2026-02-04, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Har det framkommit vad som händer på filmen? Har för mig att jag läst att tjejen vaknade upp och lämnar Skagum glad och välmående dagen efter vilket i sådana fall rimmar dåligt med att hon skulle varit nerdrogad. Fast jag kanske blandar ihop med någon annan.

Det ör svårt att förstå och sätta sig in i det här, många frågetecken blir det ju?
Är det möjligt att de tillsammans tagit någon sorts drog först och han drogat henne med något mer senare som hon inte vet något om, och därför inte reagerat öht på att något känns annorlunda eller konstigt?
Citera
2026-02-04, 18:29
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schraderbrau
Odds på att snorvalpen tar självmord?
Eller tar mördas?
Citera
2026-02-04, 18:29
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
De 400 kronorna räcker väl till tre öl. En var till paret och en till lille Marius.

Självklart ska det vara miljoner.
Citera
2026-02-04, 18:56
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Eller tar mördas?

Är tar en drog, eller skrev du bara fel!?
Citera
2026-02-04, 18:57
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Är tar en drog, eller skrev du bara fel!?
Replik på "tar självmord", så vad tror du?
Citera
2026-02-04, 19:34
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Det ör svårt att förstå och sätta sig in i det här, många frågetecken blir det ju?
Är det möjligt att de tillsammans tagit någon sorts drog först och han drogat henne med något mer senare som hon inte vet något om, och därför inte reagerat öht på att något känns annorlunda eller konstigt?

Ketamin är numera en mycket vanlig drog bland unga, och partymänniskor generellt. Det är initialt bedövningsmedel för b la hästar. Det har en kort verkningstid men kan slå ut en människa totalt. Han kan ha lurat henne och erbjudit bjuda på en lina kokain och så har det i själva verket varit ketamin. Båda är vitt pulver. En teori.
Citera
2026-02-04, 19:48
Medlem
löls avatar
Lås in dåren 🤣
Citera
2026-02-04, 19:49
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Han är kronprinsessans son från ett tidigare äktenskap.

Ingår inte i kungafamiljen som representant, har inga uppdrag.

En "vanlig medborgare".

Då är han väl skyldig att stå till arbetsmarknadens förfogande!?
Finns det faderskaprov på pappan.
Citera
2026-02-04, 20:05
Medlem
Otippat att han skulle tjuta en skvätt i rätten idag

Att han skulle ha blivit förföljd av media till den grad att han var tungen och misshandla och våldta ?!?

Han behöver bli lite ordentligt rövknullad och misshandlad själv tror jag. ögö för öga
Citera
2026-02-04, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
"Ur egen ficka" Det är väl folkets pengar från början eller?
20.000 är väl inte snålt till en vuxen som borde kunna försörja sig själv. Jag hade inte tackat nej till 20 extra lax per månad utan att behöva göra någonting.

Dom har väl någon aktie som ger lite avkastning? Att inte tacka nej till 20 extra lax är ju inte detsamma som att det räcker till ett gött liv
Citera
2026-02-04, 20:08
Medlem
AlanGarners avatar
Jävla tur att Norge återinförde förmögenhetsskatt så att Marius har råd med kola och att våldta brudar på fastigheter betalda av norska skattebetalare, och inte att förglömma att busköra med motorstarka bilar som norska skattebetalare har betalat för.
Citera
2026-02-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Dom har väl någon aktie som ger lite avkastning? Att inte tacka nej till 20 extra lax är ju inte detsamma som att det räcker till ett gött liv

Hade han jobbat också hade det ju räckt. Hade jag haft 20 lax extra utöver min lön hade jag ändå haft ett gött liv känner jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in