2026-02-07, 19:59
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
Grejen är att den här mannen har både motivation och resurser för att genomföra sina hot. Han hintar därtill på att svenska barn som kidnappas kommer att torteras för att påskynda "frisläppningen" av hans egna odågor. Det är inte så svårt att gå till typiska charterortet i Turkiet och hitta svenska turister.

Normalbegåvade svenskar turistar inte i islamismbejakande länder, de kan avvaras.

Citat:
Det skrämmande är att han förmodligen har resurser att ge oss vårt eget elfte september. Han stoltserar redan med att han kan infiltrera myndigheter och få ut adresser till folk. Han kan säkerligen orkestrera terrordåd, detta bör egentligen vara ett SÄPO ärende nu.

Hoppas han skrider till verket, det är det absolut bästa som kan hända. Dels då det är valår och dels för att problemet med islam och muslimer/personer från klan/hederskultur inte ska uppbära anställning på myndigheter.
Citera
2026-02-07, 20:00
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Grejen är att den här mannen har både motivation och resurser för att genomföra sina hot. Han hintar därtill på att svenska barn som kidnappas kommer att torteras för att påskynda "frisläppningen" av hans egna odågor.

Det är inte så svårt att gå till typiska charterortet i Turkiet och hitta svenska turister.

Ja jag förstår problemet men svenne banan måste bli bättre på att inte åka till vissa länder. Men svenne banan behöver också inse att krig kan vara en lösning på vissa problem. Jag ser inga moraliska hinder kring att vi startar krig mot kriminella klaner. Det kan t.om. vara billigare i längden. Ännu bättre om en aktör börjat med att förklara krig mot oss.
Citera
Medlem
Vad gör de här överhuvudtaget, å dessutom ställer krav.
Citera
Medlem
Lugna ned er lite nu och lyssna på Svetsarsteffe:

-Det blir en vinst lite längre fram!
Citera
2026-02-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Normalbegåvade svenskar turistar inte i islamismbejakande länder, de kan avvaras.

Hoppas han skrider till verket, det är det absolut bästa som kan hända. Dels då det är valår och dels för att problemet med islam och muslimer/personer från klan/hederskultur inte ska uppbära anställning på myndigheter.

Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Ja jag förstår problemet men svenne banan måste bli bättre på att inte åka till vissa länder. Men svenne banan behöver också inse att krig kan vara en lösning på vissa problem. Jag ser inga moraliska hinder kring att vi startar krig mot kriminella klaner. Det kan t.om. vara billigare i längden. Ännu bättre om en aktör börjat med att förklara krig mot oss.

Vi är lite där nu, där accelerationism i viss mån är bättre än det nuvarande tillståndet. Men Tidö har ändå sakta men säkert påbörjat ett så kallat paradigmskifte. Jag vill åtminstone ge Tidö en mandatperiod till innan de mest drastiska lösningarna tas till. Men jag förstår faktiskt inte hur en sån här klan inte kan utvisas? Man har ju tjatat om bristande vandel och möjligheten till att utvisa i sådana fall.

Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Vad gör de här överhuvudtaget, å dessutom ställer krav.

Jag har länge undrat varför vi hela tiden böjer oss för deras krav och anpassar vårt samhälle efter dessa mänskliga avfall. Men ser man hans kommunikation till svenska myndigheter förstår man. Det är lättare att bara ta bort lussefirandet, förbjuda julpynt och ändra till "vinterlov, förbjuda fläskkött på skolmenyer, än att riskera ett eget elfte september.
Citera
2026-02-07, 20:07
Medlem
trasig-axels avatar
Han säger ju ingenting som vi inte redan visste. Sverigedemokraterna avslöjade ju detta för 1-2 decennier sedan. Kul att se samma sak postat i mainstream media, det tog bara 20 år som sagt.

Personligen så stöttar jag klanhövdingen i sin vilja att kidnappa svenska barn. Det låter ju som en bra taktik. Man lär sätta hårt mot hårt ibland.
Citera
2026-02-07, 20:09
Medlem
Jag hoppas dom startar krig med Sverige och politikerna. Vafan händer med Sverige egentligen? Hur länge till innan Åkesson börjar föreslå gaskammare och folkmord? Är det därför man rycker in varenda idiot från gatan och gör dom till poliser?
Citera
2026-02-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandy7
En bra sammanfattning. Enskilda socialsekreterare är utsatta i civilrättsliga mål såsom LVU. När klanens medlemmar sitter och stirrar hatiskt under hela dragningen.

1. Det förvaltningsrättsliga mål
2. Det är socialförvaltningens jurister och inte socialsekreterare som representerar nämnden i förvaltningsrätten.
3. Hade flickorna varit i riktig risk för våld och hot hade inte flickorna återförenats. Nu var dock beslutet taget på politiska grunder.
Citera
2026-02-07, 20:13
Medlem
Citat:
Den muslimska kriminella klanen Turhan fick i mars 2025 tre av sina barn omhändertagna enligt LVU. Man brände därefter ner socialchefens hem, man anlitade även runt ett tiotal personer för att föra ett krig emot myndigheterna man ansåg ansvariga.

Det kulminerade i en våldsam fritagning av barnen där man lokaliserade hemmet de placerats för att misshandla den nya vårdnadshavaren och frita barnen. Barnen fördes sedan ut från Sverige, de stoppades dock vid gränsen mellan Grekland och Bulgarien där de omhändertogs av bulgariska myndigheter.

Klanhövdingen hotar därmed i en serie email och meddelanden att kidnappa random svenska barn som befinner sig på semester i Turkiet för att använda i en utväxling emot sina egna barn

Hövdingen hotar även med att Sverige ska få sitt eget 11 september och att alla ska förintas:

Han menar även att alla invandrare som jobbar på myndigheter runt om i landet inte är lojala gentemot Sverige utan jobbar för kriminella nätverk:

Vi ser alltså det vi ofta påpekat, invandrare inom myndigheter är korrupta, illojala mot Sverige och jobbar för kriminella klaner. Dessa klaner är därtill kriminella och jihadistiska våldsverkare.

Klanen säger öppet att de har för avsikt att kriga mot Sverige och att alla är legitima måltavlor. De hotar uttryckligen svenska barn och med att ge oss vårt eget elfte September.

Alltså är inte detta ett typexempel på bristande vandel? Varför är denna klan överhuvudtaget kvar i Sverige? Vi har egentligen två vägar att gå, utvisa muslimerna eller att fortsätta försöka integrera dom. Alternativ två verkar ju faktiskt helt omöjligt? Läs själva artikeln och ta en titt på hövdingens meddelanden till diverse myndigheter:

https://samnytt.se/har-brinner-socialchefens-hus-las-kurdernas-krigsforklaring
”Jag återvänder aldrig till Sverige och glömmer bort det som hänt”. Inte kvar, utvisat sig själv.
Citera
2026-02-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
”Jag återvänder aldrig till Sverige och glömmer bort det som hänt”. Inte kvar, utvisat sig själv.

Flytt undan rättvisan är nog mer beskrivande. Dessutom finns klanmedlemar kvar, han kan fortfarande göra verklighet av sina hot.
Citera
2026-02-07, 20:21
Medlem
Citat:
Flytt undan rättvisan är nog mer beskrivande. Dessutom finns klanmedlemar kvar, han kan fortfarande göra verklighet av sina hot.
Jag svarade på att de borde utvisas, inte på att han borde straffas. Kollektiv bestraffning av alla släktingar, även barnen man tyckte skulle omhändertas?
Citera
2026-02-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Jag svarade på att de borde utvisas, inte på att han borde straffas. Kollektiv bestraffning av alla släktingar, även barnen man tyckte skulle omhändertas?

Jo alltså hela klanen bör kollektivt utvisas, det är inte en bestraffning utan en säkerhetsåtgärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in