2025-12-10, 12:20
Medlem
-GGs avatar
Stephan El Shaarawy

Han försvann inte. Men ändå känns han hela tiden som halvt försvunnen. Jag blir lika förvånad varje gång jag ser honom spela fortfarande i en känd klubb.
Citera
2025-12-19, 18:30
Medlem
stritans avatar
Max Bergander en usel målvakt, vad hände med han?
Han gör ett ännu uslare jobb för AIK, riktig syltrygg som ska representera AIK stilen. Borde söka ett nytt arbete. Lennart Johansson skulle spy Max Bergander i ansiktet om han levde.
Citera
2025-12-24, 08:12
Medlem
skogsburkans avatar
Emil Roback försvann snabbt efter den smutsiga affären med AC Milan.

Som nybliven ägare av Bajen så ville zigenaren ha in lite kapital till sin nya leksak så då tvingade han Milan köpa Emil för 15-20 miljoner från Bajens u-lag. Eftersom han saknade talang och inte var i närheten att vara värd dom summorna som ung så floppade han såklart. Senast jag hörde om honom var när han var utlånad till Norrköping och var spårlöst försvunnen. Norrköping avbröt såklart floppens lån efter det.

Smutsigt.
Citera
2025-12-24, 12:57
Medlem
Nadishodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Emil Roback försvann snabbt efter den smutsiga affären med AC Milan.

Som nybliven ägare av Bajen så ville zigenaren ha in lite kapital till sin nya leksak så då tvingade han Milan köpa Emil för 15-20 miljoner från Bajens u-lag. Eftersom han saknade talang och inte var i närheten att vara värd dom summorna som ung så floppade han såklart. Senast jag hörde om honom var när han var utlånad till Norrköping och var spårlöst försvunnen. Norrköping avbröt såklart floppens lån efter det.

Smutsigt.

Han spelar i Muangthong United F.C.i thailändska ligan.
Citera
2026-01-26, 12:07
Medlem
Riksers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Nu var han i och för sig inte med i den U21-truppen, men kan det vara Nabil Bahoui du tänker på?

Han drog till någon saudisk klubb runt samma tidpunkt som U21-guldet när det kändes som att han var på väg uppåt och var med i A-landslaget till och från. Han spelade ett litet tag för en qatarisk och även en iransk klubb senare.

Hittar inget som passar bättre så det kan vara han.
Tack så mycket
Citera
2026-01-26, 19:19
Medlem
skogsburkans avatar
Ellos köpte en från Vargberg som jag tror hette något med Dior. Rätt spännande anfallare när det begav sig. Vad hände?
Citera
2026-01-26, 19:24
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Ellos köpte en från Vargberg som jag tror hette något med Dior. Rätt spännande anfallare när det begav sig. Vad hände?

Dion Krasniqi? Minns att han sköt över från typ två meter när han spelade i KFF.

https://www.transfermarkt.com/dion-krasniqi/profil/spieler/734054
Citera
2026-01-26, 19:26
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Dion Krasniqi? Minns att han sköt över från typ två meter när han spelade i KFF.

https://www.transfermarkt.com/dion-krasniqi/profil/spieler/734054

Tack ja. Så 4 år sen Varberg och stått still sen dess.
Citera
2026-02-10, 19:12
Medlem
snillet_1s avatar
MFF-bördige målvakten Marko Johansson som på något sätt lyckades hanka sig kvar i Tyskland under flera år spelar numera i Iran enligt Fotbollskanalens senaste svenskkoll:

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/svenskkollen/svenskkollen-ishak-hjalte---och-rejalt-forbannad
Citera
2026-02-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Simon Tibbling? Vad hände? Slutat?

Spelar numera för den isländska klubben Fram.

Minns att han var riktigt bra under U21-tiden och samlade på sig hela 33 landskamper på den nivån. På A-nivå blev det tyvärr bara 1 landskamp på januariturnén, man trodde att han skulle skrapa ihop en hyfsad mängd med tanke på talangen han egentligen besatt.
Citera
2026-02-28, 11:32
Medlem
ardagulers avatar
Trådfavoriten Valmir Berisha ska avhandlas i nästa avsnitt av Tillbaka till Allsvenskan.
Citera
2026-03-31, 21:08
Medlem
Ludwig Augustinsson. Spelar visserligen i Anderlecht i Belgien på respektabel nivå, men smått försvunnen/bortglömd i Sverige då han inte är uttagen i landslaget och därför inte i medierna. Jag minns honom som en bärande spelare i VM 2018.
Senast redigerad av himmelochhav 2026-03-31 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in