2026-01-24, 12:32
Medlem
Det måste vara väldigt tyst hemma hos Linnea när Chrippa inte längre sitter och skriker i en mikrofon: "Jag känns mig som en person som ständigt är på resande fot" Eller, "varför dra undan fötterna (???) på någon som vill göra rätt för sig?". Men han menar väl dra undan mattan. Grannarna är nog väldigt lättade, det kan inte vara roligt att höra honom från morgon till kväll om det är lyhört.

Under en resa, skrek han i en video, att det är skönt att vara arbetsbefriad. Från vilket då arbete? Gapa och skryta, och sätta sprätt på pengar?
Senast redigerad av Newton555 2026-01-24 kl. 12:56.
Citera
2026-01-24, 13:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Jag behöver absolut köpa en hylla till badrummet för jag är som du och samlar på mig allt. Är mest förundrad över hur så många kommentarer lyder att det blev så fint, det är ett badrum med en hylla, funktionellt javisst, fint 🤷🏻‍♀️😅

Edit. Tycker det är bra att hon sysselsätter sig iallafall!

Fasen vad tråkigt hon måste ha det blev min tanke.
Nu har jag inte sett denna omtalade
hylla men vad säger man? - Tack för att du delar
Chrippa har nog inte så kul han heller.
Citera
2026-01-24, 13:36
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Fasen vad tråkigt hon måste ha det blev min tanke.
Nu har jag inte sett denna omtalade
hylla men vad säger man? - Tack för att du delar
Chrippa har nog inte så kul han heller.

Tänker att dom mår som dom förtjänar.
Citera
2026-01-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon är verkligen en grå klump i samhället utan C. Vilket iofs är en bra grej för att vara och bete sig som Chrippa är allt annat än bra. Man märker på henne hur osäker hon är, pratar tyst och försiktigt och verkar livrädd ute bland folk.

Såg att hon fick många komplimanger för att hyllan blev sååååååå fin. Det är en billig hylla från ikea som är funktionell, hur blev det så fantastiskt fint i badrummet med den? Jag är nog för gammal för att förstå

Anledningen till att hennes följare blir impade över hyllan är att hemma hos dom så är det deras föräldrar som smäller ihop möblerna.
Citera
2026-01-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Sant. Han skulle verkligen behöva hjälp och förskrivna medikamenter ,så han slipper självmedicinera.
Frågan är om han kommer bli utredd?! Jag tror nog att han motsätter sig ev utredningar. Han har fått talets gåva, det har pappa sagt! Han är så himla stolt över det! Och Linnea hejar på och tycker att han har humor, i själva verket förstår ingen av dom att han blir skrattad ÅT inte med! Christoffer är den enda i hela Sverige som inte förstår att allt är på ett negativt sätt, han svamlar, felsäger, hittar på egna ord, skriker okontrollerat. Han tycker själv att det är en superkraft, men i själva verket har hans dåliga impulskontroll och hans låg begåvning tagit honom dit han är idag. Hade varit nyttigt för honom om pappa Thomas och Linnea kunde slå in det i huvudet på honom istället för att heja på alla hans värdelösa personlighets drag! För jag tror på riktigt att han är svagt handikappad. Och det säger jag inte enbart för att jag avskyr honom.
Senast redigerad av Jackdaniels77 2026-01-24 kl. 14:24.
Citera
2026-01-24, 15:50
Avstängd
Karln är snart 37 år...

Förundersökning = Förhudsundersökning
"Jag har min jargong"= "Jag har min charad"
Agentur = Argentur
"Svårt att utveckla" = "Svårt att inveckla"
Senast redigerad av juttan 2026-01-24 kl. 16:49.
Citera
2026-01-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Karl är snart 37 år...

Förundersökning = Förhudsundersökning
"Jag har min jargong"= "Jag har min charad"
Agentur = Argentur
"Svårt att utveckla" = "Svårt att inveckla"
Det är helt ofattbart, man bara baxnar! Att folk i rättssalen kunde hålla sig för skratt. Att advokaten inte stoppade kaoset. Så mycket som är obegripligt, känns helt overkligt att en vuxen människa kan föra sig på det viset! Hur har människan klarat sig i vardagen utan ledsagare eller förmyndare!? (Okej, han klarade ju inte ut det till slut) Har funderat så många gånger på om det är ett socialt experiment, men det är ju för fan på riktigt!
Så många frågetecken, så jävla många frågetecken
Citera
2026-01-24, 16:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Det är helt ofattbart, man bara baxnar! Att folk i rättssalen kunde hålla sig för skratt. Att advokaten inte stoppade kaoset. Så mycket som är obegripligt, känns helt overkligt att en vuxen människa kan föra sig på det viset! Hur har människan klarat sig i vardagen utan ledsagare eller förmyndare!? (Okej, han klarade ju inte ut det till slut) Har funderat så många gånger på om det är ett socialt experiment, men det är ju för fan på riktigt!
Så många frågetecken, så jävla många frågetecken
Verkligen helt obegripligt!
Citera
2026-01-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Verkligen helt obegripligt!

Är det inte också lite konstigt att han "dokumentärskaparen" som ägnat sina senaste två år till att rentvå familjen Lundström och Chrippa och hänga ut J baserat på nada, INTE öht nånstans i media får en fråga om vad han anser om fortsättningen på "dramat"? Och hur han tycker att det gått så här efteråt....?
Nåt jävla uttalande kan väl den pompösa och arroganta karln göra?
Det pratas ju i dokumentären om hur familjen mår efter "drevet".
Hur mår familjen nu efter att svärsonen sitter häktad pga att han är en komplett idiot?
Det är han inte intresserad av?
Eller har han gått vidare i livet till nästa offer...?
Citera
2026-01-24, 18:06
Avstängd
Tror ni han tvingas kolla på EM i handboll? 😁

Var ju skidskytte VM 2024 han såg på i häktet.
Citera
2026-01-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Tror ni han tvingas kolla på EM i handboll? 😁

Var ju skidskytte VM 2024 han såg på i häktet.

Linnea la ju ut idag, att i morgon är det årsdag för när han kom ut från häktet i januari förra året.....
Fatta att man har det som minnesdag....!
Är det april nästa gång de har årsdag, eller när var det.....?

OT.
Motvikt avsnitt 4 av reaktion på rättegången.
Alltså det är så kul att lyssna på det genom "hans öron" Man hör VERKLIGEN hur hjärndöd Chrippa är. Heeelt otroligt. Blev ingen shotkväll, men säger han argentur en gång till så flippar jag...... ;-)

Tror jag måste skicka blommor till Hanna, men myndighetspersoner får ju inte ta emot sånt.... tyvärr.
Citera
2026-01-24, 18:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Linnea la ju ut idag, att i morgon är det årsdag för när han kom ut från häktet i januari förra året.....
Fatta att man har det som minnesdag....!
Är det april nästa gång de har årsdag, eller när var det.....?

OT.
Motvikt avsnitt 4 av reaktion på rättegången.
Alltså det är så kul att lyssna på det genom "hans öron" Man hör VERKLIGEN hur hjärndöd Chrippa är. Heeelt otroligt. Blev ingen shotkväll, men säger han argentur en gång till så flippar jag...... ;-)

Tror jag måste skicka blommor till Hanna, men myndighetspersoner får ju inte ta emot sånt.... tyvärr.

Sjukt att ha årsdag för det men de är verkligen sjuka i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in