2026-01-26, 00:15
Medlem
Endevils avatar
Dermot är hjälte för många och kan alla gånger göra succé med något nytt i Sverige. De enda som bölar är feminister och fittpiskade svennetöntar som tror att feministiska hitte-på lagar är som Moses stentavlor.
Citera
2026-01-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Dermot är hjälte för många och kan alla gånger göra succé med något nytt i Sverige. De enda som bölar är feminister och fittpiskade svennetöntar som tror att feministiska hitte-på lagar är som Moses stentavlor.
Knulla horor och att fly som en råtta. Vilken merit.

Är varken feminist eller svennetönt.
Citera
2026-01-26, 00:19
Medlem
Grattis Dermot.

Har någon länk till fungerande FUP?
Citera
2026-01-26, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Projicera inte din indignation på mig nu.
Förlöjliga dig inte, du vad du skrev. Vilken merit och se upp till en torsk.
Citera
2026-01-26, 01:05
Medlem
Kul! Nu kan man dricka feministiska tårar till frukost

Jämställdhetsministern har redan börjat grina ser jag
Citera
2026-01-26, 01:19
Medlem
Tubleross avatar
Skål och grattis Dermot! 🍻

Var ett bra tag sedan ett större långfinger visades mot detta hyperfeminiserade samhälle! 👏👏

Längtar tills det kommer en dokumentär med Dermot om tiden på flykt 😄
Senast redigerad av Tubleros 2026-01-26 kl. 01:23.
Citera
2026-01-26, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Jag läste att han planerar att komma tillbaka, finns det nån som vill jobba med honom efter detta ens? Inte precis som att svenska folket glömmer 32 fall av sexköp bara för att han hållt sig undan.
Dom flesta vet inte ens om det.
Citera
2026-01-26, 01:30
Medlem
Antexs avatar
Vill vi verkligen ha ett samhälle där vuxna människor inte får bestämma över sina egna kroppar?
Citera
2026-01-26, 01:32
Medlem
Sorgligt case hans farsa knullade tre av hans systrar och själv försätter han sig i en situation där han inte ens kan komma tillbaka till det land där han hade kunnat få få psykiatrisk vård och försöka hela sig själv, nu får han ägna sin tid åt ta jobb och diska för brödfödan, och vissa här tycker det är ett ”grattis”
Grattis till vad, att han får lubba resten av sitt liv?
Citera
2026-01-26, 01:39
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
I början av den här historien hade jag inte den blekaste aning om vem han var, hur han såg ut och varför jag skulle bry mig. Jag ser inte på såna program och skulle aldrig ha känt igen honom på stan. Om han hade ställt in sig och tagit sitt straff så hade allt varit över nu. Men på grund av att han smet undan så vet precis allt och alla vad han gjort och vem han är. Han måste vara extremt korkad för att nu har han gjort situationen 100 gånger värre och alla vet att han är en horkarl och det ligger kvar i minnet de kommande 20 åren.

Tror du det själv eller? Kolla på Paulo Roberto som inför svenska folket erkände ETT sexköp. Vad hände med honom? Jo han blev paria - förlorade kontrakt, sponsorer osv. Han är fortfarande rökt ärligt talat...

Om Dermot hade erkänt 30 sexköp - även om han inte suttit i TV-rutan och pudlat - och blivit dömd för dessa, då hade han varit än mer rökt än han är nu. Han fattade naturligtvis att han skulle bli jagad av media om han höll sig undan, men insåg att han inte skulle tjäna ett skit på att erkänna och ta sitt straff.

Nu är han istället en fri man, med ett prickfritt register, och om någon anklagar honom för sexköp nu är det förtal. Hade han blivit dömd hade domen följt honom i evigheter, precis som Paulo Roberto.

Detta kommer att falla i glömska och om några år kan han bara säga: "Sexköp, jag? Nä det där skiten var ett stort missförstånd. Jag höll mig utomlands av helt andra skäl, och var hela tiden helt oskyldig.". Även om folk kanske inte tror honom så finns det inget som bevisar någon skuld. Ingen dom som förföljer honom osv.
Senast redigerad av populopidus 2026-01-26 kl. 01:43.
Citera
2026-01-26, 01:48
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Kul! Nu kan man dricka feministiska tårar till frukost

Jämställdhetsministern har redan börjat grina ser jag

Det skönaste i den här historien. Att se lipande feminister och feminiserade töntar oja sig. Heja Dermot.
Citera
2026-01-26, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Tror du det själv eller? Kolla på Paulo Roberto som inför svenska folket erkände ETT sexköp. Vad hände med honom? Jo han blev paria - förlorade kontrakt, sponsorer osv. Han är fortfarande rökt ärligt talat...

Om Dermot hade erkänt 30 sexköp - även om han inte suttit i TV-rutan och pudlat - och blivit dömd för dessa, då hade han varit än mer rökt än han är nu. Han fattade naturligtvis att han skulle bli jagad av media om han höll sig undan, men insåg att han inte skulle tjäna ett skit på att erkänna och ta sitt straff.

Nu är han istället en fri man, med ett prickfritt register, och om någon anklagar honom för sexköp nu är det förtal. Hade han blivit dömd hade domen följt honom i evigheter, precis som Paulo Roberto.

Detta kommer att falla i glömska och om några år kan han bara säga: "Sexköp, jag? Nä det där skiten var ett stort missförstånd. Jag höll mig utomlands av helt andra skäl, och var hela tiden helt oskyldig.". Även om folk kanske inte tror honom så finns det inget som bevisar någon skuld. Ingen dom som förföljer honom osv.
Ynkryggen fick sitt straff genom media, kommer han åka till Sverige, troligen inte. Då kommer hen väl springa igen!
Tycker synd om hans familj. Vilken "man"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in