2026-02-01, 20:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, hon blev inbjuden till filmvisning 2012. Men enligt hovet åkte S*fi* aldrig på denna.

Men om deras kontakt upphörde runt 2005 så låter det lite konstigt att bli inbjuden som hans privata gäst på en filmvisning 2012?

Källa: Expressen https://share.google/8CBh88Bdt6ReZiMSX
Citera
2026-02-01, 20:26
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ja, det fanns säkert människor i Epsteins närhet som kunde till våldtäkt osv. Men Sofia hörde inte till personer i hans närhet.

Ja, hon blev inbjuden till filmvisning 2012. Men enligt hovet åkte Sofia aldrig på denna.

Varför försvarar du barbrors små barn till döden?

Vi har ju prinsessor och ministrar från hennes lilla uppfödning
Citera
2026-02-01, 20:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Om det funnits något av substans så kanske det.

Sida efter sida är maskade svart. Du kan ju inte klaga över att du fått för mycket information.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/filerna-slappta-sida-efter-sida-maskade-svart/
Citera
2026-02-01, 20:34
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:

Tja, Epstein verkar ju vilja ha barn främst. Ända ner till 12 års ålder. Sofia var över 20 de fåtal gånger de sågs. Hon var nog för gammal för honom.

Så Sofia var aldrig ett barn? Har du koll på va hon som hände hon eller va hon gjorde tills hon blev 20?

Det är ju ändå deras flicka, som de så vackert skriver till varandra. Ringer inga klockor alls då eller?
Citera
2026-02-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Sida efter sida är maskade svart. Du kan ju inte klaga över att du fått för mycket information.

https://www.expressen.se/nyheter/varlden/filerna-slappta-sida-efter-sida-maskade-svart/

Rent allmänt så kan man undra.

Men hur troligt är det att de maskat en svenska? Skulle tro att det maskats diverse offer och kanske annat. Och troligen väldigt mycket amerikaner.

Att fantisera om att det maskade innehåller uppgifter om mossad och svenska kungahuset är i mina ögon extremt långsökt, rent trams tom.
Citera
2026-02-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men om deras kontakt upphörde runt 2005 så låter det lite konstigt att bli inbjuden som hans privata gäst på en filmvisning 2012?

Källa: Expressen https://share.google/8CBh88Bdt6ReZiMSX

Inte Konstigt alls. Hon var ju ihop med CP då, officiellt sedan 2010. Det lockade säkert Epstein att vilja bjuda in henne 2012. Barbro skrev ju även till Epstein om Sofia. Epstein verkar ju velat frottera sug med prinsar, prinsessor, politiker etc. Och begå sexuella övergrepp mot barn.
Citera
2026-02-01, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Så Sofia var aldrig ett barn? Har du koll på va hon som hände hon eller va hon gjorde tills hon blev 20?

Det är ju ändå deras flicka, som de så vackert skriver till varandra. Ringer inga klockor alls då eller?

Nej, hon var inte ett barn de fåtal tillfällen hon mötte Epstein i sociala sammanhang. Hon var i tidig 20 årsålder. För gammal för Epstein. Han föredrog väl barn mellan 12-17, han.

Klart Barbro och Epstein skriver så! Barbro såg säkert Sofia som sin. Och Epstein ville nog gärna ha henne i sin umgängeskrets när hon hade blivit/höll på att bli prinsessa. Barbro var i övrigt på Sofias och CPs bröllop. Klart hon såg Sofia som sin!
Citera
2026-02-01, 21:07
Medlem
Citat:
Varför försvarar du barbrors små barn till döden?

Vi har ju prinsessor och ministrar från hennes lilla uppfödning

Försvarar från skvaller som det inte finns bevis för, ja. Därför att jag ogillar när det sprids skvaller som sannolikt inte är sant om denna fyrabarnsmor. Jag tänker på hennes barn. Sofias barn alltså.
Citera
2026-02-01, 21:12
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Försvarar från skvaller som det inte finns bevis för, ja. Därför att jag ogillar när det sprids skvaller som sannolikt inte är sant om denna fyrabarnsmor. Jag tänker på hennes barn. Sofias barn alltså.

Jag är också på våran kungafamiljen sida. Och är föga förvånand och stolt att de inte återfinns på samma sätt som i UK eller Norge faktiskt vi vet mkt lite om Sofia och det är en fis i rymden om man kollar på allt annat.
Citera
2026-02-01, 21:17
Medlem
Citat:
Jag är också på våran kungafamiljen sida. Och är föga förvånand och stolt att de inte återfinns på samma sätt som i UK eller Norge faktiskt vi vet mkt lite om Sofia och det är en fis i rymden om man kollar på allt annat.

Ja, men precis! Sofia verkar mer ha varit ytligt bekant med Epstein. Det är allt.

Då är det betydligt obehagligare det med Andrew och Mette Marit...

Yes, det vi redan vet om Epstein är riktigt vidriga saker. Finns säkert mer riktigt vidriga saker. Säkert rörandes bland annat Trump.
Citera
2026-02-01, 21:39
Medlem
Ingrid Alexandria i Norge bruker kokain. Alle vet det, men ingen sier noe og media er helt tyst som vanligt.

Er jo något helt for jævligt i det her samheldet.

Varfor gjör du på dette viset!?

Va... vaf..vafför gjör du på dette viset!?
Citera
2026-02-01, 21:43
Medlem
Citat:
Med ingen menar jag de som hängde på hans fester. Och innan något är utrett ordentligt så vet ju ingen. Eller hur? De kan ana, men inte veta. Gäller även FBI, ja.

De träffades ett fåtal gånger i "sociala sammanhang". Låter mer som ytligt bekanta.

Tja, Epstein verkar ju vilja ha barn främst. Ända ner till 12 års ålder. Sofia var över 20 de fåtal gånger de sågs. Hon var nog för gammal för honom.

Du är mer än lovligt trög. Är det inte bättre att du skriver vad du menar istället? Och läser vad folk skriver istället för att tolka in saker som inte är skrivna.

Både Epstein och offrena visste. Förmodligen visste flera som var på hans fester vad som försigick för som vi vet så gillade Epstein att dela sina sjuka böjelser med andra. Ditt "ingen" är således helt felaktigt hur man än vrider och vänder på det.

Ja, på fester där mäktiga män träffade unga tjejer som de kunde ligga med...

Jag har ingen aning om hur "gamla" tjejer som var max för Epstein men det ena behöver väl inte utesluta det andra eller? Eller varför tror du att Epstein ville ha tips från Barbro om tjejer i 20-års åldern?

Ärligt talat verkar du mest fantisera fritt utan att det faktiskt har någon som helst koppling med vad vi vet om fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in