2026-02-04, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Tycker mig kunna skönja ett visst mått av bitterhet i ditt svar.
Svider det så i vänsterfeministtarmen av att veta att Dermot klarade sig undan propagandarättegången?

Haha ja, det osar av bitterhet och avundsjuka. Clemenger klarar sig bättre i livet, och det är svårt att dölja ilskan och frustrationen.
Citera
2026-02-04, 17:47
Medlem
Citat:
Om det är nån som knullat röv så är det ju Dermot.
Det svenska rättsväsendet har blivit grundligt rövknullat med hans tilltag.
Detta har i sin tur retat upp hela den svenska vänsterfittfeministmaffian samt vissa sexköpare här som verkar ha blivit avundsjuka på att Dermot hyllas som en hjälte och får all uppmärksamhet när man själv bara är en vanlig smusslande svenssontorsk.
Dravel.

Folk som kudiska räven rövknullar det svenska rättsväsendet. Eller alla de som idag köpt sig lite sex. Att på allvar tycka att något som står fritt för alla som blir åtalade för ett skitbrott som det han åtalades för är ett hjältedåd är inafntilt. Jag ser att dina två kolleger i klubben "vi som gärna runkar av Dermot gratis" skrivit något till mig de också men eftersom de till skillnad från dig inte bara lanserar åsikter utan också dyngar in en massa skit och påstår att det är fakta, så orkar jag inte svara dem.

Dermot hyllas om hjälte av ett lite gäng anonyma män på Flashback. Inget annat. Vad finns att bli avis på? Det är ju isf mycket häftigare att vara en av Flashbacks mest kända användare. Är man avis på Dermot så tänker jag att det beror på följande.

- Man har mindre pengar än han har.
- Man får mindre sex än han får (oavsett det är gratis eller ej).
- Man är extremt mesig av sig.
Citera
2026-02-04, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Dravel.

Folk som kudiska räven rövknullar det svenska rättsväsendet. Eller alla de som idag köpt sig lite sex. Att på allvar tycka att något som står fritt för alla som blir åtalade för ett skitbrott som det han åtalades för är ett hjältedåd är inafntilt. Jag ser att dina två kolleger i klubben "vi som gärna runkar av Dermot gratis" skrivit något till mig de också men eftersom de till skillnad från dig inte bara lanserar åsikter utan också dyngar in en massa skit och påstår att det är fakta, så orkar jag inte svara dem.

Dermot hyllas om hjälte av ett lite gäng anonyma män på Flashback. Inget annat. Vad finns att bli avis på? Det är ju isf mycket häftigare att vara en av Flashbacks mest kända användare. Är man avis på Dermot så tänker jag att det beror på följande.

• Man har mindre pengar än han har.
• Man får mindre sex än han får (oavsett om det är gratis eller inte).
• Man är extremt mesig av sig.

Det var den perfekta beskrivningen av dig själv. Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Citera
2026-02-04, 22:51
Medlem
Citat:
Tycker mig kunna skönja ett visst mått av bitterhet i ditt svar.
Svider det så i vänsterfeministtarmen av att veta att Dermot klarade sig undan propagandarättegången?

är det dom enda orden du klarar av att prestera? "bitterhet" och "vänsterfeministtarmen"
Du är inte bara en extremt dålig psykolog, kan jag konstatera, utan saknar också helt fantasi och förmåga till förnyelse.

Nej, det är inget annat än ren och skär glädje, den enda sanna glädjen, sägs det, skadeglädjen

Istället för att ta ett enkelt bötesstraff skulle ärthjärnan som uppenbarligen bara tänker med kuken dra i landsflykt, hålla sig undan allt och alla och börja jobba som diskare på diverse hak. Eftersom "keeping up appearances" är viktigt för en fåfäng fjolla som han, så låtsas han att han är "general manager", men hans kollegor vet knappt vem han är, bara att han är där ibland och jobbar. Att han var en tv-kändis i Sverige hade han då inte vågat berätta.

Hade han tagit sina böter hade saken varit ur världen för länge sedan. Han kunde fortsatt med sitt liv och sin dansskola och fjollor som du som ser honom som en hjälte kunde gått på hans dansskola och lärt dig dansa. För det tänker du väl göra? Förära honom genom att gå kurser i hans dansskola!? Kanske en väg ut ur incelträsket!
Citera
2026-02-05, 07:44
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
är det dom enda orden du klarar av att prestera? "bitterhet" och "vänsterfeministtarmen"
Du är inte bara en extremt dålig psykolog, kan jag konstatera, utan saknar också helt fantasi och förmåga till förnyelse.

Nej, det är inget annat än ren och skär glädje, den enda sanna glädjen, sägs det, skadeglädjen

Istället för att ta ett enkelt bötesstraff skulle ärthjärnan som uppenbarligen bara tänker med kuken dra i landsflykt, hålla sig undan allt och alla och börja jobba som diskare på diverse hak. Eftersom "keeping up appearances" är viktigt för en fåfäng fjolla som han, så låtsas han att han är "general manager", men hans kollegor vet knappt vem han är, bara att han är där ibland och jobbar. Att han var en tv-kändis i Sverige hade han då inte vågat berätta.

Hade han tagit sina böter hade saken varit ur världen för länge sedan. Han kunde fortsatt med sitt liv och sin dansskola och fjollor som du som ser honom som en hjälte kunde gått på hans dansskola och lärt dig dansa. För det tänker du väl göra? Förära honom genom att gå kurser i hans dansskola!? Kanske en väg ut ur incelträsket!
Om han hade tagit böterna hade det ju inneburit att han blivit besegrad av de moraliska feministfittorna. Nu är han en hjälte som visade fingret och pissade på det löjliga svenska rättsväsendet och idiotiska sexköpslagen.
Citera
2026-02-05, 09:20
Medlem
Citat:
Dravel.

Så du gillar den kurdiska Röven? Ser man på.
Skillnaden mellan Räven och Dermot är att Dermot genom sitt smarta tilltag har ett helt fläckfritt förflutet. Hans brottsregister är vitare än Snövits underlakan.
Räven däremot är fortfarande efterlyst och internationellt jagad. Och anledningen till det är att han begått riktiga brott och inte den här typen av hittepå-brott som man påstod att Dermot hade ägnat sig åt.
Citera
2026-02-05, 11:48
Medlem
Citat:
Så du gillar den kurdiska Röven? Ser man på.
Skillnaden mellan Räven och Dermot är att Dermot genom sitt smarta tilltag har ett helt fläckfritt förflutet. Hans brottsregister är vitare än Snövits underlakan.
Räven däremot är fortfarande efterlyst och internationellt jagad. Och anledningen till det är att han begått riktiga brott och inte den här typen av hittepå-brott som man påstod att Dermot hade ägnat sig åt.
Skrev jag att jag gillade honom? Jag skrev att han rövknullat rättsväsendet so far.

Du får fortsätta att tycka att Dermot var smart. Du får det att låta som att hans köp av flygbiljett var något av det finurligaste som har gjorts. Själv behåller jag min åsikt om det. Liksom att hans fläckfria brottsregister är noll värt för en man i hans sits.
Citera
2026-02-05, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Du har tyvärr fel. Sexköp är inte ett brott. Och jo, han pissade på sexköpslagen och det löjliga svenska rättsväsendet eftersom dom inte fick fast honom.
Och du kan inte göra ett skit åt det!
Stämmer. Lika lite som du kan göra något åt att fler personer varje år döms för detta ickebrott. Och Dermots hjältedåd kommer inte hjälpa dig ett skvatt ifall du skulle bli tagen av Simon.
Citera
2026-02-05, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen

Det var den perfekta beskrivningen av dig själv. Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Varför är jag då inte avundsjuk?
Citera
2026-02-05, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Du har tyvärr fel. Sexköp är inte ett brott. Och jo, han pissade på sexköpslagen och det löjliga svenska rättsväsendet eftersom dom inte fick fast honom.
Och du kan inte göra ett skit åt det!
Och jag vill inte göra ett skit åt det. Kan inte bry mig mindre om att han gick fri. Däremot bryr jag mig om att jag själv gått fri från att dömas för de tjänster jag köpt på diverse salonger. Tjänster som jag aldrig dubbelswishat betalningen för. Och jag har heller aldrig messat med någon Mama-San och skrivit saker av det slag som den smarte Dermot gjorde.
Citera
2026-02-05, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen

Vad gäller sex.

Jag läste ju FUP. Under den period Dermot var 31 gånger på salonger var jag det oftare. 😉
Citera
2026-02-05, 14:25
Medlem
Citat:
Varför är jag då inte avundsjuk?

Jo, avundsjuk är du. Det lyser igenom hela dig. Du lever förmodligen ett patetiskt, tråkigt liv och tyckte för en stund att du var bättre än honom. Sen kom verkligheten ikapp dig, och nu är du tvungen att spy ur dig din skit för att ens för en stund må bättre över dig själv och det tråkiga liv du lever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in