2026-02-05, 11:57
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Kanske en dålig jämförelse ja.

Det verkar aldrig vara ett problem att så många kvinnor trots allt tycker det är rimligt att sälja sexuella tjänster som försörjning. De är ju liksom offer hur man än vänder och vrider på det.

Ja det går inte att komma ifrån att det alltid är synd om tjejerna. Antingen det, eller någon form av feministisk bekräftelse; använde fiffin för att ta sig fram i en mansdominerad värld - you go girl!
Citera
2026-02-05, 11:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Knappast.

Jag antar att vi gör motstånd på olika sätt. Du kapitulerar genom att röka en spliff, medan jag blåser liv i intelligenta agentsystem som utför mina uppgifter. Mer än så behöver jag inte direkt göra för att hantera verkligheten. Jag är dessutom väldigt nöjd så länge jag kan återvinna tid och uppleva absolut frihet. Om de välbeställda önskar mer missunnar jag dem inte det - det är bara tragiskt när deras kriminella intressen går ut över alla, i synnerhet de svagaste. Som denna vidriga saga visar klarar de styrande inte av att skydda de utsatta. Tvärtom fortsätter man skydda just de personer som moraliserande organ har till uppgift att lagföra. Det är givetvis svårt att acceptera. För lite krav ska man väl ändå kunna ställa?
Du svamlar och lever i förnekelse helt enkelt om du tror att samhällsöverklassen ställs till svars för deras handlingar, de gör vad de vill och kommer undan med det alla dagar i veckan, svårare än så är det inte, det är bara att acceptera. De styrande är oåtkomliga och det finns inga krav att kunna verkställa som underklass.

Alla deltagare i Epsteinhärvan fortsätter sina lyxliv som vanligt även svenska Lisa. Hon dricker troligtvis champagne just nu på en lyxrestaurang i Geneve, ikväll festar hon troligtvis vidare med andra överklassmänniskor i dyra lyxvillor eskorterade av livvakter i bepansrade fordon för skattepengar, detta medans du skriver önskedrömmar på flashback.

Att du skriver du lever ett bra liv för du tränar på gymmet och tar promenader ute i naturen med din fula hund och underklassfamilj i belånade förortshuset förändrar ingenting, du är en nöjd slav, kul att du mår bra, du lever säkert inte i misär men det finns i alla fall inget samhällskontrakt, glöm att ställa krav annat än på din fattiga mellanchef på jobbet, han är slav han med.

Personligen tycker jag detta med Epstein är riktigt löjligt, överklassen gör precis vad de vill, mediahysterin är bara en distraktion för fattigfolket och här ingår naturligtvis jag. Man får en spännande inblick i elitens vardag som att läsa en skvallertidning, men det är allt och inget mer, ingen rättvisa för några tjejer som blivit utsatta, allt fortsätter som vanligt.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-02-05 kl. 12:00.
Citera
2026-02-05, 12:16
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss

Personligen tycker jag detta med Epstein är riktigt löjligt, överklassen gör precis vad de vill, mediahysterin är bara en distraktion för fattigfolket och här ingår naturligtvis jag. Man får en spännande inblick i elitens vardag som att läsa en skvallertidning, men det är allt och inget mer, ingen rättvisa för några tjejer som blivit utsatta, allt fortsätter som vanligt.

Jag kan hålla med att det ser en aning hysteriskt ut , då man kan anta att majoriteten av tjejerna ändå räknas åldersmässigt som vuxna och är formellt ansvariga för sina egna beslut .
Däremot läggs ju allt krut på själv pedofilin i dom där kretsarna , där får man hoppas att rättvisan kliver in med full kraft och inte viker undan . Alla underåriga som drogs in i kretsen av kåta gamla gubbar behöver få rättvisa .
Rättsapparaten fungerar ju. Jag läste att mer än 50 advokater är engagerade i "survivors" (Lite löljigt ) i Epstein´s Lolita a Island.
Komplexiteten är slående. Detta höll på många år (1998-2015) , antal barn räknas i hundratal (om inte tusental) samtidigt som mer än 20 år har gått
Senast redigerad av Upplyften 2026-02-05 kl. 12:23.
Citera
2026-02-05, 12:21
Medlem
Kosmos.s avatar
En modern svensk karriärkvinna. Suger sig upp i karriären bokstavligen. Enbart haft jobb på meningslösa myndigheter som inte gör någon skillnad alls. Suger negerkuk som hobby, är barnlös och nu är hon 51 ensam och inbjudningar och gratisluncher slutar komma. Vilken legacy.
Citera
2026-02-05, 12:22
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Du svamlar och lever i förnekelse helt enkelt om du tror att samhällsöverklassen ställs till svars för deras handlingar, de gör vad de vill och kommer undan med det alla dagar i veckan, svårare än så är det inte, det är bara att acceptera. De styrande är oåtkomliga och det finns inga krav att kunna verkställa som underklass.

Alla deltagare i Epsteinhärvan fortsätter sina lyxliv som vanligt även svenska Lisa. Hon dricker troligtvis champagne just nu på en lyxrestaurang i Geneve, ikväll festar hon troligtvis vidare med andra överklassmänniskor i dyra lyxvillor eskorterade av livvakter i bepansrade fordon för skattepengar, detta medans du skriver önskedrömmar på flashback.

Att du skriver du lever ett bra liv för du tränar på gymmet och tar promenader ute i naturen med din fula hund och underklassfamilj i belånade förortshuset förändrar ingenting, du är en nöjd slav, kul att du mår bra, du lever säkert inte i misär men det finns i alla fall inget samhällskontrakt, glöm att ställa krav annat än på din fattiga mellanchef på jobbet, han är slav han med.

Du vet, som barn minns jag att jag tänkte att framtiden skulle bli sååå häftig! Men, såsom du och de mentalt bankrutta resonerar, tänker ni väl att det är lika bra att jag lägger mig på rygg och dör?

Skulle inte tro det. Jag tror fortfarande på min dröm.
Citera
2026-02-05, 12:22
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:

Ingen står över lagen. Pedofili är och bör vara straffbart. Även trafficking av tonårstjejer från fattiga länder.
Citera
2026-02-05, 12:39
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Strandhäll vet jag inget om men USAs justitiedepartement sparar nog det värsta till sist och många sitter nog och svettas i Europa och undrar hur de ska kunna påverka Danmark att skänka Grönland till Trump.
De är inte riktigt kloka i USA
Vi måste ha en diplomatisk golden dome mot USA
Översatt till limited contact
Citera
2026-02-05, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
En modern svensk karriärkvinna. Suger sig upp i karriären bokstavligen. Enbart haft jobb på meningslösa myndigheter som inte gör någon skillnad alls. Suger negerkuk som hobby, är barnlös och nu är hon 51 ensam och inbjudningar och gratisluncher slutar komma. Vilken legacy.

Essensen av det destruktiva mentalstörda nutida "svenska" tanke- och levnadssättet.

Lika meningsfullt som en hund som springer runt i cirklar och försöker bita sig själv i svansen.
Citera
2026-02-05, 12:47
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Har hon någon cuck som kan försörja henne?
Hon har nog rikligt med kladd på sitt konto i Genève .
Citera
2026-02-05, 12:47
Medlem
Citat:

En gris blir inte överklass för den dricker champagne som du tror. Dessa svenska personer är degenererade puckon och inte någon "elit".

Den enda av dem som var smart och imponerande var Epstein själv.
Citera
2026-02-05, 13:21
Avslutad
Fattar inte varför alla är så upprörda?

Alla män nu, handen på hjärtat, hade ni inte levt på samma sätt som Jeff om ni kunde?

Känns som en kvinnogrej att kissa ned sig över detta. Tjejerna var dessutom för det mesta villiga med.
Citera
2026-02-05, 13:29
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigglebyt3s
Fattar inte varför alla är så upprörda?

Alla män nu, handen på hjärtat, hade ni inte levt på samma sätt som Jeff om ni kunde?

Känns som en kvinnogrej att kissa ned sig över detta. Tjejerna var dessutom för det mesta villiga med.

Leva som en pedofil? Nej tack, handen på hjärtat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in