2026-01-31, 23:31
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Gängkriminaliteten drabbar framför allt andra gängkriminella när de krigar sins emellan. En vanlig medelsvensson ser vanligen inget av det. Likadant med skolan. SD-medelklass har inte sina ungar i de värsta skolorna. Deras skolresultat påverkas inte. Det är alltid underklassens skolresultat som är sämst ofta pga problem i hemmiljön. Vanliga svenskar lever inte alls i det "kaoz" som det hela tiden antyds från Flashbackrasister.

Det är lite komiskt att blattar som dig är inne och försvarar mångkulturen. Jag menar om något är bra så behöver man ju inte promota/försvara det eller hur?

Vad jag menar är komiskt är att blattar som vi inte har något gemensamt med väljer att komma till Sverige och här vill de att vi ska respektera dem och deras kultur samtidigt som de kostar oss en förmögenhet.

Tänk dig att Arne Johansson har tänt sin grill i ett vanligt svenssonområde någonstans i Sverige och så har familjen Ahmed flyttat in som grannar.

Arne säger:

Nämen tjenare! Just tänt grillen så kom gärna över om sisådär 20 minuter så får ni filé och en god öl!
Ahmed: Vi dricker inte öl och äter inte gris.
Arne: Okej men kom över ändå så får ni hälsa på vår gulliga pudel och så har min 17-åroga dotter sin pojkvän på besök!
Ahmed: Hundar är haram och att din dotter har en pojkvän som hon har sex med utan att var gift med visar bara på vilken dålig far du är!

Vi har inget gemensamt. Inte är vi av samma ras. Vi delar inte samma religion, kultur, språk, värderingar och samtidigt så ser blattarna oss som sämre människor. Är inte det komiskt tycker du? Man vill hellre leva med svenskar i Sverige än med sitt eget folk i sitt eget land. Sjukt pinsamt så klart. Alla blattar ser ju upp till oss germaner. De känner sig underlägsna. De kan inte högt säga att de hellre vill bo med oss utan hittar istället på hur veka och mesiga vi är och att det egentligen är blattarna som byggt upp Sverige (precis som negrerna i USA hittar på).
Citera
2026-01-31, 23:33
Medlem
Citat:
Ni är inte oroliga. Ni låtsas vara oroliga så att ni kan vara rasister.

Så du anser alltså inte att invandrarna som våldtar och förnedringsrånar svenskar för att dessa är svenskar är rasister då? Du valde att ignorera denna del så jag ställer frågan igen.
Citera
2026-01-31, 23:34
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Alla som inte har sovit under en stock den senaste tiden vet exakt vilka de är som ligger bakom allt detta woke och allt annat dåligt. Men dessa får man ju inte tala om såklart då det är en skyddad grupp i samhället.

Kanske att historien upprepar sig till slut.
Citera
2026-01-31, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Det är lite komiskt att blattar som dig är inne och försvarar mångkulturen. Jag menar om något är bra så behöver man ju inte promota/försvara det eller hur?

Vad jag menar är komiskt är att blattar som vi inte har något gemensamt med väljer att komma till Sverige och här vill de att vi ska respektera dem och deras kultur samtidigt som de kostar oss en förmögenhet.

Tänk dig att Arne Johansson har tänt sin grill i ett vanligt svenssonområde någonstans i Sverige och så har familjen Ahmed flyttat in som grannar.

Arne säger:

Nämen tjenare! Just tänt grillen så kom gärna över om sisådär 20 minuter så får ni filé och en god öl!
Ahmed: Vi dricker inte öl och äter inte gris.
Arne: Okej men kom över ändå så får ni hälsa på vår gulliga pudel och så har min 17-åroga dotter sin pojkvän på besök!
Ahmed: Hundar är haram och att din dotter har en pojkvän som hon har sex med utan att var gift med visar bara på vilken dålig far du är!

Vi har inget gemensamt. Inte är vi av samma ras. Vi delar inte samma religion, kultur, språk, värderingar och samtidigt så ser blattarna oss som sämre människor. Är inte det komiskt tycker du? Man vill hellre leva med svenskar i Sverige än med sitt eget folk i sitt eget land. Sjukt pinsamt så klart. Alla blattar ser ju upp till oss germaner. De känner sig underlägsna. De kan inte högt säga att de hellre vill bo med oss utan hittar istället på hur veka och mesiga vi är och att det egentligen är blattarna som byggt upp Sverige (precis som negrerna i USA hittar på).
Handen på hjärtat, känner du någon som faktiskt har blivit drabbade av denna svåra kulturkrock?
Det är hela tiden dessa anekdoter. Inte ens det. I ditt fall, en påhittad hypotetisk historia, som du använder som "argument".

Ni rasister lever i en fantasivärld som ni själva har byggt upp.
Citera
2026-01-31, 23:40
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
https://x.com/AP/status/2016920628708692028

I videon ser man en afrikan säga att det är ett problem att icke-svenskar inte är med i vintersport. Åyterigen försöker man pusha "diversity" som något bra för oss européer trots att vi ser vilket helvete det har lett till.

Många av oss vill inte alls umgås med afrikaner eller blattar. Vi söker oss till fjällen eller stränder de inte har tillgång till.

Ska verkligen AP fortsätta med sin psyop att mångkultur och färre vita är bra?

Ej heller slalom. Eller tennis. Eller golf. Eller segling.
Citera
2026-01-31, 23:41
Medlem
Citat:
Så du anser alltså inte att invandrarna som våldtar och förnedringsrånar svenskar för att dessa är svenskar är rasister då? Du valde att ignorera denna del så jag ställer frågan igen.
Nej, jag kan inte påstå att jag kan dra ett slags genomsnitt över alla våldtäktsmäns motiv till sitt agerande. Men om jag ska leta en trolig förklaring skulle det snarare vara taskig barndom och uppfostran som ledde till att de personerna inte lärde sig att respektera andra människors frid och integritet. Och det tror jag inte är direkt koppplat till en hudfärg.
Citera
2026-01-31, 23:50
Medlem
Citat:
Nej, jag kan inte påstå att jag kan dra ett slags genomsnitt över alla våldtäktsmäns motiv till sitt agerande. Men om jag ska leta en trolig förklaring skulle det snarare vara taskig barndom och uppfostran som ledde till att de personerna inte lärde sig att respektera andra människors frid och integritet. Och det tror jag inte är direkt koppplat till en hudfärg.

Så enligt dig kan alltså invandrare inte vara rasister mot svenskar oavsett vad dessa gör mot svenskar? För du letar hela tiden ursäkter åt dessa.

Du verkar inte vara speciellt intresserad av att lyssna på svenskar som vill bli av med dessa dåliga invandrare för deras handlingar dock, utan då är det alltid "rasism" som ligger bakom, det kan ej vara annat enligt dig.

Du är inte dum nog för att inte förstå att du behandlar människor helt olika här beroende på vilken folkgrupp de tillhör. Du vet vad du håller på med. Det finns ett ord för detta, du använder det väldigt ofta: rasist.

Du är alltså en rasist mot svenskar. Vilket är lite ironiskt då du beskyller andra för det. Anti-rasister är oftast de största rasisterna vilket du bevisar.
Citera
2026-02-01, 00:04
Medlem
Citat:
Så enligt dig kan alltså invandrare inte vara rasister mot svenskar oavsett vad dessa gör mot svenskar? För du letar hela tiden ursäkter åt dessa.

Hur kunde du tolka det så? Jag har ju inte skrivit en rad som liknar det du tror här.

Jag tror det räcker så. Vi stannar där.
Citera
2026-02-01, 00:24
Medlem
Citat:
Hur kunde du tolka det så? Jag har ju inte skrivit en rad som liknar det du tror här.

Jag tror det räcker så. Vi stannar där.

Det är precis så du har skrivit i den här serien av meddelanden. Du har kallat mig och andra för rasister även fast vi uttrycker oro för vad som händer i samhället och vill stoppa den utvecklingen. Enligt dig spelar det ingen roll vad vi säger det är bara rasism enligt dig att vi inte vill ha massinvandring från tredje världen även fast vårt land bevisligen har blivit sämre de senaste 30 åren just på grund av detta.

När jag ger dig exempel på äkta rasism av invandrare som våldtar och förnedringsrånar svenskar bara för att dessa är just svenskar så säger du att detta inte är rasism, du säger att det beror på andra saker och allt annat än rasism.

Så du behandlar alltså grupper helt olika här, vilket leder till den slutsatsen. Att du inte klarar av att förstå det förvånar mig inte. Du verkar lida av en grav hjärntvätt och ditt kritiska tänkande verkar vara helt bortblåst. Och ja vi är klara här.
Citera
2026-02-01, 00:28
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Kan vi inte kvotera in ett par Afrikaner i störtlopp och backhoppning då? Hade blivit ganska roligt att se, lite som blåbären förr i OS.

Ernie the eagle? Nä, Ahmed the flying carpet!

Vi fick se den somaliske (eller vart han nu kom ifrån) simmaren som inte kunde simma. Inte ens en vintersport men höll absolut inte OS-klass ändå.
Citera
2026-02-01, 00:31
Medlem
Citat:
Det är precis så du har skrivit i den här serien av meddelanden. Du har kallat mig och andra för rasister även fast vi uttrycker oro för vad som händer i samhället och vill stoppa den utvecklingen. Enligt dig spelar det ingen roll vad vi säger det är bara rasism enligt dig att vi inte vill ha massinvandring från tredje världen även fast vårt land bevisligen har blivit sämre de senaste 30 åren just på grund av detta.

När jag ger dig exempel på äkta rasism av invandrare som våldtar och förnedringsrånar svenskar bara för att dessa är just svenskar så säger du att detta inte är rasism, du säger att det beror på andra saker och allt annat än rasism.

Så du behandlar alltså grupper helt olika här, vilket leder till den slutsatsen. Att du inte klarar av att förstå det förvånar mig inte. Du verkar lida av en grav hjärntvätt och ditt kritiska tänkande verkar vara helt bortblåst. Och ja vi är klara här.

Vi har inte "massinvandring". Invandringen är extremt liten just nu, p.g.a. den blåbruna regimen. Varför blir ni rasister aldrig nöjda? Krävs det utrotningsläger för att du ska bli nöjd?

Nej, jag behandlar inte grupper olika. Jag säger att jag inte vet alla motiv bakom alla våldtäkter. Hur kan du känna till alla motiv bakom alla våldtäkter? Hur tog du reda på detta?
Citera
2026-02-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Antingen frivilligt eller med en bajonett fastsatt på en geväsrspipa innan de föses ombord på plan som ska frakta dem till deras hemländer. Egalt sätt, skiten ska ut.

Hur de sen ska lämna planet är skitsamma. Antingen lämnar de på marken eller så öppnar planet lastluckan och bara råkar flyga uppåt. Höjden skiter jag fullständigt i.

Om de sedan råkar vara judar, muslimer, araber, negrer eller annat icke-europeiskt pack skiter jag fullständigt i.
T.ex. amerikaner och japaner är ju också icke-européer. Ska de också utsättas för samma oömma behandling eller är du mer inriktad på n-ordet och araber?

Om amerikaner kanske du menar att de är européer eftersom vita amerikaner härstammar från Europa?

Dvs detta är en helt och hållet rasbiologisk och nazistisk åsikt som du nu tar upp till debatt utan att skämmas det allra minsta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in