2026-02-05, 20:03
Medlem
Jofs avatar
Sätter inte detta punkt för kungahuset så gör inget det. Det hade hög status förut.
Nu kokainhora, våldtäcktsman och svindlarschaman i familjen. Norsk trashfamilj.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Vad gaggar du om? Det är inte olagligt att ligga med 18 åringar heller.

Klart som fan det är högre krav på dem som ska representera Sverige på högsta nivå jämfört med alkis Bengan, 65. Fattar du inte det

Det är ju faktiskt inte det, monarki fungerar inte så. Det finns inga krav på hur en kung eller drottning ska vara eller på att de ska ha hög moral osv. Det enda som gäller är att man ärver titeln eller gifts in till den. Det är det enda kravet. De väljs inte genom demokratiska val som politiker. Gillar man inte detta bör man rösta för att avskaffa monarkin.

Nästa kanske blir alkis Bengan 65, eller varför inte en seriemördare. Det är inte personer man VÄLJER pga sina egenskaper eller personlighet. Det finns ingen kravlista. Dessa fantasier om att kungar och drottningar ska vara på ett visst sätt existerar bara i vissas huvuden. Kanske har man läst för många sagor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemHaxx
Snacka om att sopa sig själv av banan. Har ingen i den här familjen nån jävla PR-rådgivare som förhindrar sånt här skit?? Vart fan är personalen?? Säga vad man vill om de svenska kungligheterna men jag vet fan inte om jag tror att något av kungabarnen skulle sitta och bitcha på sociala medier om sånt här?

Helt sjukt att en ung kvinna sitter och försvarar både en våldtäktsman och en kvinna som hänger med pedofiler. Vad är det för sjuk mentalitet i denna familj?

Jag håller med dig. I flera inlägg har jag klagat på norska kungahusets mediarådgivare. En som mediakurs på distans på en folkhögskola hade hanterat saken bättre än norska kungahuset.

Nästan mer än saken i sig är det deras hantering av frågorna som kommer driva Norge mot republik.
Citera
2026-02-05, 20:06
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padthai241
Ja, hon är väl sin mors dotter? Mycket dålig koll på hur man bör kommunicera digitalt. Man kan ju tycka att norska hovet hade nog att stå i just nu men nu ska även I-A ut och veva.

Jag tror att alla rådgivare runt Mette-Marit, Haakon och barnen även de lever i någon slags drömvärld där de tror att så länge de visar upp att de är en enad familj så kommer folket ställa sig bakom dem. Jag tror inte de förstår vilken enorm knipa de sitter i utan verkar se på sig själva som missförstådda.

Marius sitter i rätten och säger att han inte fattar varför media ska få vara med och lyssna under rättegången. Inte heller förstår I-A att eller varför det skrivs om familjen. Och Mette-Marit verkar tro att man kan ljuga om sina kontakter med Epstein utan att behöva bli ifrågasatta.

Tycker det är absurt att de väljer att attackera media på det här viset. En viss orange person i USA har även han haft det som taktik. Ledsamt att inte norska kungahuset kan tänka sig att stå upp för värdighet.

Han är då alltså uppväxt med kungafamiljen och ifrågasätter grundlagarna. Lagar som är lika självklara och går hand i hand med det monarkin representerar.

Det blir bara värre och värre.
Citera
2026-02-05, 20:12
Avslutad
Jeg ser at det er flere her som latterliggjør biseksualitet. Jeg derimot, er veldig stolt av vår skjønne, herlige konge som i 2016 offentlig og tydelig forsvarte den grunnlovsfestede friheten til å velge hvem man vil elske, hvem man vil omgås, hvem man vil ha som partner, eller hvem man bare vil bare være venn med. Jeg skulle likt å se den svenske kongen holde en liknende tale. Den dag kommer nok aldri.
Jeg reagerer sterkt på de stygge kallenavnene Kronprinsesse Mette Marit får på dette forum. I min mening er disse merkelappene under enhver kritikk, middelaldersk og minner svært mye om påvirkningsagenda i den hensikt å rive Norge i filler.
Nå tror jeg vi alle skjønner at vårt kongehus har en opprydning å gjøre. Det gjelder i høyeste grad også opplæring av kongehusets medlemmer om fiendtlig påvirkningsagenda.
Senast redigerad av Noahgubben 2026-02-05 kl. 20:20.
Citera
2026-02-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Det är ju faktiskt inte det, monarki fungerar inte så. Det finns inga krav på hur en kung eller drottning ska vara eller på att de ska ha hög moral osv. Det enda som gäller är att man ärver titeln eller gifts in till den. Det är det enda kravet. De väljs inte genom demokratiska val som politiker. Gillar man inte detta bör man rösta för att avskaffa monarkin.

Nästa kanske blir alkis Bengan 65, eller varför inte en seriemördare. Det är inte personer man VÄLJER pga sina egenskaper eller personlighet. Det finns ingen kravlista. Dessa fantasier om att kungar och drottningar ska vara på ett visst sätt existerar bara i vissas huvuden. Kanske har man läst för många sagor?

Det är 18 års gräns på Flashback.

Enda anledningen till att vi har kvar monarkin är för att det fungerat och de kungliga spelar sin roll och håller sig på mattan, samt klarar av att leverera i sin representativa roll.

Det är vi väljare som demokratiskt har valt att ha kvar kungahuset på dessa
premisser och vi kan när som helst avskaffa det genom genom att rösta på partier som vill ha republik eller skapa en stark opinion mot kungahuset.

Spårar de ur så här så blir det som du säger så att man får avskaffa kungahuset
Citera
2026-02-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noahgubben
Jeg ser at det er flere her som latterliggjør biseksualitet. Jeg derimot, er veldig stolt av vår skjønne, herlige konge som i 2016 offentlig og tydelig forsvarte den grunnlovsfestede friheten til å velge hvem man vil elske, hvem man vil omgås, hvem man vil ha som partner, eller hvem man bare vil bare være venn med. Jeg skulle likt å se den svenske kongen holde en liknende tale. Den dag kommer nok aldri.
Jeg reagerer sterkt på de stygge kallenavnene Kronprinsesse Mette Marit får på dette forum. I min mening er disse merkelappene under enhver kritikk, middelaldersk og minner svært mye om påvirkningsagenda i den hensikt å rive Norge i filler.
Nå tror jeg vi alle skjønner at vårt kongehus har en opprydning å gjøre. Det gjelder i høyeste grad også opplæring av kongehusets medlemmer om fiendtlig påvirkningsagenda.

Hahahahah, Flashbacks påverkansoperation på Norge och det norska kungahuset. Det var det dummaste jag hört i försvarsväg. Mette-Marit måste kunna tåla att både granskas och få kritik.
Citera
2026-02-05, 20:25
Medlem
Citat:
Då förtjänar ni ert kungahus.

Var då stolta över MM och hennes otrohet och vurmande för kriminallitet och pedofili och våldtäkter och knarkande våldtäkts son som slår kvinnor.

Vi andra friska kommer föralltid fördömma pedofili, kriminallitet, våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, droger och annat olagligt i världen.

Men kör ni ert rejs.
Senast redigerad av Singoallaa 2026-02-05 kl. 20:27.
Citera
2026-02-05, 20:30
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Ptjah..vad tror du de europeiska kungahusen syns om Mette-Marit idag då ?

"-Jag kjeder meg !"

På ett kungligt bröllop dessutom...
Citera
2026-02-05, 21:19
Medlem
Heja MM, och Norska Kungahuset. Bara att ta det lugnt ett tag, tills alla dumskallar lugnat ner sig lite.
Citera
2026-02-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaSverka
Du är tydligen mer klarsynt än varje psykiatriker eftersom du kan bedöma någon som psykopat genom ett foto.

Givetvis är din ”observation” skit värd.

Jag vet att han riskerar fängelse pga sin psykopati. Så det är inte bara hans utseende. Men absolut, man ser att han är ett avskum.
Citera
2026-02-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erectionem
Kanske fick han chansen när hon var hemma hos honom, men det råder knappast någon tvekan om att han lyckades penetrera hennes hjärna.
Det förklarar varför hon reste hela vägen från Oslo till Florida för att övernatta och det är en slampig handling av henne och hon borde förlora drottningtiteln eftersom hon i åratal fortsatte kontakten när hon visste att han var dömd och att hon övernattade hemma hos honom.

just faktumet att mette marit reste till epstein i florida talar för att mette marit och epstein har pökat.

mette marit måste nu kliva fram och lägga korten på bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in