2026-02-06, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Så nu är du här och trollar på norska igen, vad fan får du ut av det? Håll dig till ditt modersmål (svenska) och dina trådar om anallekar istället.

OnT: Får vi se mer krokodiltårar från Marius idag eller är han neddrogad med valium och annat skit för att hålla ihop? Han behöver nog ganska mycket och starka grejer för att hålla tillbaks ångesten efter de enorma mängder knark han konsumerat.
Alla kan ändra sina liv
Eller tycker du inte det
Citera
2026-02-06, 11:25
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Alla kan ändra sina liv
Eller tycker du inte det
Om viljan finns ja, tror du Marius har den viljan? Jag tror inte det, han har sedan barnsben fått allt han pekat på, fria tyglar och fått göra precis vad han velat.
Nu ska han ändra på det? Tror inte det va!
Citera
2026-02-06, 12:17
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Kommer överklagas i vilket fall.
Jag är inte säker å att han vill vara med på ensådan resa igen, säkert mindre publicitet men ändå
Citera
2026-02-06, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Får vi se mer krokodiltårar från Marius idag eller är han neddrogad med valium och annat skit för att hålla ihop? Han behöver nog ganska mycket och starka grejer för att hålla tillbaks ångesten efter de enorma mängder knark han konsumerat.

Marius er i bunn og grunn en person som lever et rent liv. Han liker å gå turer og spise sunn mat. At en eller annen løs jente klarte å putte narkotika i drinken hans ved en og annen anledning, burde ikke være hans feil.
Citera
2026-02-06, 12:41
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Jag är inte säker å att han vill vara med på ensådan resa igen, säkert mindre publicitet men ändå
Nä,lär bli sjöstridsskolan för Marius.
Citera
2026-02-06, 12:56
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Och jag har väldigt svårt att förstå varför du tycker att det är mer intressant att diskutera huruvida offren förtjänade att bli våldtagna, men du kanske är en sån som offrar röven för närmsta sexmissbrukare, vad vet jag. Det är din ensak, precis som deras umgänge med en missbrukare är deras.

Att du inte kan förklara varför dessa tjejer upprepade gånger traskar hem till en hotfull, våldsbenägen, knarkande våldtäksman ska du inte skylla mig för.
Att du har svårt att säga som det är, att den farlige Marius dög fint när det gäller att FROSSA på hans kändisskap och gratis godis som knark och alkohol, ska du heller inte beskylla mig för. Tråden handlar inte om mig!
Det är INTE någon som förtjänar att bli våldtagen men jag säger som det är, att går man upprepande gånger hem å gullar med en sån typ som Marius så ÖKAR risken att man blir våldtagen.

Det borde vara straffbart att vara så dum i huvudet. ALLA dessa tjejer VISSTE om VEM och HUR han var. NU när allt blivit uppdagat och deras dåliga omdöme likväl som deras orakade fittor har blivit offentligt godis, så ska dessa VÅP vara helt oskuldsfulla och drunkna i medömkan fast de egentligen borde få utegångsförbud tills de är giftasvuxna, för de har bevisligen gång på gång visat att de har en sönderknullad åsnehjärna.
Citera
2026-02-06, 13:47
Medlem
Ju mer jag tänker på det, döm han till ett riktigt fängelse, inne med general population, inga privilegier. I minst 2 år så det hinner sjunka in hos ungjäveln att han inte kan göra som han vill bara för att hans mamma är kronprinsessa och styvpappan är kronprins och framtida kung.

Efter fängelset ska han ha villkorlig dom med resreiktioner och fotboja i 4 år och då ska han ha en förmyndare som håller koll på honom. Sedan en ny utvärdering.
Citera
2026-02-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Sant.., hon lägger faktiskt bensin på bålet nu. Det vill inte gå in. Hon har själv sina "skelett i garderoben". Dessa känner säkert pressen till också.., som på samma sätt man undvek att skriva om Marius "äventyr" i många år. Dvs pressen har skyddat de bägge.

Hun borde enbart knipa igen, och undvika bli indragen i detta. För det är Marius soppa !
Man uppfattar ju Ingrid Alexandras uttalande som att hon försvarar Marius. Det kan ju knappast gynna kungahusets popularitet ??
Citera
2026-02-06, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Du må vara från Norge, men så jävla naiv kan du väl inte vara?
Läs historiken
Citera
2026-02-06, 15:26
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Marius er i bunn og grunn en person som lever et rent liv. Han liker å gå turer og spise sunn mat. At en eller annen løs jente klarte å putte narkotika i drinken hans ved en og annen anledning, burde ikke være hans feil.

Ha ha, vi vet nog alla vem som lagt narkotika eller sömnmedel i någon annans drink . Han kommer snart att få "gå på tur". En timme varje dag på rastgården under de kommande 10 åren.
Citera
2026-02-06, 15:32
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Ju mer jag tänker på det, döm han till ett riktigt fängelse, inne med general population, inga privilegier. I minst 2 år så det hinner sjunka in hos ungjäveln att han inte kan göra som han vill bara för att hans mamma är kronprinsessa och styvpappan är kronprins och framtida kung.

Efter fängelset ska han ha villkorlig dom med resreiktioner och fotboja i 4 år och då ska han ha en förmyndare som håller koll på honom. Sedan en ny utvärdering.

Hans mamma kommer förmodligen inte vara kronprinsessa så länge till.

Norges rättsystem må vara slappt, men 2 år räcker inte för våldtäkt. Jag gissar att Marius ihop med övrig brottslighet kommer få en dom på bortåt 10 år. Men han kommer släpps tidigare, kanske efter 6 år. Därefter tar det max 3 månader innan han är i klammeri med rättvisan igen. Han må vara nästan kunglig, men framför allt är och förblir han kriminell.
Citera
2026-02-06, 16:03
Medlem
Ut fra det jeg har hørt, har Marius det bra i fengselet. Han er lykkelig og har tilgang til datamaskin, PS5 og treningsstudio. Men han savner moren sin og det å gå turer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in