Trött på Sverige och svenskar, helt ärligt pallar inte med detta skitlandet och dess feministiska helvetessystem längre, feminismen har orsakat alla stora problem vi har, även bostadsbristen som jag anser är värst innan vårdköer/vården, järnvägarna osv...
Jag har insett att att jag aldrig kommer kunna bo själv utan grannar under mig/sidan om mig eller över mig i Sverige, kommer aldrig hitta ett sånt boende i Sverige. Bästa jag kanske kan få tag på är väl ett blattefallshus... Bo som en instängd råtta.
Jag vill hyra någon mindre villa för max 8 000 i något annat land, typ 70-100 kvadratmeter. Tänker Spanien, Bulgarien, Polen, Mexiko, Brasilien, Rumänien och liknande rent spontant. Bor just nu här i storstad i Sverige.
Jag vill bara slippa allt ljud, menar inte stadsljud, utan grannljud, alltså vill inte ha nån under/över/sidan om mig som sagt. Trött på att jag inte kan se film, eller prata normalt i telefon, eller bara ha ett löpband för mig själv, tvätta när jag vill osv. Måste hela tiden ta hänsyn, känner nästan för att bränna ner hela det huset jag bor och ha ihjäl mina grannar pga mitt psyke, riktigt trött på mitt liv alltså. Söker helst mindre villor.
Jag är väldigt vanlig person, vaknar, läser nyheter, lagar min mat, går ut för en promenad, har problem med psyket och vissa kroppsliga besvär, men det är inget problem så, jag får sjukersättning pga vissa diagnoser. Har haft svårt i livet tidigare.
Så vad kan ni rekommendera, min budget är 12k - 14k i månaden. En fattig person med simpel själ. Vad kan ni rekommendera mig? Har inte bra koll, kanske finns det länder i närheten där man kan bo billigt i centrum trots allt, jag vet inte?
Jag ska ju givetvis hyra