Jag kan reglerna - men dina spoilers som ligger långt fram i avsnitten utgör att de flesta i tråden sitter inte och sträckkollar flera avsnitt framåt/alt. samtliga avsnitt så som du har gjort och då går dina spoilers inte att besvara.
Men fortsätt att lägg Spoiler runt dessa - bra. Själv kommer jag inte att läsa dessa från dig (mitt val) då de blir intetsägande!
Några har redan pratat om avsnittet ”storbråk” i tråden.
Lika bra att skippa mina inlägg med spoilers Jag har vissa perioder då jag kan dra av flera avsnitt i början av veckan. Dock förstår jag hur du tänker och kan hänvisa till vilket avsnitt det gäller så man vet om.
Måste ge produktionen av Farmen en eloge för att lyckats casta homosexuella, homofober och psykopater - alla ingredienser för att skapa kaos. Undrar om dom tar ansvar för den soppa dom skapar och visar på bästa sändningstid så att incels och haters på FB kan raljera över i forumen.
Den där Jonas mäklaren har med varit med i tv förut jag känner igen honom som fan men kommer inte ihåg ifrån vart.
Jag håller med, han är lite lik Kristian Hermanson från Friends du minns (rolleyes)
men det är flera igenkända ansikten som mäklaren har knyckt & placerat ovanpå sig själv som i Mission (In)possible, kommer komma på det inom 80 dar hoppas jag
Bra jäkla märkligt att många homosexuella män överdriver det feminina och "butchar" bland lesbiska överdriver det manhaftiga. Vanessas bordsskick är sämre än vad en alkoholiserad ryss har, som levt ensam i skogen bortom Sibirien.