2026-01-23, 11:40
Medlem
J*nni* Kj*llb*rg
Citera
2026-01-23, 20:15
Medlem
Då är jag inte förvånad.
Citera
2026-01-23, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Då är jag inte förvånad.

Varför är du inte förvånad?
Citera
2026-01-23, 23:49
Medlem
Vart finns tråden då hon försvarar hunden? Hittar bara profilen.
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Hoppas aset avlivas snarast och aldrig mer får gå fri på gatorna, nästa gång kan det vara ett barn som faller offer för detta monster.

Såg ägaren, sitta kommentera och försvara hunden att den egentligen är ”snäll” i en Facebook-tråd.
I hennes sociala medier framstår hunden Chan*l *=e
som en liten oskyldig prinsessa som bara öser ut kärlek. Riktigt WT-luder
Citera
2026-01-24, 12:32
Medlem
vad jag hört var det inte hundens ägare som var ute med den utan en annan tjej
Citera
2026-01-28, 14:20
Medlem
Alikabadidis avatar
Det är inte så mycket den lilla hunden kan göra när den blir anfallen av en American Bully, det kan man lugnt säga. Så otroligt trist och lider med hundägaren till vovven som attackerades. Man ska kunna koppla sin hund utanför affär utan att detta ska behöva ske.
Citera
2026-02-07, 22:38
Medlem
R33GTRs avatar
Hahah #freeChanel skriver ägaren nu, kan det bli mer wt? Hade jag haft en hund som bet ihjäl en annan hund eller attackerade barn etc. hade JAG tagit på mig ansvaret och avlivat hunden asap, för det är det enda rätta!!
Citera
2026-02-08, 17:19
Medlem
Blir dyrt för hundägaren med omhändertagande. Notan för det brukar vad jag förstått ska betalas av ägaren.
Citera
2026-02-09, 07:36
Medlem
kim-bong-ils avatar
Hundägarinnan känns nästan som en karikatyr av WT. Verkligen precis alla attribut.
Blonderad, ducklips, brunkräm, amstaff och tre små snorvalpar tillsammans med förmodligen tre olika pappor.

Och givetvis har ungarna klassiska wt-namn. Till och med jycken har ett wt-namn.
Senast redigerad av kim-bong-il 2026-02-09 kl. 07:43.
Citera
2026-02-10, 10:55
Medlem
SevenStarss avatar
"Beslutet: Hund bakom attack ska avlivas"
Den hund som bet ihjäl en annan, mindre hund på busstorget i Östersund tidigare i år kommer att avlivas. Det har länsstyrelsen beslutat.
Hunden som omhändertogs i samband med att den mindre hunden blev ihjälbiten har under en tid varit under utvärdering. Bland annat har mentala tester utförts av Polismyndigheten.
Citera
2026-02-10, 13:14
Medlem
R33GTRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Den hund som bet ihjäl en annan, mindre hund på busstorget i Östersund tidigare i år kommer att avlivas. Det har länsstyrelsen beslutat.
Hunden som omhändertogs i samband med att den mindre hunden blev ihjälbiten har under en tid varit under utvärdering. Bland annat har mentala tester utförts av Polismyndigheten.

Underbart!! Skål för den. Samhället blev precis lite tryggare.
Citera
2026-02-10, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Goda nyheter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in