2026-02-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Ännu en efterbliven tråd där man oärligt försöker demonisera judarna. FN må inte vara felfria och har sina brister, är rätt annorlunda från vad det tidigare var (mest troligen infiltration).

Att hon är judinna är helt jävla oväsentligt i detta fallet.
Pedofili och äckel som stödjer/håller på med sådant finns i alla kulturer

Eller så ser du saker för vad de faktiskt är: alla ledande individer i den här härvan är judar och det pekar mot Israel. Så vi ska låtsas som att det inte är fallet, eller utreda den kopplingen för att du blir sårad över att man använder ordet jude?

Ingen bryr sig längre om ni kallar folk antisemiter. Vi har egna ögon och öron att se med.
Citera
2026-02-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Så du anser det vara lämpligt?
Sluta intala dig något för att sanningen raserat din världsbild om vilka som står på rätt sida mellan de goda och onda.
Majoriteten av västvärlden och wef har kopplingar till denna kult och vi tvingas betala för skiten.

Hahah jo tjena. Hitlers sida var verkligen god. Anser du också att man bör avrätta alla som inte passar in i nassegrisarnas mall?

Du är antingen efterbliven eller ond. Eller kanske bägge två vilket gör dig en fara för samhället. Hoppas Säpo håller koll på sådant bottenskrap som dig. Du är en skam för mänskligheten ditt vider.
Citera
2026-02-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Du får skrika på en mod. Det var han/hon som lade till ”svenska”.

Jag förstår. Då är en ursäkt på sin plats. Rätt ska vara rätt. Jag ber om ursäkt.
Citera
2026-02-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragspelochbas
Eller så ser du saker för vad de faktiskt är: alla ledande individer i den här härvan är judar och det pekar mot Israel. Så vi ska låtsas som att det inte är fallet, eller utreda den kopplingen för att du blir sårad över att man använder ordet jude?

Ingen bryr sig längre om ni kallar folk antisemiter. Vi har egna ögon och öron att se med.
Fan vad djävla hjärndöd man kan vara. Att ni vitmakt nazister och övriga ryggradslösa idioter som utnyttjas av andra makter är tröga visste jag redan men du tar väl priset.
Eller inte, är rätt mycket lögner och propaganda från Israelhatare (som låtsas som att Israel står för världens ondska, medan dessa människor har en egen ond extremistisk agenda som går emot allt Sverige, Europa står för) som sprider det narrativet efter en snabb sökning om det. Precis som man vinklar allt annat med judarna likt Hitler gjorde och ledde till att folk blev hjärntvättade och störda/blinda.

Det är många rika i den härvan, att rika och mäktiga judar finns säger ingenting om judar i sin helhet. Mongo som du är anledningen till varför förintelsen skedde. Tänk efter lite förfan. Eller tror du att alla muslimer är pedo/hebefiler?
Eller alla kristna för katolska präster har ägnat sig åt sådant?

Causation does not mean correlation. Skaffa lite intellekt och moral så kommer du förstå mig mer.
Ingen ide att prata med er inavlade nazzeäckel, ni kommer få ert straff tids nog.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-02-02 kl. 21:40.
Citera
2026-02-02, 21:42
Medlem
Citat:
Fan vad djävla hjärndöd man kan vara. Att ni vitmakt nazister och övriga ryggradslösa idioter som utnyttjas av andra makter är tröga visste jag redan men du tar väl priset.
Eller inte, är rätt mycket lögner och propaganda från Israelhatare (som låtsas som att Israel står för världens ondska, medan dessa människor har en egen ond extremistisk agenda som går emot allt Sverige, Europa står för) som sprider det narrativet efter en snabb sökning om det. Precis som man vinklar allt annat med judarna likt Hitler gjorde och ledde till att folk blev hjärntvättade och störda/blinda.

Det är många rika i den härvan, att rika och mäktiga judar finns säger ingenting om judar i sin helhet. Mongo som du är anledningen till varför förintelsen skedde. Tänk efter lite förfan. Eller tror du att alla muslimer är pedo/hebefiler?

Causation does not mean correlation. Skaffa lite intellekt och moral så kommer du förstå mig mer.
Ingen ide att prata med er inavlade nazzeäckel, ni kommer få ert straff tids nog.

Ja, katolska kyrkan är notoriskt känd för att ha problem med pedofili och av den anledningen beblandar jag mig inte med den. Det är fakta, och? Betyder det att jag är galen för att jag ser samma problem inom den judiska tron?

Dina retoriska "ditt efterblivna nazisvin" osv.. du kan lägga ner det. Ingen bryr sig shlomo. Kör upp det i anus tillsammans med talmuden och annat pedofilskit ni håller på med.
Citera
2026-02-02, 22:06
Medlem
PK-befriads avatar
Jeffrey Epstein ska i ett mail till Peter Thiel ha sagt att han "företräder Rothchilds":

'As you probably know, I represent the Rothschilds' — Jeffrey Epstein said in an email to Palantir’s Peter Thiel
https://x.com/TheInsiderPaper/status/2018286240655892527

Så ja, som man kunde misstänka så var ärkejudarnas ärkejudar inblandade bakom kulisserna. Att Epstein hade kontakt med så många högt uppsatta berodde delvis på att han hanterade Rothchilds kontakter.
Senast redigerad av PK-befriad 2026-02-02 kl. 22:36.
Citera
2026-02-02, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Epstein sökte kontakterna för att han såg det som hög status att vara bland kända och inflytelserika människor. Dessutom möjliggjorde vissa av kontakterna för honom att tjäna stora pengar.

Och personerna ifråga drogs ju till honom just som du säger, för att han kunde donera pengar till dem, och dessutom bjuda de på lyx och flärd.

Förutom sexualbrottsling så var ju Epstein en extremt driven person och väl insatt i hur viktigt ett nätverk av mäktiga människor är för att nå framgångar och tjäna pengar. Jag skulle gissa att han spenderade mer tid på att kultivera kontakter än vad han gjorde på sitt "riktiga" jobb.
Epstein var del av en multinationell maffia och sysslade med olaglig vapenhandel och finansiell brottslighet. Men det är bara sex-delarna som det talas om i media.
Citera
2026-02-02, 22:15
Medlem
Citat:

Det är ju denna maffia som skapar Israel en gång i tiden.
Citera
2026-02-02, 22:27
Medlem
Citat:
Degenerat avskum till nazigrisar är anledningen till varför folk demoniserar, generaliserar och vinklar om judarna.
Fattar inte, är Rubenstein och Epstein nazigrisar?
Citera
2026-02-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandalan
Epstein var del av en multinationell maffia och sysslade med olaglig vapenhandel och finansiell brottslighet. Men det är bara sex-delarna som det talas om i media.

Kanske för att det bara är sex-delarna som det finns några belägg för...
Citera
2026-02-02, 22:36
Medlem
DonaldBidens avatar
Fint att UNHCR är djupt infiltrerat av Mossad, viktigt när man ska folkmörda!
Citera
2026-02-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Kanske för att det bara är sex-delarna som det finns några belägg för...
Såklart det finns belägg. Annars hade jag inte skrivit så.

”New York regulators have fined Deutsche Bank $150 million after finding that the lender's compliance staff opened at least 40 accounts for billionaire financier and accused sex trafficker Jeffrey Epstein, and failed to monitor millions of dollars in suspicious payments that followed.”

https://www.acams.org/en/news/deutsche-banks-ties-to-epstein-danske-bank-and-others-draw-150-million-penalty

”During this period, one of Epstein's clients was the Saudi Arabian businessman Adnan Khashoggi,[56] who was the middleman in transferring American weapons from Israel to Iran as part of the Iran–Contra affair in the 1980s.[57] Khashoggi had been introduced to him by Leese.[52] Khashoggi was one of several defense contractors that he knew.[31][53]”
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeffrey_Epstein
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in