2026-01-30, 06:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag går efter statistik, och inte efter drömmar som du.
Du fattar att invandrare kan få barnbarn och att de räknas som äkta svenskar?
Citera
2026-01-30, 07:44
Medlem
solstrålars avatar
Tyskarna behöver inte oroa sig, Ursula har lovat att 400 miljoner indier kommer och räddar skutan. Raketforskare och hjärnkirurger. Alla ska med!
Citera
2026-01-30, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Etniska svenskar är redan i minoritet i Sverige och har varit det länge. Vad du menar med "svenskar" har jag ingen aning om.

Bor man i ett av de ca 200 "utanförskapsområden" i landet kan man förstås få det intrycket, men att påstå att det bor över 5 miljoner icke-svenskar i Sverige är extremt verklighetsfrånvänt och kan bara komma från en incelrunkare som aldrig lämnat lägenheten. Stockholm framstår som ett ariskt paradis om man jämför med London, Paris eller Amsterdam.
Citera
2026-01-30, 12:54
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Bor man i ett av de ca 200 "utanförskapsområden" i landet kan man förstås få det intrycket, men att påstå att det bor över 5 miljoner icke-svenskar i Sverige är extremt verklighetsfrånvänt och kan bara komma från en incelrunkare som aldrig lämnat lägenheten. Stockholm framstår som ett ariskt paradis om man jämför med London, Paris eller Amsterdam.
Jag har inte diskuterat icke-svenskar utan icke-etniska svenskar. Läs mitt inlägg igen.
Citera
2026-01-30, 13:55
Avstängd
dude2ks avatar
Inte om AfD vinner. Ett riktigt ödesval för hela Europa.
Citera
2026-01-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag har inte diskuterat icke-svenskar utan icke-etniska svenskar. Läs mitt inlägg igen.

Vill man vara jävligt skitnödig och börja harva om att personer som är 1/8 finländare och dylikt inte är etniska svenskar kanske det ligger en smula sanning i påståendet, men det blir löjeväckande och sätter ribban högre än vad som någonsin var fallet i Tredje Riket.
Citera
2026-01-30, 14:24
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
Tyskland skiljer sig också väldigt mycket regionalt p.g.a. landets federalism. Södra Tyskland är inte i närheten så drabbat som städer i norra och västra Tyskland.

Likaså det som en gång i tiden var Östtyskland. Ser knappt ett endaste babbeluring i mina trakter. Tror jag har sett kanske ett handfull under mina år här och det var ändå i Rostock. Vet dock inte hur det är i de mer större städerna.
Citera
2026-01-30, 14:29
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Likaså det som en gång i tiden var Östtyskland. Ser knappt ett endaste babbeluring i mina trakter. Tror jag har sett kanske ett handfull under mina år här och det var ändå i Rostock. Vet dock inte hur det är i de mer större städerna.

Östberlin har många blattar p.g.a. billiga lägenheter från kommunisttiden, men politiken är annorlunda där också än i Thüringen osv.

Annars varierar bilden en del i gamla öst, men det ser betydligt bättre ut än i nordvästra Tyskland. "Östtyskland" är inte särskilt urbant, och mindre orter är mer skonade. Men även de större städerna är inte så illa som de värre exemplen i nordvästra Tyskland.
Senast redigerad av GusFring 2026-01-30 kl. 14:50.
Citera
2026-01-30, 14:44
Medlem
There IS a National Race.

Sweden belongs to white people!!!

Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ja för alla som inte är så korkade så de röstar på Sd och inte bryr sig om vad folk kommer ifrån utan hur de är som människor!
Citera
2026-01-30, 14:48
Medlem
It doesn't matter if they have the passport and speak the language. This country belongs to the Nordic Race.

Citat:
Ursprungligen postat av storgalten
Du fattar att invandrare kan få barnbarn och att de räknas som äkta svenskar?
Citera
2026-01-30, 14:52
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ja för alla som inte är så korkade så de röstar på Sd och inte bryr sig om vad folk kommer ifrån utan hur de är som människor!

Du kan inte åka någonstans i hela världen utan att någon skulle bry sig från vart du kommer. Varför ska Sverige vara annorlunda, eller hela Europa? VI har gränser, nationer, flaggor, militär, regering, riksdag som är för (nåja) Sverige och Svenskarna. Menar du att allt bara är en fasad?

Hjärntvättsidéer.
Citera
2026-01-30, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe4Europeans
There IS a National Race.

Sweden belongs to white people!!!

Varför skriver du inte på svenska i så fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in