2026-02-01, 11:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Har hon sagt att hon har ett? I rättegången sa hon att hon inte hade ett ÄN

Jag har för mig att hon sagt det i Snapchat eller live. Men jag kan också ha fel.

Oavsett bör hon skaffa ett om hon inte vill gå samma öde till mötes som sin make - vilket hon säkert redan får.
Citera
2026-02-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Jag tycker kräftan har betett sig som att allt är en lek, inget att ta på allvar, för enligt honom själv skulle han ju inte få fängelse, och sen slog verkligheten honom stenhårt i ansiktet med en stol och nu sitter han häktad pga att ha brutit mot näringsförbudet och hans övertygelse om att ingen kan röra honom har slagits i spillror.
Kräftan har inte haft hjärnkapacitet till att förstå allvaret! Han jämförde sitt åtal med Rasks tvistemål mot hyresvärden, förtal målet med Anjo osv. Noll grepp om verkligheten! Men Linnea måste väl ha insett allvaret när Christoffer blev häktad, och borde börja göra allt "by the book" tycker man. Men man vet inte hur pass korkad hon är egentligen, förmodligen försent för henne ändå!
Citera
2026-02-01, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag har för mig att hon sagt det i Snapchat eller live. Men jag kan också ha fel.

Oavsett bör hon skaffa ett om hon inte vill gå samma öde till mötes som sin make - vilket hon säkert redan får.
Oavsett vad hon än gör framöver tror jag knappast hon lagt undan pengar till skatten. Linnea har också forts att begå brott mitt under brinnande åtal. Tycker hon ska ha konsekvenser för det!
Citera
2026-02-01, 11:40
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Oavsett vad hon än gör framöver tror jag knappast hon lagt undan pengar till skatten. Linnea har också forts att begå brott mitt under brinnande åtal. Tycker hon ska ha konsekvenser för det!

Truuuue (så som Bölman säger det). Tror det kommer bli spännande når 2025 tas upp i rätten.
Citera
2026-02-01, 11:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Fast har hon ett företag som hon sagt så ska det redan finnas registrerat. Antingen har hon ett eller inte. Att hon ska skaffa ett räcker inte för att det ska räknas som hon redan ha ett 🤷🏻‍♀️
Hon har ett företag lika mycket som hon äger en bil. Inget att driva på. Allt är lögner.
Citera
2026-02-01, 11:47
Avstängd
Citat:
Har hon sagt att hon har ett? I rättegången sa hon att hon inte hade ett ÄN

Har inte heller hört att hon påstått det men jag har inte sett eller hört allt.
Hinner man inte.
Citera
2026-02-01, 11:49
Avstängd
Citat:

Vad för brott?
Citera
2026-02-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vad för brott?
Näringsverksamhet. Tagit in obeskattade pengar från sociala medier och TF. Christoffers YT kanal hette helt plötsligt "deras familje kanal" under rättegången.
Citera
2026-02-01, 12:30
Avstängd
Citat:
Näringsverksamhet. Tagit in obeskattade pengar från sociala medier och TF. Christoffers YT kanal hette helt plötsligt "deras familje kanal" under rättegången.

Det betyder inte att Linnea begått brott.

Det vet vi först senare.
Citera
2026-02-01, 13:24
Medlem
Ojne vojne..nu är Jacke surig på Rask och hotar Rask med hembesök.Rask visar vilken sorts mamma Jacke har och det var inte poppis.Är hela familjen programmerade på hat, lögner och hot? Snart åker väl även Jacke in i buren för nått...
Jag är ingen fan av varken Rask eller Jocke men ogillar verkligen familjen Berg/Lundströms attityd.
Citera
2026-02-01, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Ojne vojne..nu är Jacke surig på Rask och hotar Rask med hembesök.Rask visar vilken sorts mamma Jacke har och det var inte poppis.Är hela familjen programmerade på hat, lögner och hot? Snart åker väl även Jacke in i buren för nått...
Jag är ingen fan av varken Rask eller Jocke men ogillar verkligen familjen Berg/Lundströms attityd.

Lilla Jacke kommer aldrig våga sig på ett hembesök hos Rask. Det är bara ord från nån som leker tuff
Citera
2026-02-01, 13:56
Medlem
Nejellervas avatar
Jösses vad mycket lyckligare Linnea verkar med kräftan i buren. Hon verkar nästan som en normal tjej nu när hon får vara med sin familj och göra sådant som verkar göra henne lycklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in