2026-01-25, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Alternativt man ser på Nils kropppsråk att han aldrig gjort en fluga förnär, jag ser framför mig en passifist som vägrade skriva in sig....i lumpen & hamna i kurran för det, och en som nervöst undviker roadkills & veijar för älgar & kör i diket när han rattar en dumper

Pim-Pim har den bästa asiatiska röven & ansiktet jag sätt i tv på 18 år, lite synd att hon vill rädda världen på instagram-resor, låter som ett hittepå-jobb om du frågar mig, som inte ska ha skattepengar

Frisör-Bögen är väldigt lik någon, är det kanske inte George Michael?
Ja George Michael tänkte jag på direkt när jag såg han. Han är farmens George Michael. Ja Pim har fin kropp såg det när hon bada.
Citera
2026-01-25, 22:15
Avstängd
Har aldrig sett en sådan skock lipsillar som i årets Farmen. Men det lär alltid finnas en söt och ljuv tjej, en elaking, en hårdför, ett par äldre deltagare, några färglösa medelmåttor och ett antal utlandsfödda.
Men i år -- riktiga grin-Ollar i de flesta av leden.
Citera
2026-01-25, 22:16
Avstängd
Citat:
Om allt annat är diagnosticerbart på honom, så borde även tourettes ha utretts, och vi borde ha kunnat läsa allt om det! lokaltidningen samt i tourettes-guiden som tvångsmässigt släpps till hushållen på helt slumpmässiga dagar, då brevbäraren också måste ha tourettes för att inte kränka någon

Lägg ner. Tourettes är allvar.
Citera
2026-01-25, 22:17
Medlem
aina08s avatar
Var är Angelica J*hn*en (o s) butikschef?
Går i massa kläder från Lager157. Är det där hon är chef eller tjänar hon dåligt någon annanstans?
Citera
2026-01-25, 22:19
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
När var detta? Berätta mer vad som hände.
Här berättar Wincent om händelsen.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/63EL3e/farmen-i-tv4-nya-teorierna-om-trakasserierna-pa-tv-inspelningen
Citera
2026-01-25, 22:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Lägg ner. Tourettes är allvar.
Kände du att det var tvångsmässigt nästan att vilja påpeka det där?

Är du en sån som även brukar kliva upp på scen & krasha ståuppkomikers akter när dom gått under gränsen?
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-25 kl. 22:32.
Citera
2026-01-25, 22:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Här berättar Wincent om händelsen.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/63EL3e/farmen-i-tv4-nya-teorierna-om-trakasserierna-pa-tv-inspelningen
Kan inte Wincent/Gutta bara lägga av och trakassera deltagarna nån gång? sådär nu ska jag öppna länken också och bekräfta det hela
Senast redigerad av Crapmagic 2026-01-25 kl. 22:32.
Citera
2026-01-25, 22:25
Medlem
Citat:
Vilken baddie hon är, inga kattkräk och rött vin, utan hund och oboy! till folket

Vilka panzarskallar alltså, som tror att Tindra kommer välja Amanda eller Nils som storbonde. själklart blir det pim-pim
Pim-Pim är på torpet
Citera
2026-01-25, 22:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan
Pim-Pim är på torpet
Okay då, jag är officiellt en panzarskalle alternativt att Tindra hittat på nya regler (eller hotat med gråt) så att det går att göra torpare till storbönder

Nej det blir en veckas terror av tittarna med Nils Stalinistiska styre i ett försök till revolution
Citera
2026-01-25, 22:31
Medlem
Ess85s avatar
Det är nåt med Angelicas röst alltså...så jävla sexig
Citera
2026-01-25, 22:40
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ess85
Det är nåt med Angelicas röst alltså...så jävla sexig
Låter påverkad.
Citera
2026-01-25, 22:44
Medlem
Citat:
Alternativt man ser på Nils kropppsråk att han aldrig gjort en fluga förnär, jag ser framför mig en passifist som vägrade skriva in sig....i lumpen & hamna i kurran för det, och en som nervöst undviker roadkills & veijar för älgar & kör i diket när han rattar en dumper

Pim-Pim har den bästa asiatiska röven & ansiktet jag sätt i tv på 18 år, lite synd att hon vill rädda världen på instagram-resor, låter som ett hittepå-jobb om du frågar mig, som inte ska ha skattepengar

Frisör-Bögen är väldigt lik någon, är det kanske inte George Michael?

Martin Stenmarck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in