2026-01-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Han driver, ditt jävla sänke.

Han som tycker nisse har bra ordförråd? Fattar
Citera
2026-01-28, 14:44
Medlem
PingPongZongs avatar
Kom och tänka på en äldre säsong. Minns inte vilken. Men då var det ju en bondmora (hustru till en bonde) på tillfälligt besök. Som var det på riktigt. Bondmora alltså. Men det lät som hon sa att hon var bondhora.

Och den här Nils Karlsson PYSSLING vilken jävla idiot.

Pyssling är ett gammalt svenskt ord som betyder en liten varelse eller fe. Och det stämmer ju in på honom.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-01-28 kl. 14:52.
Citera
2026-01-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Robinson, Farmen mm
Man ser tydligt en trend hos yngre personer i åldern 18-35år.
Man ser tydligt en trend om man är en del av HBTQ community i alla åldrar
(Enklast att skriva så)

De får utbrott och gråter av olika anledningar vid minsta lilla motstånd.
De säger att de är känsliga.
En del säger att det är bra att visa känslor.

Skitsnack! Det är den nivån ni bryter ihop på. Ni är så svaga. Så enkelt är det. Ni klarade inte mer.

Sen finns det några få yngre och HBTQ personer som är riktiga jävla lejon. De krigar. De ställer inte krav på att vi ska förstå dom.
Johan Ekström "Robinson" höstsäsongen 2025 är ett bra exempel. Lejon. Berättade kort om det jobbiga i livet.
Sandra Öder, Operativ Coach, 28, Jönköping Farmen. Lejon.
Alice Stenlöf Elitstyrkans hemligheter Herre Jävla Gud!! Lejon x10

Sandra Öder minns jag. Henne gillade jag. Men hon är väl inte HBTQ?

Hur som helst, de som spelar arga/ledsna för minsta småsak och tycker synd om sig själva samt anser att andra bör betrakta dem som modiga och beundransvärda på grund av deras sexliv är den tråkigaste sortens deltagare i alla program.
Citera
2026-01-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Nissepisse pratar om att inne på farmen blir man förälskad sen försvinner personen. Pratar han om tindra? Gubbjävel

Ja han är ett riktigt äckel som gjorde vad han kunde för att klibba fast sig på Tindra den korta tid hon var med.
Citera
2026-01-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja han är ett riktigt äckel som gjorde vad han kunde för att klibba fast sig på Tindra den korta tid hon var med.

Så menade han inte Handlade om att ett liv ryms på en dag och drog några exempel.
Citera
2026-01-28, 18:21
Medlem
Ältar hybriden och bögen fortfarande jonas? Besatta eller? Släpp det och gå vidare, deras enda jävla samtalsämne
Citera
2026-01-28, 18:37
Medlem
Är det bara jag som missat alla de här hemska grejerna som Jonas håller på med, som nollorna spyr på hela tiden?
Citera
2026-01-28, 18:39
Medlem
Nils verkar gilla sin roll den enda mannen i köket.
Citera
2026-01-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Nils har en egen Wikipediasida - https://sv.wikipedia.org/wiki/Nils_Karlsson_(politiker)

Tydligen kommunalråd samtidigt för Mp tillsammans med Märta Stenevi så han lär vet en del om toxiskt ledarskap....
Numera är han partikollega med bl.a. Fredrick Federley d.v.s. Centerpartiet enligt Wikipedia. Oklart om han kandiderar i höstens kommande val dock.

Så autism-Nisse har alltså bytt från Miljöpartiet till Centerpartiet? Jag är ej förvånad. Han ger pedofila vibbar. Centerpartiet är pedofilpartiet nummer ett.
Citera
2026-01-28, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ess85
Har faktiskt ändrat min åsikt angående Stephanie.
Tyckte hon var sjukt irriterande i början men nu tycker jag faktiskt att hon är rätt skön, 100% stereotypen av en tysk.

Samma här.

Stephanie må vara en usel ledare på många sätt. Men saker blir gjorda. Och framförallt: hon är ärlig!
Hon säger exakt det hon tycker och menar. Inget bullshit.

Till skillnad från turklesbiska Vanessa. Som ljuger och hugger folk i ryggen så fort de inte ser eller hör.
Vanessa är ett gift i varje grupp. Förstör sammanhållning, förstör tilltron, skapar intriger/konflikter.
Citera
2026-01-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Sandra Öder minns jag. Henne gillade jag. Men hon är väl inte HBTQ?

Hur som helst, de som spelar arga/ledsna för minsta småsak och tycker synd om sig själva samt anser att andra bör betrakta dem som modiga och beundransvärda på grund av deras sexliv är den tråkigaste sortens deltagare i alla program.
Nä hon hamnar på de yngre sidan..
Citera
2026-01-28, 18:56
Medlem
Crapmagics avatar
Jag frågade google AI var namnet Pim(Pim) härstammar ifrån för land i Asien, och AI gav besked att det rör sig om Tyskland!! (jag hade rätt om tyskarna i årets säsong) https://sv.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn
även om dom aldrig hade någon officiell koloni i Thailand, vilket land dök som sekundär gissning från AI
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-28 kl. 19:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in