Citat:
Ursprungligen postat av
PiffEllerPuff
Har jag missat något? Vari ligger det skriande behovet efter mer invandrare? Vad är det dom tillför?
Arbetslösheten är väldigt stor hos akademiker och medelklassungdomar. Inom vård och omsorg skriker man efter folk men den urbana medelklassen och alla ungdomar som drömmer om att bli influerare vägrar ta dessa jobb för de anser att de står över sånt skitgöra. Här kliver invandrarna in som inte har samma prestige. De arbetar hårt och gör en stor insats för att vårt välfärdssamhälle inte skall kollapsa helt och hållet.
Visst finns det en del invandrare som är kriminella, jag är uppväxt i en Stockholmsförort så jag känner väl till den kulturen, men det finns också en enorm grupp av första- och andragenerationens invandrare som är arbetarklass och som försörjer sig hederligt och som hjälper det Svenska samhället.
Vi har ett gigantisk demografiproblem i och med att det föds så få barn, det finns två sätt att lösa det. De som redan bor här börjar föda minst 2,5 barn per kvinna eller så får vi ta in folk utifrån om vi inte vill att välfärdssamhället skall kollapsa.