2026-01-23, 06:44
Medlem
kirugumis avatar
Jocki säger med skakande röst ”jag tycker bara det är roligt” när han blir utbuad.
Som vi alla vet älskar han ju att kallas Jockiboi och nu förväntas vi tro på att skränandet ”Vi hatar Jockiboi” skulle glädja honom.
Han kan inte sluta ljuga.
Han bär förövrigt en teddysparkdräkt.

https://www.expressen.se/tv/sport/hockey/shl/joakim-lundell-utbuad-pa-husqvarna-garden/
Senast redigerad av kirugumi 2026-01-23 kl. 06:51. Anledning: Rättstav
Citera
2026-01-23, 08:44
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jocki säger med skakande röst ”jag tycker bara det är roligt” när han blir utbuad.
Som vi alla vet älskar han ju att kallas Jockiboi och nu förväntas vi tro på att skränandet ”Vi hatar Jockiboi” skulle glädja honom.
Han kan inte sluta ljuga.

https://www.expressen.se/tv/sport/hockey/shl/joakim-lundell-utbuad-pa-husqvarna-garden/

Mm, ännu en lite märklig sak att ljuga om.
Hade det inte varit mer i linje med den känslige Joakim Lundells karaktär att börja gråta och anse det förjävligt att hatdrevet skapat av hans mamma, SVT & BGB nu tveklöst spridit sig från internet till verkligheten?

-”Jag tycker bara det är roligt att bli utbuad (efter att ha gjort skandal)” är snarare något som den mindre känslige personan Jockiboi skulle kunna dra till med, eftersom det ”bara är roligt” att göra diverse ”sjuka” saker och sedan ”inte bry sig” om konsekvenserna.
Citera
2026-01-23, 10:29
Medlem
knark-kungens avatar
Man vet att man har misslyckats i livet när man blir utbuad i en fucking hockey arena

Enligt fanboisen så älskar ju alla Jockeboy, kul med lite transparens.
Citera
2026-01-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jocke blev utbuad av hockeysupporters, och tog det med ro.
Enligt Jönköpings Posten.

Börjar bollen rulla nu?

Man kanske ska läsa hela artikeln att publiken buade när dom kom in och det beror väl säkert på att Jocke sponsrar LHC sen i pausen så kom dom fram och ville ta bild.

Så nej ingen boll har börjat rulla eller jo till Jockes fördel har bollar börjat rulla håll utkik i media i närtid 🤭
Citera
2026-01-23, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Man vet att man har misslyckats i livet när man blir utbuad i en fucking hockey arena

Enligt fanboisen så älskar ju alla Jockeboy, kul med lite transparens.

Inte så genomtänkt att kritisera andra lag som vidriga. Han behöver all support han kan få och nu blir det ett jävla jobb med att ta reda på vilka som satt i den klacken, så han kan dreva mot dom.
Att Expressen uppmärksammade det var kul, det kommer ge mer av samma från andra arenor, t.ex i Örebro
Citera
2026-01-23, 11:58
Medlem
Verkar som Jocke delvis gått över i idrottsmecenat fasen. Eller åtminstone vill tro/känna att han gjort det.Oavsett vilket, är det tämligen logiskt och väntat.
Övergången från skapare till beskyddare, och ett sätt att få känna sig som en av de normala människorna, och inte Jockiboi. Omedelbar känslomässig gemenskap, som köps utan att man måste bära det fulla ansvaret. Att Jocke väljer just Linköping, som det inte går bra för, är lika logiskt. Dom är lokala och underdogs, som han själv ser sig som (när han egentligen är udda-dog). Delvis därför han pratar ner om andra lag, liksom han gör om andra människor.
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jocke blev utbuad av hockeysupporters, och tog det med ro.
Enligt Jönköpings Posten.

Börjar bollen rulla nu?
Boll, i ishockey? Ditt puck-o.
Senast redigerad av Valentin90 2026-01-23 kl. 12:13.
Citera
2026-01-23, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
[/b]
Han har sedan Hatet släpptes bara burit ljusa och ”gulliga” kläder och det är inte en slump. Att bära ljusa kläder signalerar oskyldighet, ärlighet och renhet är ett av hans många lättlästa psykologiska trick för att få mammisarna att känna med honom.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-23 kl. 15:10.
Citera
2026-01-23, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Svårt att ta dig på orden, du är i en manisk period just nu.
Välutvecklat, en liten klapp på huvudet istället för att bemöta vad jag skriver.

Blev det för mycket text? Jag kan skriva det på lätt svenska för dig:

Din förebild är en bluff, han har inte åstadkommit något.
Citera
2026-01-23, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Välutvecklat, en liten klapp på huvudet istället för att bemöta vad jag skriver.

Blev det för mycket text? Jag kan skriva det på lätt svenska för dig:

Din förebild är en bluff, han har inte åstadkommit något.

När man skrattar åt Jockibois genomskinliga lögner så skrattar man samtidigt åt alla hans följare. Att det ens finns 10 stycken som tror på hans eviga ljuganden är skrämmande i sig, men överkomligt. Att det dessutom finns x hundratals till är inte hälsosamt
Citera
2026-01-23, 15:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Man kanske ska läsa hela artikeln att publiken buade när dom kom in och det beror väl säkert på att Jocke sponsrar LHC sen i pausen så kom dom fram och ville ta bild.

Så nej ingen boll har börjat rulla eller jo till Jockes fördel har bollar börjat rulla håll utkik i media i närtid 🤭

Tack för påminnelsen.

Jocke sponsrade LHC med 100k och trodde att han hade något att säga till om.

100k är ingenting i det sammanhanget.
Citera
2026-01-23, 16:07
Medlem
Citat:

Det hade jag inte gjort vid tillfället jag kickade ut mitt inlägg.

I frågan om hur bollen rullar.

Vad ska jag säga om det?

I alla kommentarsfält som Jocke inte kontrollerar ser inte bra ut.
Därmed mitt inlägg och med frågan om bollen har börjat rulla.

När han blir utbuad av vem som helst egentligen, så plussas det på, även om det kom från ett motståndarlag.
Vilka i sin tur är människor med en åsikt, vilket de riktade direkt mot Joakim, och inte laget.
De använde sin plattform att bua ut honom/jocke.

Inte laget.

Så tolkade jag det.
Citera
2026-01-23, 16:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Så du menar att Jocke memorerade hur alla människor som buade åt honom såg ut.
Och sen kom alla dessa människor och ville ta bild med Jocke?

Jocke kan ju inte må bra, han tål verkligen inte att folk ogillar honom.

Jag tror att Jocke ljuger som vanligt. Finns inga bevis på att samma personer som buade åt Jocke sen vill ta bild med honom. Mest troligen var det några tonåringar som inte buade som ville ta bild med Jocke sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in