas framför mig. Igår kom detta som en chock även om jag vet att ni haft det stormigt ibland.
Chockad för jag pratade med Nea om ert eventuella bröllop i en katolsk kyrka häromdagen och igår tog det slut. Jag förstår att du menar allvar eftersom du involverat dina föräldrar.
Vill bara säga tack. Tack för att du är du och för att du är bäst. Tack för att du har förmågan att förstå min dotter och att du sett/ser henne och förstår henne på samma sätt som jag. Jag kommer sakna det oändligt mycket. Jag kommer sakna DIG oändligt mycket. Jag såg verkligen min svärson när jag såg/ser dig. Jag kan rabbla saker jag kommer sakna men vill inte strö salt i dina sår. Om du är ledsen för det vill säga. Tack för att du älskat/älskar min dotter. Det är ju det som kärlek verkligen är. Det är det som inte går att förklara för andra. Hur man älskar någon så hårt trots att man inte borde. Men så är det när hjärtat bestämmer. Om man väljer med hjärnan får man välja bort"
(eventuell fortsättning finns inte med).

Detta bekräftar min bild av psykopatäckelförövaren och fastslår min initiala misstanke om huruvida den lika äckliga morsan var medveten om vilken fara Chrippas dotter försattes i. Visar sig vara en duktigt manipulativ psykopatkärring som inte drar sig för något -stackars kille! Han duckade verkligen kulan i sista stund.

Detta, ihop med att ogenerat skorra fram lögner om att Chrippa kidnappat psykopatäckelförövaren samt (lika ogenerat) pösandes i soffan på bästa sändningstid påstå att hon "bara gett liv till en flicka som blev kär i en youtuber", går helt i linje med att medvetet låta sin defekta avkomma fullständigt förstöra livet för ett oskyldigt och försvarslöst litet barn -utan att varna för de ofrånkomliga konsekvenserna! Psykisk (och eventuellt fysisk) misshandel, blodiga monsterlekar, gaslighting, våld mot barnets pappa framför hennes ögon etc. Psykopatkärringen är medskyldig!

Undrar hur mycket psykopatkärringen ljugit i SVT-dokumentären? Kanske rent av hon själv som skurit sönder bildäcken? Skulle inte bli det minsta förvånad.
Hoppas att Chrippa avprogrammeras i fängelset och därefter går ut med sanningen, för dessa två psykopater är riktigt jävla äckliga och en verklig fara för omgivningen.

Det är nästan overkligt det som sker.
Jag har först nu fått veta vilken stor roll Lindha har i detta som pågått så länge.

Jag tror att Chrippa har hamnat i klorna på riktigt galna människor och kan inte ta sig loss. Nu kan han det om han lyckas att få igång hjärnan.

Lindha dubbelspelare.

Jag tror att allt de påstår om punkterade däck osv är lögn. En enda stor fet lögn.

Om det skulle ha hänt tror jag inte att det bror på dramat utan har andra orsaker som ligger i deras egen livsstil
Citera
2026-02-10, 04:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hon kanske är lite sur för vad som kommer ut i chatten snart, den kommer innehålla en del spännande saker som Anjo & Jocke har sagt från start.

Ja mycket kommer att komma fram I ljuset. De som inte gillar det kan ta det med Jacke då det var han som såg till att Anjo går ut med hela chatten. Så korkat men på något sätt bra så sanningen får komma fram istället för allt hittepå.
Citera
2026-02-10, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det har han självklart inte varit.
Frågan är om Bosse fick den absolut korrekta chatten eller om han själv har möblerat om den.

Gustav har i vart fall sagt att det är ok att den läses upp och kommer att brösta sin del. Det är ju bra. Någon som inte är en fegis i varje fall.

Chrippa kommer att komma ut till en förändrad värld i sin närhet.

Iaf var Jackes live där han gick igenom chatten suddig, Photoshopad på vissa ställen, en liten del på kanten syndes inte och han "råkade" skrolla snabbt förbi när det var saker han sagt som var känsliga. Anjo visar att gå igenom chatten tar 20-30 timmar.

Kan Jacke givit den till Skilleras i hopp om få visningar på chatten? Verkligen närmsta sörjande som kollar på han som skriker "horunge" 83 gånger i timmen i snitt.
Citera
2026-02-10, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Var hon verkligen där?
Missade henne helt och håller, vem var hon där med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in