2026-01-28, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Självklart inte. Men det är litet underligt, med tanke på hur Aftonbladet och det som skrivs i blaskan generellt ifrågasätts av SD:are, plus att man skäller som bandhundar på tidningen...
För att kunna "skälla" så måste man man veta vad som skrivs inte som vänstersidan gå på känslor och tycka/tro. ( T ex om alternativ media)
Citera
2026-01-28, 11:13
Medlem
lundaelevs avatar
51% till de röda nu, väntat.
Citera
2026-01-28, 11:25
Moderator
Diagorass avatar
Politik: inrikes --> Partier och partipolitik
/Moderator
Citera
2026-01-28, 12:16
Medlem
Citat:
Självklart inte. Men det är litet underligt, med tanke på hur Aftonbladet och det som skrivs i blaskan generellt ifrågasätts av SD:are, plus att man skäller som bandhundar på tidningen...

Inte nog med att de läser. De har tydligen login också. Jag kan iaf inte rösta eller se resultaten utan att skapa konto och logga in.
Citera
2026-01-28, 12:18
Medlem
ab är en extremt röd tidning, tänker inte klicka på skiten och ge dem pengar. De fuskar säkert med siffrorna också som det passar dem.
Citera
2026-01-28, 12:56
Medlem
Citat:

Det är inte bara SD:are som läser Aftonbladet för att en kort stund bli arg och irriterad på "sån här jävla skit!" och skratta åt "dom efterblivna tomtarna!".
Citera
2026-01-28, 13:11
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Inte nog med att de läser. De har tydligen login också. Jag kan iaf inte rösta eller se resultaten utan att skapa konto och logga in.

Jag noterade samma, men tänkte att man inte ska gnida in det allt för mycket. De kan ju bli lessna...
Citera
2026-01-28, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Vad av detta har uffe gjort? Inget, förutom skänka bort vår stadskassa.

Jag har inte påstått att kärringen maggan e bättre.

Vem har han skänkt statskassan till?
Citera
2026-01-28, 13:28
Medlem
EnflygandeKos avatar
Skrämmande att fortfarande över 30% stödjer S . De gamla gråsossarna har ersatts av "det nya folket"
Citera
2026-01-28, 13:36
Medlem
Citat:
Jag noterade samma, men tänkte att man inte ska gnida in det allt för mycket. De kan ju bli lessna...

Jag hade mina aningar iom att de alltid vet vad som skrivs på aftonbladet medens en själv har noll koll.

Varje anklagelse är ett erkännande
Citera
2026-01-28, 14:54
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Så ser ekots ut

Ekots väljaranalys
S: 35,4
SD: 21,4
M: 18,9
V: 7,5
C: 5,3
MP: 4,7
KD: 3,9
L: 1,4

Hur kan ens 4.7 välja för mp? Haha

Om S nu vinner med kärring maggan i täten. Då får vi väl mer invandring, ännu högre skatt och dyrare driftmedel?

Och dom röstar rött är arbetarklassen, som sen klagar att bensinpriset är för dyrt.

Sittande regering har gjort ekonomin bättre för alla som jobbar.

Ja att mp får så högt är ett stort?
Men många tror på propagandan
Citera
2026-01-28, 15:41
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Tror inget, stämmer säkert. Vem skulle rösta på M igen? Tuffe uffe har ju inte gjort ett skit åt något förutom att skänka bort vår stadskassa till höger och vänster.

Jag håller med dig jag tror inte en chans i helvete på att Sverigedemokraterna kan ha så många procent.
Det är sådana här grejer med tidningar att folk kan klicka hur enkelt som helst oftast gör människor det är bara för att jävlas.

Det finns en grej som gäller och det är valdagen.

Annars kan jag väl också hålla med dig att hur fan kan man rösta på Sverigedemokraterna och Moderaterna under de här fyra åren vad har de presterat inte ett jävla skit alltså antingen bara har blivit värre sämre ekonomi och längre lågkonjunktur.

Samtidigt som Moderaterna och Sverigedemokraterna har monterat ner välfärdssystemet med a-kassa och sjukförsäkringen. Därför tror jag inte på att det finns så många som röstar på borgarna eller Sverigedemokraterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in