Citat:
Ursprungligen postat av
Ratdancer
Nu ser hennes Tiktok ut att vara nerlagt igen, jag får den här texten - "Det gick inte att hitta det här kontot."
SYND!
Skönt att höra att hon åtminstone lever även om hon tyvärr inte verkar ha hälsan.
Ett gott tecken är ändå att hon vill visa att hon finns och att hon fortsätter kämpa för sin överlevnad. Att leva i en storstad med den typen av psykisk ohälsa är ju förenat med stora risker och även om hon blivit en "svår" person med mycket tvivelaktigt beteende så är det ändå det som är så intressant med henne: Att hon en gång i tiden var en fin kvinna som någon älskade och skaffade barn med.
Mötte ju henne på Drottninggatan i våras. Det var typ mellan Zara och Beyond Retro. Minns att hon höll på som mest med alla knasiga klädinköp där vid den tidpunkten och bodde någonstans på Söder eller om det var gamla stan? 🤔
Hon hade varit så intressant att hålla en intervju med, men hennes taggar är nog utåt mot alla som inte bjuder på vin. Kvinnor tycker hon ju särskilt illa om. Men tanken slog mig ändå den gången: om jag haft tid och möjlighet skulle ha glidit upp bredvid henne och frågat om jag fick bjuda på ett glas vin och samtala om hennes känsla för mode. 😆
Det hade absolut varit värt några hundralappar. Men inte etiskt o eller moraliskt försvarbart och förmodligen bättre att köpa en biobiljett för underhållning.
Hoppas iaf att tråden hålls öppen ett tag så vi får följa hennes liv och leverne.