2026-02-06, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Precis. Det var detta dom VILLE skulle komma ut.
Landade det bra? Är det bättre nu? Hoppas dom är nöjda.
Sedan kan jag delvis hålla med om att det var fel att släppa
samtalet med Chrippa att det kan förstöra mellan han, Julia och barnet.
Men samtidigt inte. Här är jag kluven. Det är redan förstört och jag tror..
Spelar ingen roll hur snäll Julia är han kommer hugga henne i ryggen iaf.
Det där är något hon och barnet kan vara utan.
Och hade inte Snean gjort det hon gjorde så hade nog inte Julia gjort något.
Det är ett fult krig det här.
Den fula här är inte Anjo. Tycker dom andra i chatten är värre.

Edit
OCH .. Vi får nu se Linneas söta, rara sida. Mysig tjej det där.

Ja, Julia behöver ha lite mer konsekvenstänk och inte agera så impulsivt.
Men svårt när hon blir triggad såklart av andra.
Och det finns ju fler i soppan som behöver lite konsekvenstänk.
Citera
2026-02-06, 08:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Jackes Chatt-Banger har nu 7 580 visningar - 161 👍
Anjos har nu 33 316 visningar - 2233 👍
Citera
2026-02-06, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Jag tror att BGB hånflinar när han betraktar Anjo och Jockes haveri de senaste dygnen. Framförallt Anjos haveri.

Ja det kan du ju få tro om du vill, alla har rätt till sin åsikt.
Men sluta fokusförflytta genom att använda samma ord, ett väldigt bekant knep.
Idag får tydligen Chrippa besök. Vad tror du det pratas och diskuteras om där?
Bara drama eller kommer de umgås och prata om något vettigt istället?
Citera
2026-02-06, 08:55
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han kommer nog snart bli sjukskriven igen han börjar märka att följarna även börjar försvinna och gå emot honom när han lägger upp saker om C & L.

Ja hon verkar ju göra mer saker nu när han är häktad om man jämför med när han var ute då var det ju bara träning, mat & tv.

Du glömde; smidde planer om hur dom skulle undvika fängelse, hur man kommer runt näringsförbudet och hur man på bästa sätt ska förstöra livet för storebror 🙈
Citera
2026-02-06, 09:14
Medlem
Nejellervas avatar
Moget av Linnea att hota med självmord om inte hennes nuvarande make vänder bilen och kommer hem. Man tjatar om Anjos kommentar om att en normal människa hade förmodligen redan begått självmord men här ser vi att hon inte är normal.
Citera
2026-02-06, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Det har ju redan framkommit att Cluee ringde upp Jocke eftersom han sagt att han hade en god kontakt med Linneas föräldrar. Så Jocke tog över därifrån.

Alltså får du fråga Jocke.

Nej jag vill veta varför Cluee var så säker och vad det var han sett. Förflytta inte fokus, det fungerar inte på mig.
Citera
2026-02-06, 11:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Ska kolla imorgon till morgonkaffet. Känns som det kan bli mycket spännande

Känns som krigarna blev väldigt tysta plötsligt, vad hände där?

Ja nu letas det nog febrilt på google hur YouTube-kanaler är kopplade
Citera
2026-02-06, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Jasså, besöksdag idag? I min spåkula ser prognosen kylig ut idag efter gårdagens hetta.

Hon kommer garanterat köra med sitt gamla trix. Eftersom hon inte kan jaga Chrippa med kniv i häktet, så blir det nog hot om självmord.
Citera
2026-02-06, 11:46
Medlem
Citat:
Åh stackars Jacke, Linnea och Temu. Varför blir allt dom gör så jävla fel alltid?! Det är bomber, bangers, chatter allt möjligt skit dom går ut med faller ständigt platt! Att dom fortf orkar ens. Jag hade dragit ner rullgardinen för längesedan. Måste vara sjukt jobbigt att ständigt kämpa i motvind, och mot en jävla vägg alltid. Linnea kommer aldrig få sitta som Jocke och Jonna runt middagsbordet, aldrig få bo i ett fet eget byggt hus, aldrig komma in i finrummet. Bara tänk om och börja om istället Linnea. I det tysta helst. För i offentligheten blir hon bortgjord dagligen!
Citera
2026-02-06, 11:46
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Hon kommer garanterat köra med sitt gamla trix. Eftersom hon inte kan jaga Chrippa med kniv i häktet, så blir det nog hot om självmord.

Eller så är hon gravid igen kanske 🙄
Citera
2026-02-06, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Moget av Linnea att hota med självmord om inte hennes nuvarande make vänder bilen och kommer hem. Man tjatar om Anjos kommentar om att en normal människa hade förmodligen redan begått självmord men här ser vi att hon inte är normal.
Att hota med självmord är ngt hon satt i system. Likaså att planera misshandelar, våldtäkter, baby traps osv. Om hon så gärna vill vara ifred och är suicidal är det enkelt, lägg in dig på psykiatrin och kräv sekretess så får hon både hjälp och vara ifred! Äckligt att slänga sig med ord hon inte kan backa upp, finns folk som lider på riktigt och kämpar med självmordstankar!
Citera
2026-02-06, 11:57
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Siffrorna talar ändå sitt tydliga språk. Ingen, eller väldigt få vill kolla på TEMU.
Förstår inte heller varför Axel ständigt ska vara med. Han är inte ens inblandad i dramat och kan ändå inte hålla sig borta från kakburken (Även bokstavligt talat. Allt för att hålla sig "relevant" även om han inte bidrar med något matnyttigt. Tragisk att se ändå. Han borde sitta och planera sin pension istället för att syssla med detta. Men, vad kan man förvänta sig av en ensam och tragisk människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in