2026-01-06, 19:17
Medlem
bellesbluess avatar
Hon var dyngrak på sin senaste video. Ingen bättring på den fronten sorgligt nog. Hon ser ut att ha fått mer hull på kroppen så killen har iallafall lyckats få henne att äta. Hon hade förmodligen varit död vid det här laget utan honom.
Citera
2026-01-07, 03:26
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Nån som kan posta klipp för den som inte har tiktok? Hennes konto är privat
Citera
2026-01-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykadeliskquentin
Nån som kan posta klipp för den som inte har tiktok? Hennes konto är privat

Nu ser hennes Tiktok ut att vara nerlagt igen, jag får den här texten - "Det gick inte att hitta det här kontot."
SYND!
Citera
2026-01-10, 01:21
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Nu ser hennes Tiktok ut att vara nerlagt igen, jag får den här texten - "Det gick inte att hitta det här kontot."
SYND!
Rip 💔 korvförsäljarn håller henne i ett järngrepp
Citera
2026-01-21, 08:26
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
SYND!

Skönt att höra att hon åtminstone lever även om hon tyvärr inte verkar ha hälsan.

Ett gott tecken är ändå att hon vill visa att hon finns och att hon fortsätter kämpa för sin överlevnad. Att leva i en storstad med den typen av psykisk ohälsa är ju förenat med stora risker och även om hon blivit en "svår" person med mycket tvivelaktigt beteende så är det ändå det som är så intressant med henne: Att hon en gång i tiden var en fin kvinna som någon älskade och skaffade barn med.

Mötte ju henne på Drottninggatan i våras. Det var typ mellan Zara och Beyond Retro. Minns att hon höll på som mest med alla knasiga klädinköp där vid den tidpunkten och bodde någonstans på Söder eller om det var gamla stan? 🤔

Hon hade varit så intressant att hålla en intervju med, men hennes taggar är nog utåt mot alla som inte bjuder på vin. Kvinnor tycker hon ju särskilt illa om. Men tanken slog mig ändå den gången: om jag haft tid och möjlighet skulle ha glidit upp bredvid henne och frågat om jag fick bjuda på ett glas vin och samtala om hennes känsla för mode. 😆
Det hade absolut varit värt några hundralappar. Men inte etiskt o eller moraliskt försvarbart och förmodligen bättre att köpa en biobiljett för underhållning.

Hoppas iaf att tråden hålls öppen ett tag så vi får följa hennes liv och leverne.
Citera
2026-01-21, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Skönt att höra att hon åtminstone lever även om hon tyvärr inte verkar ha hälsan.

Ett gott tecken är ändå att hon vill visa att hon finns och att hon fortsätter kämpa för sin överlevnad. Att leva i en storstad med den typen av psykisk ohälsa är ju förenat med stora risker och även om hon blivit en "svår" person med mycket tvivelaktigt beteende så är det ändå det som är så intressant med henne: Att hon en gång i tiden var en fin kvinna som någon älskade och skaffade barn med.

Mötte ju henne på Drottninggatan i våras. Det var typ mellan Zara och Beyond Retro. Minns att hon höll på som mest med alla knasiga klädinköp där vid den tidpunkten och bodde någonstans på Söder eller om det var gamla stan? 🤔

Hon hade varit så intressant att hålla en intervju med, men hennes taggar är nog utåt mot alla som inte bjuder på vin. Kvinnor tycker hon ju särskilt illa om. Men tanken slog mig ändå den gången: om jag haft tid och möjlighet skulle ha glidit upp bredvid henne och frågat om jag fick bjuda på ett glas vin och samtala om hennes känsla för mode. 😆
Det hade absolut varit värt några hundralappar. Men inte etiskt o eller moraliskt försvarbart och förmodligen bättre att köpa en biobiljett för underhållning.

Hoppas iaf att tråden hålls öppen ett tag så vi får följa hennes liv och leverne.
Jag erbjöd mig att komma över med pizza och vin i samband med att hon la ut nåt om att hon inte hade pengar till mat, men hon tackade nej tyvärr.
Citera
2026-01-21, 08:51
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag erbjöd mig att komma över med pizza och vin i samband med att hon la ut nåt om att hon inte hade pengar till mat, men hon tackade nej tyvärr.

Fascinerande kvinna ändå.. hon kanske tackade Nej för att hon var sugen på öl och hamburgare istället?🤔😆

Jag är i Stockholm ca var 6e vecka och jag håller alltid utkik efter henne när vi rör oss kring city. Undrar var hon bor nu för tiden? Och hur mycket pengar hon har kvar 😳
Citera
2026-01-21, 09:00
Medlem
Citat:

Kämpa för sin överlevnad?

Hon bör ha några hundratusen kronor kvar efter summan på över miljonen hon fick efter försäljningen utav lägenheten förra året.
Så nog bör hon överleva något år till utan problem iaf.
Senast redigerad av Ratdancer 2026-01-21 kl. 09:02.
Citera
2026-01-21, 09:20
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Kämpa för sin överlevnad?

Hon bör ha några hundratusen kronor kvar efter summan på över miljonen hon fick efter försäljningen utav lägenheten förra året.
Så nog bör hon överleva något år till utan problem iaf.

Säg inte det.. hon kan ju haft dåliga "rådgivare" sen sist. 🤔
Ingen verkar ju riktigt veta var hon är heller?hotell? Egen lgh? Härbärge? Osv..
Hennes dåvarande pojkvän hade ju redan då lurat av henne några sköna tusenlappar.

Av det vi hittills sett och hört av henne så vet vi ju att hon är väldigt kortsiktig i sitt tänkande.

Typ "nu har jag pengar" och "nu har jag INTE pengar"
Citera
2026-01-22, 22:01
Medlem
Citat:
Säg inte det.. hon kan ju haft dåliga "rådgivare" sen sist. 🤔
Ingen verkar ju riktigt veta var hon är heller?hotell? Egen lgh? Härbärge? Osv..
Hennes dåvarande pojkvän hade ju redan då lurat av henne några sköna tusenlappar.

Av det vi hittills sett och hört av henne så vet vi ju att hon är väldigt kortsiktig i sitt tänkande.

Typ "nu har jag pengar" och "nu har jag INTE pengar"
Hon är fortfarande folkbokförd på det senaste hostellet/lägenhetshotell som hon o pojkvännen bodde på iaf.

Det var visst till salu men jag vet inte om det är sålt, det är ju inte direkt köpläge för fastigheter nu, allt är svårsmält och vem fan vill äga ett hotell där folk som Pia bor. Kräver nog en del underhåll
Citera
2026-02-04, 21:01
Medlem
Deoxyss avatar
Hur är det med henne nu?
Citera
2026-02-05, 21:00
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Hon är fortfarande folkbokförd på det senaste hostellet/lägenhetshotell som hon o pojkvännen bodde på iaf.

Det var visst till salu men jag vet inte om det är sålt, det är ju inte direkt köpläge för fastigheter nu, allt är svårsmält och vem fan vill äga ett hotell där folk som Pia bor. Kräver nog en del underhåll

Den som köper fastigheten måste ju inte fortsätta med samma typ av verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in