2026-01-21, 23:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Japp exakt. Nu kan hon leva fritt. Helt enligt planen.

Problemet är bara att hon smutsat ner sitt egna namn.
Citera
2026-01-21, 23:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Men borde inte psyko Linnea har en egen tråd? Självmordsbenägna mikrovågsugnen går ju hela tiden offtopic genom att anklaga Jocke, Julia m flera i varje mening hon skriver påverkad av vin och tabletter. Vi borde vara bättre än så?
Eller så kan man ju tycka att trådens kassa moderator borde stoppa vissa för att gå off topic hela tiden. Men icke...

Linnéa uppfyller kriterierna för en egen tråd ja.
Citera
2026-01-21, 23:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
https://www.facebook.com/expressennoje/posts/pfbid034zTn7FebmRcsLdR2HAkEbBJSX4QDem3TbEeWbJUw8ez QA4ty941Uq8qwUkFnSBtHl#

Herre.Gud..

Läs kommentarsfältet...

Nä men M-ongo, P-lol, AbsAss m fl.
Vem rår för detta, alla som har åsikter nu om C o L?
Ff Jocke? Eller har gemene man en hjärna och ingen bryr sig om ert krig på FB?
Var det ett smart drag av Malmösläkten att exposa sig själva på gammelmedia?

Extremt mycket hat. Alla köpta av Jocke 😎
Citera
2026-01-21, 23:15
Avstängd
Citat:
Kommentarsfältet säger allt..sett likadant ut i varenda gammelmedia där inte Chrippas 12 åringar härjat fritt. Dom är så rökta och bortgjorda.

Ser likadana ut på varenda arbetsplats.
Citera
2026-01-21, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han påminde mig att det var Chrippa satt och snacka om sekten i Anjos studio.

Ja sektenryktet kom ifrån Christopher. Men det vägrar några se.
Citera
2026-01-21, 23:18
Avstängd
Citat:
Lycka till.
På vilka grunder?
Att advokaten inte är utbränd än är för mig en gåta....
Och snacka om att bli bortgjord för tid och evighet.
Vill han inte ha nya klienter?

Tycker synd om advokaten som princip spelar 1 vs 5.
Citera
2026-01-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Mest intressanta är om.Pallsl kopierar eller skickar individuellt till alla 🙂

Mest intressant är om människan ska gå lös på stadens gator....
Vågar inte läsa inläggen i morgon som postats inatt...

Men. Chrippas allra modigaste krigare, några stycken, kommer snart få påhälsning/brev/återkrav av myndigheter.
Det är bara vad jag hört, inget bekräftat.
Medans Linnea kör lives på TikTok och "kunde inte bry sig mindre".

Är det nästa måndag vi får veta om Chrippa sitter 14 dagar till?
Citera
2026-01-22, 00:43
Avstängd
Citat:
Mest intressant är om människan ska gå lös på stadens gator....
Vågar inte läsa inläggen i morgon som postats inatt...

Men. Chrippas allra modigaste krigare, några stycken, kommer snart få påhälsning/brev/återkrav av myndigheter.
Det är bara vad jag hört, inget bekräftat.
Medans Linnea kör lives på TikTok och "kunde inte bry sig mindre".

Är det nästa måndag vi får veta om Chrippa sitter 14 dagar till?

Jag har också hört att några tappar krigare ska vara oroliga då saker sker bakom kulisserna med myndigheter.
Citera
2026-01-22, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Linnéa uppfyller kriterierna för en egen tråd ja.
Bra idé, det borde gå att ordna så att Julia, Jonna och Lisen också får varsin samtidigt. Säg till bara. Det finns mycket som egentligen skulle kunna skrivas i trådar som är tillägnade kvinnorna som lagt sig i Chrippas liv.
Citera
2026-01-22, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså innan dokumentären så visste jag inte att Linnea hade fler syskon än Elin hon som hade hand om flickan när C skrek på L.
Sen Liam har ju varit med på någon bild men resten av familjen hade jag ingen aning om.

Nej, ingen brydde sig ens om Linneas familj innan den sk dokumentären. Men är det någon som dragit uppmärksamhet och skitsnack mot Linneas familj så är det hon själv. Använda abort som preventivmedel. Personligen tror jag att hon aldrig varit gravid. Hon tror hon ska få empati genom att säga att hon kände sig "tvungen" att göra 2 aborter. Snacka om självmål.. idiot.
Vilka gener att föra vidare..papöa dvärg med håravfall och iq långt under medel. Mamma narcissist men hårfäste mitt på huvudet och det största brunöga jag någonsin skådat. Som dessutom ser ut att vara "öppet". Undrar om hon använder blöjor..lär ju lukta satan.
Senast redigerad av DinMama 2026-01-22 kl. 03:45. Anledning: Tillägg
Citera
2026-01-22, 04:31
Medlem
Citat:
Nej, ingen brydde sig ens om Linneas familj innan den sk dokumentären. Men är det någon som dragit uppmärksamhet och skitsnack mot Linneas familj så är det hon själv. Använda abort som preventivmedel. Personligen tror jag att hon aldrig varit gravid. Hon tror hon ska få empati genom att säga att hon kände sig "tvungen" att göra 2 aborter. Snacka om självmål.. idiot.
Vilka gener att föra vidare..papöa dvärg med håravfall och iq långt under medel. Mamma narcissist men hårfäste mitt på huvudet och det största brunöga jag någonsin skådat. Som dessutom ser ut att vara "öppet". Undrar om hon använder blöjor..lär ju lukta satan.

Håller med dig. Tror inte heller att lilla frun har varit gravid, och att uttala sig om aborter för uppmärksamhet och möjligen få lite medömkan från sina tolvåriga följare, är vidrigt. Dock inte förvånande.. Och enligt dem har ju drevet hållt på konstant, så därför borde de ju ha hållt sig från att göra bebisar. Och om han nu inte ville sitta i fängelse vid födsel osv, var det ju inte heller rätt år. Årtalet har ju hängt över dem länge.
Citera
2026-01-22, 07:13
Avstängd
Citat:
För att du är lika sjuk som din syster och kk mikrovågsugnen. Inget du skriver har någon förankring i fakta. Bara fantasier och spekulationer. Gissar att du och micro satt inlåsta på samma psykhem en gång i tiden. Självmordsbenägna ena dagen, försvarare av Chrippa andra dagen. Vette fan vad som är sjukast egentligen.

Trodde denna tråd låg i YT inte konspirationsteorier men Microsoft och Pallal får mata på teorier värre än Flash earrh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in