2026-02-06, 23:01
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Skulle vilja öppna en tråd angående Jeffrey Epstein hysterien i USA. Nu har jag tittat på detta fallet angående Epstein och det verkar som att Epstein bara var en vanlig person som gillade att bli masserad av unga kvinnor och då och då hade sex med unga kvinnor. Allra flesta var myndiga, dvs 18 år eller äldre, vissa var under 18 men det var med samtycke.

Men amerikanerna har gjort Epstein till något monster som ledde en global pedofil barnsextrafficking ring och på grund av detta måste alla personer som kända honom bli demoniserade och försvinna från det offentliga, såsom med prins Andrew.

Det finns inga bevis på att Epstein var en pedofil eller ledde en pedofil barnsextrafficking ring. Det finns inga bevis på att han våldtog kvinnor. Ändå har man gjort något till världshistoriens värsta pedofil och våldtäktsman.

Kan någon förklara varför ett land land kan ha förlorat förståndet på detta sättet?
Helt självklart har du rätt. Även de flesta här på Flashback är idioter som tjafsar om denne einstein. Vem fan bryr sig? Det är ju en storm i en tekopp som inte påverkar folk i allmänhet.
Varför håller media på och harvar om något totalt ointressant?
Lägg ner säger jag. Rapportera verkliga viktiga nyheter istället för löjligt kärring-skvaller.
Citera
2026-02-06, 23:05
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Lade till en länk

Jaja, det var alltså det han tog livet av sig för? Nä du, gosse! Han gjorde så pass många korkade grejer att han fattade att det var "slakthuset" som gällde och han hängde sig för att slippa undan. En feg jävla rätta m.a.o.!
Citera
2026-02-06, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Jaja, det var alltså det han tog livet av sig för? Nä du, gosse! Han gjorde så pass många korkade grejer att han fattade att det var "slakthuset" som gällde och han hängde sig för att slippa undan. En feg jävla rätta m.a.o.!
Du är bra på emojis. Jag är bra på fakta och källor. Du hade fel. Jag hade rätt. Hoppas att det gör ont.
Citera
2026-02-06, 23:09
Medlem
Det är stort. En sådan nyhet kommer bara ut ett fåtal gånger per hundra år.

Vi vet ju inget om hur mycket som släppts. För mig känns det som att två makter som styr i världen är med i epstein dokumenten och släpper lite i taget mot varandra.

Läste om små barn som Epstein köpt från olika länder. Hoppas inte bara dom blev våldtagna och styckade i någon ceremoni. Sådant hatar jag.

Kan ju vara friska barn man köpt för att plocka ut alla delar i kroppen för att rika människor ska byta ut organ och leva längre.
Citera
2026-02-06, 23:09
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Du är bra på emojis. Jag är bra på fakta och källor. Du hade fel. Jag hade rätt. Hoppas att det gör ont.

Nejdå, han blev häktad för sex med minderårig, och tog den enkla vägen ut. Att du själv är pedofil kan vi nog alla känna tilltro med nu, hoppas du åker åt helvete! 😁
Citera
2026-02-06, 23:13
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Oavsett vilket så var han ett kräk, blev dömd för att ha haft sex med en 14-åring 2008 och åkte dit för att ha haft sex med minderåriga igen 2019. Svårt att lära gamla hundar att sitt fint, eller hur?

14-åringarna försvann ju i uppgörelser. De fick rejält med pengar. Så den han blev dömd för var en 16-åring som prostituerade sig med Epstein. Så hur man än vrider på det så var det inte en nästan 18-åring han blev dömd för. Däremot kom domen när hon var över 18.
Citera
2026-02-06, 23:15
Medlem
TS hela trådstart är baserad på rent önsketänkande.

Mod borde skicka i papperskorgen och TS kan hålla sig till parafila störningar och gissla på om hebefil där istället.
Citera
2026-02-06, 23:16
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
14-åringarna försvann ju i uppgörelser. De fick rejält med pengar. Så den han blev dömd för var en 16-åring som prostituerade sig med Epstein. Så hur man än vrider på det så var det inte en nästan 18-åring han blev dömd för. Däremot kom domen när hon var över 18.

Kvittar, han var ett psykfall. Han tog bort sig själv vilket var en välgärning, men hade helst sett att han hamnade bakom lås och bom!
Citera
2026-02-06, 23:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Det är bevisat att han hade sex med samtycke med en 17 åring 1 dag innan hennes 18 födelsedag. Det finns också bevis på att han fick sexuella massager av 15-17 år gamla kvinnor, dock saknas trovärdiga bevis på att han hade sex med kvinnor under 16 års ålder.

Min tråd har dock inte med hans massager i Palm beach att göra utan med denna konspirationsteorin att Epstein ledde en internationell pedofil sextrafficking ring från olika platser såsom hans ö i Virgin Islands.

Vi hade inte pratat om Epstein om hans "enda" brott var att han fick sexuella massager av massa tonåringar och att han hade sex med några av dessa tonåringar.

Och när det handlar om dessa konspirationer så saknas det helt bevis.
Lägg ner ditt jävla peddosnack, fyllt med lögner.

Varför i hela friden öppnar du ytterligare en tråd med försvar för Epsteins sjuka läggning?!

Du har redan gjort detta försök och det sket sig med bred marginal även då!
Citera
2026-02-06, 23:19
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Lägg ner ditt jävla peddosnack, fyllt med lögner.

Varför i hela friden öppnar du ytterligare en tråd imed försvar för Epsteins sjuka läggning?!

Du har redan gjort detta försök och det sket sig med bred marginal även då!

Du har bara bekräftat vad jag skrev i tråden. Och det är att ni är helt besatta av pedofili. Denna besattheten är ju riktigt sjuk.

En pedofil är attraherad till för-pubertala barn.
Citera
2026-02-06, 23:20
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Det är stort. En sådan nyhet kommer bara ut ett fåtal gånger per hundra år.
Nej. Totalt jävla ointressant. Ungefär likadant som att titta på när målarfärg torkar.
Varför bryr du dig om sådant som inte påverkar dig?
Citera
2026-02-06, 23:20
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Kvittar, han var ett psykfall. Han tog bort sig själv vilket var en välgärning, men hade helst sett att han hamnade bakom lås och bom!

Det hade ju varit bra om han levt, så att han kunnat tjalla på sina medförbrytare.

Tyvärr finns det vissa på forumet som hyllar Epstein. Som säger i andra trådar att han kan ju inte haft fel, han var ju rik och unga tonåringar är "villiga" (urk). Sådana finns i alla samhällsskikt, första gången kunde han nästan köpa sig fri. Så pengar plus pedofili/hebefili verkar kunna funka ett tag. Men i långa loppet kommer sanningen ifatt även de rika.

Att hänga sig, så fegt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in