2026-01-29, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av National-identity
Pallar inte cucka runt med sarms och peptider utan tänkte gå rakt på roids och tänkte höra vilken första kur ni rekommenderat? Hört några polare som kört tbol och praisat den men är inte den bättre för martial arts och dylikt?

Tack på förhand
Testosterone enanthate, 500 mg ew 24 v
Citera
2026-01-29, 13:25
Medlem
Citat:
Pallar inte cucka runt med sarms och peptider utan tänkte gå rakt på roids och tänkte höra vilken första kur ni rekommenderat? Hört några polare som kört tbol och praisat den men är inte den bättre för martial arts och dylikt?

Tack på förhand
Du får sluta cucka runt med orals och ta och pin your ass med lite Testo. Den är praisad av dom flesta för bodybuilding
Citera
2026-01-30, 20:41
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:

Tack på förhand
Du kanske inte ska cucka runt med något om du behöver ställa en sådan fråga.
Citera
2026-02-01, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Testosterone enanthate, 500 mg ew 24 v
Enantat är långverkande va?

500mg som dos för en hittills oinvigd? Låter högt men jag är redo att hoppa på vad fan som helst vid det här laget, tränat i 8 månader och allt jag åstadkommit är följande, nu räcker det:
https://imgur.com/a/c4tl3sf
Citera
2026-02-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Du kanske inte ska cucka runt med något om du behöver ställa en sådan fråga.
Inte ett svar på min fråga
Citera
2026-02-01, 18:42
Medlem
Citat:

500mg som dos för en hittills oinvigd? Låter högt men jag är redo att hoppa på vad fan som helst vid det här laget, tränat i 8 månader och allt jag åstadkommit är följande, nu räcker det:
Talar bara utifrån personlig erfarenhet och vad jag själv kört. 500 var grymt (för mig)

Gör din egen research först. Men jag skulle säga att rör inget annat förutom just vanligt test som en nybörjarkur.
Citera
2026-02-02, 00:21
Medlem
Citat:

Vänta tills du kommit in i puberteten åtminstone
Citera
2026-02-03, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassess.
Vänta tills du kommit in i puberteten åtminstone
Du anser inte att dom stubbiga brösthåren antyder att jag sen ett bra tag är förbi denna?
Citera
2026-02-03, 07:33
Medlem
Munkees avatar
Citat:
Du anser inte att dom stubbiga brösthåren antyder att jag sen ett bra tag är förbi denna?
Kör inte endast orala prepp.
Som en tidigare skrev är 500 mg Test E/vecka en bra startpunkt, 14–16 veckor.

Kör 2 eller 3 stick per vecka. Till exempel mån/fre eller mån/ons/fre för enkelhetens skull.

Läs på om vad östrogen är, samt hur du hanterar ett för högt värde. Hur mycket man aromatiserar är högst individuellt, men undvik att krascha ditt östrogen, det är döden.

Börja med blodprov innan för att se hur din kropp mår, det finns flertalet paket på Werlabs.
Därefter följer du upp med ett nytt prov cirka 6–8 veckor in i kuren för att se hur din kropp reagerar.
Om du är osäker på om ditt testo du köper är bunk eller ej, så lägg till att du kollar ditt testo, annars kan du strunta i det enligt mig.

Läs på om PCT eller cruise. Ska du syssla med detta länge är det bättre med cruise, men då ska du vara väl medveten om långsiktiga risker.

Håll för övrigt koll på ditt blodtryck – samt läs på hur du gör för att sänka det om det blir för högt.

Se till att din träning och kost är on point. Ät i ett kaloriöverskott.

Förövrigt - läs på läs på och läs på! Lär dig hur din kropp påverkas, både positivt men i synnerhet negativt, av detta.
Jag har gett dig väldigt grundläggande startinfo - men har du inte orken att själv sätta dig in i detta och leta info är du inte redo.
Citera
2026-02-03, 08:02
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:

Av bilden att döma så behöver du även lära dig äta mer.
Citera
2026-02-03, 09:50
Medlem
Citat:
Borde ha fattat direkt att du trollar. U got me
Citera
2026-02-03, 17:43
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munkee
Kör inte endast orala prepp.
Som en tidigare skrev är 500 mg Test E/vecka en bra startpunkt, 14–16 veckor.

Kör 2 eller 3 stick per vecka. Till exempel mån/fre eller mån/ons/fre för enkelhetens skull.

Läs på om vad östrogen är, samt hur du hanterar ett för högt värde. Hur mycket man aromatiserar är högst individuellt, men undvik att krascha ditt östrogen, det är döden.

Börja med blodprov innan för att se hur din kropp mår, det finns flertalet paket på Werlabs.
Därefter följer du upp med ett nytt prov cirka 6–8 veckor in i kuren för att se hur din kropp reagerar.
Om du är osäker på om ditt testo du köper är bunk eller ej, så lägg till att du kollar ditt testo, annars kan du strunta i det enligt mig.

Läs på om PCT eller cruise. Ska du syssla med detta länge är det bättre med cruise, men då ska du vara väl medveten om långsiktiga risker.

Håll för övrigt koll på ditt blodtryck – samt läs på hur du gör för att sänka det om det blir för högt.

Se till att din träning och kost är on point. Ät i ett kaloriöverskott.

Förövrigt - läs på läs på och läs på! Lär dig hur din kropp påverkas, både positivt men i synnerhet negativt, av detta.
Jag har gett dig väldigt grundläggande startinfo - men har du inte orken att själv sätta dig in i detta och leta info är du inte redo.
Även om han gjort allt det här så ser han ändå ut att vara för ung för att börja med steroider.

Och framförallt har han tränat alldeles för kort tid, 8 månader är ju ett skämt, kom tillbaka när du inte missat ett pass eller en måltid och sovit 7+ timmar per natt i 3-4 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in