Citat:
Ursprungligen postat av
Slappkatt
Nej hans farsa är en otrevlig typ, MördarBenny även kallad. Nej så är det ju, T*m har haft ett rent helvete hela livet faktiskt, det är egentligen konstigt att det inte har spårat ur mer än vad det har gjort med han.
Vet inte riktigt vad P*r och T*m har för relation faktiskt mer än att de bor i Rone båda två.
Jo han har jobbat i hemtjänsten i många år och ska väl vara ganska omtyckt där vad jag har hört
Ja fyfan.. vad gör han nu för tiden?
Har barnen brutit med honom? - som du säger verkar de ju inte ha spårat ut ens hälften så mycket som ändå vore rimligt att de gjort efter en uppväxt med MördarBenny .. om de brutit med honom så får jag ändå säga hatten av och att det förklarar att de kanske inte spårat ur så mkt som annars vore rimligt.
Jo jag har också hört rykten om att han ska va omtyckt.
Faktiskt trist att börja höra hans namn i såna här sammanhang. Hade önskat att de där med branden va en korkad grej (eller att jag hade fel) men att det i övrigt skulle fortsätta uppåt för honom.
Med barn och allt…
Så ja, trist det här.. droger och helvete (även om jag förstår viljan att självmedicinera/fly efter den barndomen).
Jag ser att denna p*r också håller på med hästar.
Jäkligt fina hästar. Mycket av Gotlands vettiga hästfolk i kommentarerna på hans hästbilder.
Men ser också att han har haft en del stök med förstörelse och stölder (drabbad av inte orsaken till) och att en del som han taggar och som kommenterar är folk som inte direkt lever ett rakt liv.
Jag får känslan av att de kanske antingen varit otroligt påverkade och faktiskt bara gett sig på första bästa främling (vidrigt isf - jobba i äldrevården och gå och bli hög och sparka en 70åring i ansiktet lär ju minst sätt sabba hans nuvarande liv).
Eller att de har kopplingar till varann som ingen av dem vill erkänna.