Citat:
Gängkriminaliteten drabbar framför allt andra gängkriminella när de krigar sins emellan. En vanlig medelsvensson ser vanligen inget av det. Likadant med skolan. SD-medelklass har inte sina ungar i de värsta skolorna. Deras skolresultat påverkas inte. Det är alltid underklassens skolresultat som är sämst ofta pga problem i hemmiljön. Vanliga svenskar lever inte alls i det "kaoz" som det hela tiden antyds från Flashbackrasister.
Det är lite komiskt att blattar som dig är inne och försvarar mångkulturen. Jag menar om något är bra så behöver man ju inte promota/försvara det eller hur?
Vad jag menar är komiskt är att blattar som vi inte har något gemensamt med väljer att komma till Sverige och här vill de att vi ska respektera dem och deras kultur samtidigt som de kostar oss en förmögenhet.
Tänk dig att Arne Johansson har tänt sin grill i ett vanligt svenssonområde någonstans i Sverige och så har familjen Ahmed flyttat in som grannar.
Arne säger:
Nämen tjenare! Just tänt grillen så kom gärna över om sisådär 20 minuter så får ni filé och en god öl!
Ahmed: Vi dricker inte öl och äter inte gris.
Arne: Okej men kom över ändå så får ni hälsa på vår gulliga pudel och så har min 17-åroga dotter sin pojkvän på besök!
Ahmed: Hundar är haram och att din dotter har en pojkvän som hon har sex med utan att var gift med visar bara på vilken dålig far du är!
Vi har inget gemensamt. Inte är vi av samma ras. Vi delar inte samma religion, kultur, språk, värderingar och samtidigt så ser blattarna oss som sämre människor. Är inte det komiskt tycker du? Man vill hellre leva med svenskar i Sverige än med sitt eget folk i sitt eget land. Sjukt pinsamt så klart. Alla blattar ser ju upp till oss germaner. De känner sig underlägsna. De kan inte högt säga att de hellre vill bo med oss utan hittar istället på hur veka och mesiga vi är och att det egentligen är blattarna som byggt upp Sverige (precis som negrerna i USA hittar på).