2026-02-08, 20:09
Medlem
https://www.instagram.com/reel/DUgZvEJje4l/?igsh=ZXBhMTN3ZHJqaTY1

Mys begravning är öppen för allmänheten enligt Amilia Stapelfeldt.

”Till dig som närvarande på ljusmanifestationen på Sergels Torg den 4 januari, eller i Rönninge den 3 januari.
Jag har efter kontakt med familjens ombud fått förmedla
deras önskan om att välkomna personerna som närvarande vid dessa manifestationer på My's begravning, som kommer äga rum på torsdag kl 14:00 i Oscarskyrkan här i Stockholm”
Citera
2026-02-09, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somiq

”Till dig som närvarande på ljusmanifestationen på Sergels Torg den 4 januari, eller i Rönninge den 3 januari.
deras önskan om att välkomna personerna som närvarande vid dessa manifestationer på My's begravning, som kommer äga rum på torsdag kl 14:00 i Oscarskyrkan här i Stockholm”

Vad fint! Men skulle inte direkt säga allmänheten, utan de som klart sörjt henne på plats. Resten hör väl inte riktigt hemma där?
Citera
2026-02-09, 04:11
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolisosa08
(.....)
Vi har haft flera försök att få med barn i bil (......) och håller extra koll på den där snubben.
(.......)

Ditt inlägg är ett vidrigt, empatistört personangrepp och ska tas bort.
Precis som detta när ditt tas bort.

Om du var anhörig till en mördare
hade du uppskattat att någon skrev så om dig eller någon anhörig till dig eller?
Citera
2026-02-09, 04:16
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Vet man aldrig bor tydligen i Täby! Där det i Täby och Sollentuna, nu förrkommit flertalet försök till kidnappning av barn senaste veckan!

Om din anhörig begick ett mord skulle du uppskatta att någon skrev så empatistört och vidrigt om dig så som du gjort ?
Citera
2026-02-09, 04:25
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullykta
Vad fint! Men skulle inte direkt säga allmänheten, utan de som klart sörjt henne på plats. Resten hör väl inte riktigt hemma där?

Fint vet jag inte om jag kan hålla med om. Tycker att begravningar hör till familj, vänner och anhöriga. Inte en massa random folk som inte hade med den bortgångne att göra! Jag hade iallafall gått igen om mina föräldrar hade bjudit in en massa löst folk på min begravning. Dock är det bara min egen åsikt och alla gör som de själva känner.
Citera
2026-02-09, 04:57
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
(......)Har polisen koll på honom?

Och det hade du uppskattat att någon antytt du var kapabel till och skrev så om dig, om det var din anhörig som hade mördat My Törn-blom?
Citera
2026-02-09, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Om din anhörig begick ett mord skulle du uppskatta att någon skrev så empatistört och vidrigt om dig så som du gjort ?

Alltså det räcker med dina fula äckliga kommentarer nu! Detta är flashback inte Facebook
Senast redigerad av sylla 2026-02-09 kl. 06:31.
Citera
2026-02-09, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullykta

Nej men kommer ju bli extremt mycket folk oavsett!
Citera
2026-02-09, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somiq

Står redan i media, vem följer ens amilia, en fet bb deltagare?
Citera
2026-02-09, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Står redan i media, vem följer ens amilia, en fet bb deltagare?

Det där har hon kopierat rakt av! Av en man som har kontakt med familjen och även ordnade ljusmanifestet i Rönninge!
Citera
2026-02-09, 09:51
Medlem
Citat:

Nu är ju inte jag dömd för att ha stått i folks trädgårdar och stirrat in i deras hem mm…
Citera
2026-02-09, 09:52
Medlem
Citat:
Och det hade du uppskattat att någon antytt du var kapabel till och skrev så om dig, om det var din anhörig som hade mördat My Törn-blom?

Yes. Jag har stämt av dem dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in