2026-02-07, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fille8608
Det är väl bra. Att lagen ska skydda barn som inte är myndiga.
Finns det myndiga barn?

Jag gjorde ingen värdering, ville bara förklara rättsläget. Men det är nog en bra reglering med tanke på hur tabubelagt sex har blivit i det moderna samhället. Ungdomar under 18 år ska det inte vara tillåtet att köpa sex av. Barn ska man inte ha sex med över huvud taget. Men nu verkar man definiera barn väldigt märkligt.
Citera
2026-02-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Finns det myndiga barn?

Jag gjorde ingen värdering, ville bara förklara rättsläget. Men det är nog en bra reglering med tanke på hur tabubelagt sex har blivit i det moderna samhället. Ungdomar under 18 år ska det inte vara tillåtet att köpa sex av. Barn ska man inte ha sex med över huvud taget. Men nu verkar man definiera barn väldigt märkligt.

Nej. Jag ville bara göra det extra tydligt.
Ok, hos vem råder det en förvirring om vad trafficing betyder i usa?
Citera
2026-02-07, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fille8608
Nej. Jag ville bara göra det extra tydligt.
Ok, hos vem råder det en förvirring om vad trafficing betyder i usa?
Men snälla, läs inläggen i tråden.
Citera
2026-02-07, 22:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
åldern är väl inte relevant utan de är väl att de utnyttjats sexuellt och de rika dolt de hela och försök köpa sig fria de är väl lika illa om de är någon äldre som råkat ut för de. De är helt klart sjukligt oavsett ålder på brottsoffer
Ålder är relevant då åtalet berörde trafficking med minderåriga.
Citera
2026-02-07, 22:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Vad fan svamlar du om?

Tabubelagt? Ungdomar ska inte ha sex?

Begrip att ämnet är Epstein. Han är ingen ungdom.
Det råder ingen problematik kring ålder angående hans offer heller.
Det regleras enligt lag i USA.
Citera
2026-02-07, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vad fan svamlar du om?

Tabubelagt? Ungdomar ska inte ha sex?

Begrip att ämnet är Epstein. Han är ingen ungdom.
Det råder ingen problematik kring ålder angående hans offer heller.
Det regleras enligt lag i USA.
Vad fan svamlar du om själv?

Jag har just beskrivit hur amerikansk lag fungerar gällande denna typ av brott. Är du helt synskadad?

Och varför ska ungdomar inte ha sex? Jo det ska dom. Men barn ska inte ha sex. Du verkar vara sinnesjukt korkad.
Citera
2026-02-07, 22:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Vad fan svamlar du om själv?

Jag har just beskrivit hur amerikansk lag fungerar gällande denna typ av brott. Är du helt synskadad?

Och varför ska ungdomar inte ha sex? Jo det ska dom. Men barn ska inte ha sex. Du verkar vara sinnesjukt korkad.
Vad har det med Epstein att göra?

Tråden av dårfinken heter Epstein/Pedofili hysterin i USA.

"Men nu verkar man definiera barn väldigt märkligt."

Vem.
Senast redigerad av develi 2026-02-07 kl. 22:31.
Citera
2026-02-07, 22:37
Medlem
develis avatar
Citat:
Varför dömdes han inte för något grövre om så hade varit fallet. Förklara gärna det.
Ett team av advokater och skithögen Acosta gav Epstein drömavtalet genom tiderna och immunitet till hans medlöpare.
Citera
2026-02-07, 22:42
Avslutad
[quote=develi|94249858]

Citat:
Vad har det med Epstein att göra?

Vad?

Citat:
Tråden av dårfinken heter Epstein/Pedofili hysterin i USA.

Ja?

Citat:
"Men nu verkar man definiera barn väldigt märkligt."

Vem.

Fille####. Svensk lagstiftning
Citera
2026-02-07, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ett team av advokater och skithögen Acosta gav Epstein drömavtalet genom tiderna och immunitet till hans medlöpare.
Ha ha, en till dåre som anser att man kan ha begått ett brott trots att det aldrig prövats i domstol.
Citera
2026-02-07, 22:49
Medlem
Det värsta är väl inte pedofilin utan att karln verkar ha haft händerna i varenda syltburk som överhuvudtaget finns. Hans inflytande och insyn var extremt vittgripande. Ingen kan riktigt förklara hur han skapade sin förmögenhet. Han gick från sparkad högstadielärare till en av de mest mäktiga figurerna i modern tid. Man undrar hur många fler av hans sort som opererar just nu men flyger under medieradarn.
Citera
2026-02-07, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Det värsta är väl inte pedofilin utan att karln verkar ha haft händerna i varenda syltburk som överhuvudtaget finns. Hans inflytande och insyn var extremt vittgripande. Ingen kan riktigt förklara hur han skapade sin förmögenhet. Han gick från sparkad högstadielärare till en av de mest mäktiga figurerna i modern tid. Man undrar hur många fler av hans sort som opererar just nu men flyger under medieradarn.
Han gjorde en kometkarriär på Wall st. Det är väl dokumenterat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in