Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Har fått en ganska stor dos tjejer och kvinnor i mitt liv. På lågstadiet hade vi en anomali, det var många fler tjejer i klassen än killar just det födelseåret. Killarna var rätt blåsta, någon av dem hade idag räknats som IF. Tjejerna var väldigt filosofiska, trots att de var barn. Vi blev matade med kristendom både i skola och på fritiden, vilket gjorde att barnen fick många tankar. Killarna hängde inte med i diskussionen.
Gick på gymnasiet i latinklass, endast 2 killar. Gick sedan en utbildning på högskolan som tyvärr drar fler tjejer än killar. De tjejerna var ruggigt smarta.
Sedan har jag mött i periferin många totalblåsta tjejer med. Men eftersom jag träffat alla dessa tjejer som utmärkt sig, skulle jag aldrig påstå rakt av att kvinnor är korkade.
Slumpen kan bestämma hyfsat mycket vad människor du träffar.
Med tanke på att du tycks sakna liv, och skriver i alla trådar du kommer över och tydligt berättar att du är en klassisk "fem femma", skulle jag säga att dina åsikter (oavsett om vad) är att jämföra med vad katten lämnar i lådan?
Du sprider mest snömos och har egentligen ingen åsikt, är luddig likt en kontaktsökande svagbegåvad på ett dagcenter för rulltiga personer med korta frisyrer och en fäbless för sötsaker.
Vi vuxna, vet att kvinnor är av lite annan sort än oss män. Somliga av oss män säger att ni kvinnor är lite "annorlunda", tänker med skrevet? Somliga av oss män, hävdar däremot att ni kvinnor mest är "svagbegåvade" och handlar/tänker/skriver i affekt.
Du min zombie, berättar att ni kvinnor är just så. Att du är förtidpensionist sedan urminnes, styrker bara mina teorier. Hoppas din enorma hängbröst inte kostar oss skattebetalare enorma pengar årligen? Nåväl.