Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Jag tycker enormt synd om barnen. Men det skulle Sofia ha tänkt på innan. Om jag hade haft ett sådant förflutet, hade jag sett till att dra mig tillbaka från rampljuset när det var dags att skaffa barn. Så att jag skulle falla i glömska och alla nakenbilder med tiden försvinna från internet, när ingen var intresserad av att sprida dem längre. Så att mina barn kunde få en normal uppväxt och aldrig få veta vad jag hade gjort som ung.
...men Sofia valde högst medvetet ett liv där hon alltid kommer att vara aktuell och i blickfånget, TROTS ATT hon visste vilket material som redan fanns på nätet, och vilka hemligheter hon hade som när som helst skulle kunna komma upp till ytan. Som sagt: det är synd om Sofias barn, men felet är Sofias. Och även (i mindre grad) Kungens, Hovets, SÄPO:s... alla som inte sa ifrån ordentligt, att detta äktenskap var en omöjlighet. CP har förstås också en stor skuld, men jag tror inte att han är juridiskt tillräknelig. Hans begåvningshandikapp är för stort.
Du anser alltså att hon skulle avstå från kärleken till CP, pga att hon finns med på en bild med Epstein? Och för att Barrbro och Epstein skrev om henne? Du menar att Sofia skulle vara synsk och fatta att Epstein skulle hamna i blåsväder
efter att hon fått 4 barn med sin stora kärlek och att det då skulle hittas en vanlig bild på henne och Epstein och någon brud till?
News for you: människor är inte synska, vad än Saida har försökt inbilla alla. Och människor väljer gärna sin kärlek. Även om det finns ett mindre snyggt förflutet.
För det vi vet är ju att
1. Sofia var med i paradis hotell. Men hade ibte sex ned någon där.
2. Har vikit ut sig och visat brösten.
(Detta visste vi redan om vid deras äktenskap. Var en kamp för dem, men till slut fick de gifta sig och hon har efterhand blivit accepterad).
3. Finns med på bild
fullt påklädd med Epstein och någon till fullt påklädd tjej.
4. Barbro har skrivit lite med Epstein om Sofua. Ganska oskyldigt det med.
Och du anser att pga att punkt 3 och 4
kanske skulle komma ut, så skulle Sofia och CP avstått sin kärlek? Avstått att skaffa sina fyra barn? Kanske gjort fyra aborter istället? Vore det bättre?
Ni stock-konservativa är allt bra märkliga. Ni tycker att äktenskap och barnafödande etc är ärorikt. Och att aborter ska förbjudas. Men när det kommer till kritan, så anser ni tydligen att vissa äktenskap och barn inte ens skulle få existera! Men så bra då att aborter är lagliga.
Nu har Sifua sina fyra barn. Och då ska väl de skyddas mot skutsnack om deras mamma. Tycker du ibte det? På den punkten är jag tydligen ner konservativ än vad du är.