Citat:
Ursprungligen postat av
ludexSum
Normalbegåvade svenskar turistar inte i islamismbejakande länder, de kan avvaras.
Hoppas han skrider till verket, det är det absolut bästa som kan hända. Dels då det är valår och dels för att problemet med islam och muslimer/personer från klan/hederskultur inte ska uppbära anställning på myndigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Smekarn87
Ja jag förstår problemet men svenne banan måste bli bättre på att inte åka till vissa länder. Men svenne banan behöver också inse att krig kan vara en lösning på vissa problem. Jag ser inga moraliska hinder kring att vi startar krig mot kriminella klaner. Det kan t.om. vara billigare i längden. Ännu bättre om en aktör börjat med att förklara krig mot oss.
Vi är lite där nu, där accelerationism i viss mån är bättre än det nuvarande tillståndet. Men Tidö har ändå sakta men säkert påbörjat ett så kallat paradigmskifte. Jag vill åtminstone ge Tidö en mandatperiod till innan de mest drastiska lösningarna tas till. Men jag förstår faktiskt inte hur en sån här klan inte kan utvisas? Man har ju tjatat om bristande vandel och möjligheten till att utvisa i sådana fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
chonard
Vad gör de här överhuvudtaget, å dessutom ställer krav.
Jag har länge undrat varför vi hela tiden böjer oss för deras krav och anpassar vårt samhälle efter dessa mänskliga avfall. Men ser man hans kommunikation till svenska myndigheter förstår man. Det är lättare att bara ta bort lussefirandet, förbjuda julpynt och ändra till "vinterlov, förbjuda fläskkött på skolmenyer, än att riskera ett eget elfte september.