2026-02-09, 13:14
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Elon lägger sig ju i mer nu också och skall betala rättskostnader för de offer som avslöjar förövarna.
Den senaste tiden har han svängt om flera gånger vilket gör det omöjligt för mig att tro att något är genuint. Först var han ju inte med på filerna, sen visade det sig att han faktiskt var med, och det ledde bland annat till att han re-tweetade en besynnerlig post från Stephen Millers fru som sa att allt var en demokratisk bluff, men nu ska han plötsligt betala för överlevarnas vittnesmål? Haha. Det är Lindsey Graham-klass på hela grejen. Pinsamt att se.
Citera
2026-02-09, 13:23
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufilus
Undrar hur kunde man dölja Epstein härvan så länge. Nästan alla makthavare var med.
Vilka låg bakom, anar man nog?

Eftersom Trump försöker förhindra att Clinton vittnar för kongressen börjar det bli skitnödigt uppenbart att det är Trump som ligger bakom. Verkar mer och mer som han är huvudmannen i hela härvan och kanske t.o.m ligger bakom mordet på Epstein.
Citera
2026-02-09, 13:24
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Chomsky är jude.

Ja. En Israel-hatande jude. Öppet Israelhatande. Och Epstein hatade Israel också. Men det spelar ingen roll eller hur? Du tror säkert att Epstein lever och spelar Fortnight i Israel.
Citera
2026-02-09, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Ja. En Israel-hatande jude.
Han är zionist. Epstein också. Epstein flög till Israel när han var under utredning och planerade att stanna där, Israel lämnar inte ut pedofildömda till USA.
Citera
2026-02-09, 13:56
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Han är zionist. Epstein också. Epstein flög till Israel när han var under utredning och planerade att stanna där, Israel lämnar inte ut pedofildömda till USA.

Nej sluta, de är inte sionister. De hatar Israel. Epstein var dessutom inte gillad på något sätt i Israel och Netanyahu gillade honom definitivt inte.
Citera
2026-02-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Intressant att du glömde ta med donalds dumheter i Epstein-gate.
Även jag är helt för alla ska få konsekvenser av sin pedofili/sexa med minderåriga, och inte på något sätt undantar Bill.
Så är det rätt fascinerande att den som är faktiskt aktiv i politiken så nämns inte ett enda ord om donalds.

Så är donalds undantaget från pedofilin/sexa med minderåriga, eller vad är detta om?

Hon lär vara tyst som musen och när hon fick komma till ett annat fängelse som är rena spat i jämförelsen, och detta för hon inte implementerade donalds, så belönades hon med detta.

Posten handlade om Clintons bilder och umgänget med Epstein. Och hittills finns ingenting öht som påvisar att Clinton gjort sig skyldig till övergrepp eller att han kände till Epsteins vidrigheter.
Citera
2026-02-09, 14:03
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ja. En Israel-hatande jude. Öppet Israelhatande. Och Epstein hatade Israel också. Men det spelar ingen roll eller hur? Du tror säkert att Epstein lever och spelar Fortnight i Israel.

Haha, absolut! Superduperhatade till och med! Vad menar Epstein med ordet goyim?
Citera
2026-02-09, 14:10
Medlem
Citat:
Eftersom Trump försöker förhindra att Clinton vittnar för kongressen börjar det bli skitnödigt uppenbart att det är Trump som ligger bakom. Verkar mer och mer som han är huvudmannen i hela härvan och kanske t.o.m ligger bakom mordet på Epstein.
Trump kan ligga bakom mordet men han springer ärende till Ryssland och Israels favör.
De måste har något på honom.
Citera
2026-02-09, 14:37
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Haha, absolut! Superduperhatade till och med! Vad menar Epstein med ordet goyim?

Uttrycket har ingenting med varken Israel eller sionism att göra.
Citera
2026-02-09, 14:39
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Epsteins "Super Bowl trophy" som han skröt om var ju att han sålde prins Andrews hemligheter till Mossad.

Det betyder inte att han var sionist eller arbetade för Mossad utan att han sålde hemligheter till Mossad, precis som han sålde hemligheter till alla andra. Sluta låtsas som du är intelligent och läs vidare, dina intellektuella kunskaper räcker inte för att analysera verkligheten åt andra.
Citera
2026-02-09, 15:42
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Nej ingenting har någonsin något med judar eller israel att göra, gud vad lämpligt.

Jag ifrågasatte inte att Epstein var jude, jag skrev att han inte var israel eller sionist. Om du inte förstår skillnaden så föreslår jag att du läser på.
Citera
2026-02-09, 15:47
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Jag ifrågasatte inte att Epstein var jude, jag skrev att han inte var israel eller sionist. Om du inte förstår skillnaden så föreslår jag att du läser på.

Ok svara på detta då din agenttomte. Epstein jobbade åt Rothschild, Rothschild var instrumentell i skapandet av Israel men du menar alltså att Epstein "hatar" Israel? Prata med din överordnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in