2026-01-30, 09:12
Avslutad
Jag vill bli nudist. Hur gör jag finns det organiserade föreningar i Sverige. Jag är inte ute efter något sexuellt. Utan vill bara vara naken med andra.
2026-01-30, 09:30
Medlem
Nudist är man. Inget man blir. Hade du varit seriös så hade du inte behövt fråga var man träffar likasinnade
2026-01-30, 09:45
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Jag vill också bli nudist, men mestadels av sexuella anledningar.
Jag vill inte ha och göra med hycklare och lögnare som vill låtsas som att det inte har något med sex att göra.
2026-01-30, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett
Jag vill bli nudist. Hur gör jag finns det organiserade föreningar i Sverige. Jag är inte ute efter något sexuellt. Utan vill bara vara naken med andra.

Vi kallar oss hellre för naturalister. Visst finns ganska många föreningar.
2026-01-30, 11:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av griskotlett

Heter det inte naturist nu för tiden, googla så hittar du många föreningar i Sverige!
2026-01-30, 11:33
Avstängd
bogerts avatar
Jag vill också bli nudist främst av sexuella anledningar. Men jag vill bara umgås med kvinnliga nudister. Finns det några sådana föreningar att gå med i?
2026-01-30, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Jag vill också bli nudist främst av sexuella anledningar. Men jag vill bara umgås med kvinnliga nudister. Finns det några sådana föreningar att gå med i?
Är det bara för kvinnliga måste du vara kvinna. Du får börja identifiera dig som det.
2026-01-30, 12:02
Avstängd
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Är det bara för kvinnliga måste du vara kvinna. Du får börja identifiera dig som det.

Fan det är en bra ide! Men undrar om det redan finns manliga nudister som identifierar sig som kvinna och hänger där? Man vill ju inte riskera att få en baguett i synen när man är ute och njuter.
2026-01-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Fan det är en bra ide! Men undrar om det redan finns manliga nudister som identifierar sig som kvinna och hänger där? Man vill ju inte riskera att få en baguett i synen när man är ute och njuter.
Kanske bara män som kallar sig kvinnor i hela föreningen. Besviken!
2026-01-30, 13:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Vi kallar oss hellre för naturalister. Visst finns ganska många föreningar.
Menar du inte naturist
2026-01-30, 13:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Jag vill också bli nudist, men mestadels av sexuella anledningar.
Jag vill inte ha och göra med hycklare och lögnare som vill låtsas som att det inte har något med sex att göra.
Då har du aldrig träffat en riktig nudist
2026-01-30, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Nudist är man. Inget man blir. Hade du varit seriös så hade du inte behövt fråga var man träffar likasinnade
Varför kan man inte bli det i vuxen ålder. Menar du att man måste födas till det
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in