Citat:
Ursprungligen postat av
National-identity
Du anser inte att dom stubbiga brösthåren antyder att jag sen ett bra tag är förbi denna?
Kör inte endast orala prepp.
Som en tidigare skrev är 500 mg Test E/vecka en bra startpunkt, 14–16 veckor.
Kör 2 eller 3 stick per vecka. Till exempel mån/fre eller mån/ons/fre för enkelhetens skull.
Läs på om vad östrogen är, samt hur du hanterar ett för högt värde. Hur mycket man aromatiserar är högst individuellt, men undvik att krascha ditt östrogen, det är döden.
Börja med blodprov innan för att se hur din kropp mår, det finns flertalet paket på Werlabs.
Därefter följer du upp med ett nytt prov cirka 6–8 veckor in i kuren för att se hur din kropp reagerar.
Om du är osäker på om ditt testo du köper är bunk eller ej, så lägg till att du kollar ditt testo, annars kan du strunta i det enligt mig.
Läs på om PCT eller cruise. Ska du syssla med detta länge är det bättre med cruise, men då ska du vara väl medveten om långsiktiga risker.
Håll för övrigt koll på ditt blodtryck – samt läs på hur du gör för att sänka det om det blir för högt.
Se till att din träning och kost är on point. Ät i ett kaloriöverskott.
Förövrigt - läs på läs på och läs på! Lär dig hur din kropp påverkas, både positivt men i synnerhet negativt, av detta.
Jag har gett dig väldigt grundläggande startinfo - men har du inte orken att själv sätta dig in i detta och leta info är du inte redo.