Citat:
Ursprungligen postat av
FemHaxx
Och jag har väldigt svårt att förstå varför du tycker att det är mer intressant att diskutera huruvida offren förtjänade att bli våldtagna, men du kanske är en sån som offrar röven för närmsta sexmissbrukare, vad vet jag. Det är din ensak, precis som deras umgänge med en missbrukare är deras.
Att du inte kan förklara varför dessa tjejer upprepade gånger traskar hem till en hotfull, våldsbenägen, knarkande våldtäksman ska du inte skylla mig för.
Att du har svårt att säga som det är, att den farlige Marius dög fint när det gäller att FROSSA på hans kändisskap och gratis godis som knark och alkohol, ska du heller inte beskylla mig för. Tråden handlar inte om mig!
Det är INTE någon som förtjänar att bli våldtagen men jag säger som det är, att går man upprepande gånger hem å gullar med en sån typ som Marius så ÖKAR risken att man blir våldtagen.
Det borde vara straffbart att vara så dum i huvudet. ALLA dessa tjejer VISSTE om VEM och HUR han var. NU när allt blivit uppdagat och deras dåliga omdöme likväl som deras orakade fittor har blivit offentligt godis, så ska dessa VÅP vara helt oskuldsfulla och drunkna i medömkan fast de egentligen borde få utegångsförbud tills de är giftasvuxna, för de har bevisligen gång på gång visat att de har en sönderknullad åsnehjärna.