2026-02-05, 08:22
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Har väldigt svårt att se att han skött det där själv. Hur som helst bör Lisa entledigas från sitt skattefinansierade uppdrag.

Har hon någon cuck som kan försörja henne?
Citera
2026-02-05, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Eller är hon en planterad agent för att få info från Epstein...
och vilken information tror du att hon ska erhålla från honom? Det är ju tvärtom, Epstein odlar kontakter för att erhålla information från politiker, företagsledare och förmedla dem vidare gissningsvis till Mossad. De krokar han får på folk kan han sedan använda när tillfälle faller på.
Citera
2026-02-05, 08:23
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Eller är hon en planterad agent för att få info från Epstein...

Som någon slags sängmikrofon?
Citera
2026-02-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Som någon slags sängmikrofon?

Ja det funkar ju ofta bra.
Citera
2026-02-05, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
och vilken information tror du att hon ska erhålla från honom? Det är ju tvärtom, Epstein odlar kontakter för att erhålla information från politiker, företagsledare och förmedla dem vidare gissningsvis till Mossad. De krokar han får på folk kan han sedan använda när tillfälle faller på.

Havets ambassadör låter som ett hittepå jobb. Hon måste varit underrättelse officer.
Citera
2026-02-05, 08:41
Medlem
Är det en tillfällighet att alla dessa kvinnor har stort politisk och medial makt? Fy fan. Dessa vidriga kräk kan aldrig få nog. Om Lisa tror att det bara är att kliva av så har hon fruktansvärt fel. Det fel hon gjort är betydligt värre än någon annan. Hon uppvisar inte bara dåligt omdöme och ett svart inre. Hennes ansvar i den professionella roll hon bär gör detta så pass allvarligt att det skakar fundamentet hela världen står på. Jag har alltid sagt att kvinnor bör bära rollen som moralens väktare när det gäller våra barn. Min tillit till dem har aldrig rubbats eftersom jag vet att deras omdöme aldrig skulle svikta. När jag nu läser detta vill jag bara gråta. Det finns ingenting som kan rädda mänskligheten. Vilken fullkomligt vidrig människa. Varför skulle hon ha svårt med svenska män? Hon hör ju verkligen inte till den kategori kvinnor som måste sälja sig kort. Jävla idiot.
Citera
2026-02-05, 08:42
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Gissar då att hon är S-sympatisör och given anhängare till Morgans "feministiska" utrikespolitik.

Ja exakt den här typen av personer. Med "rätt värdegrund" noll lojalitet till Sverige, naiva men karriärskåta. Otroligt slöseri med skattemedel och en stor säkerhetsrisk.
Citera
2026-02-05, 08:43
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Havets ambassadör låter som ett hittepå jobb. Hon måste varit underrättelse officer.
Du anar inte hur mycket såna här hittepå-jobb som finns i Stockholm för folk som har kontakter.
Citera
2026-02-05, 08:53
Medlem
Citat:
Ja, hon valde negrer i Kenya och judar från USA. Det kanske ger en ide om hennes politiska inklination.

Men svenska män är bra att ha när de går till sina meningslösa jobb varenda dag och kastar bort sina liv bokstavligen för att göda och underhålla denna korrupta cirkus hon är delaktig i.

Fy fan, vilka vidriga svin vi tillåter att hunsa oss.
Citera
2026-02-05, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Är det en tillfällighet att alla dessa kvinnor har stort politisk och medial makt? Fy fan. Dessa vidriga kräk kan aldrig få nog. Om Lisa tror att det bara är att kliva av så har hon fruktansvärt fel. Det fel hon gjort är betydligt värre än någon annan. Hon uppvisar inte bara dåligt omdöme och ett svart inre. Hennes ansvar i den professionella roll hon bär gör detta så pass allvarligt att det skakar fundamentet hela världen står på. Jag har alltid sagt att kvinnor bör bära rollen som moralens väktare när det gäller våra barn. Min tillit till dem har aldrig rubbats eftersom jag vet att deras omdöme aldrig skulle svikta. När jag nu läser detta vill jag bara gråta. Det finns ingenting som kan rädda mänskligheten. Vilken fullkomligt vidrig människa. Varför skulle hon ha svårt med svenska män? Hon hör ju verkligen inte till den kategori kvinnor som måste sälja sig kort. Jävla idiot.
"Do as I say, not as I do!" Vad Lisa gör och vad Lisa säger är två skilda saker. En yttre persona som ska kultivera kontakter och erhålla förtjänster och en inre som visar vem hon verkligen är. Hitintills ägnar hon sig år skademinimering då hon garanterat inte vill bli persona non grata och inte vill förlora

"Lisa Svensson, idag ministerråd vid Sveriges ständiga representation i Genève,"

1. Hon vill säkra att hon uppfattas att ha haft del i det hela som Barbro eller Maxwell, d.v.s. försett Epstein med flickor genom att "Jag tar fullständigt avstånd från JE och hans handlingar"

2. Vidare vill hon begränsa sina träffar med Epstein till att ha varit ytliga och begränsade "Jag vill även tydliggöra att jag inte bott hemma hos honom. Min kontakt har varit sporadisk och ytlig. "
Citera
2026-02-05, 09:04
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Citat:

Eller bara himla duktig på att suga kuk
Citera
2026-02-05, 09:08
Medlem
Nu som är förvånade över att hon vill få stock i Kenya tror förstås att Kenya består av 45kg maratonlöpare men det är bara bergsfolket. Det finns rekorderliga negerstammar där med med ordentliga fb-dasar.
Lisa vet vad hon vill ha. Och var hon kan hitta det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in