2026-01-21, 18:31
Medlem
Hej!
Jag hetter Schtephanie Hönig, men jag er född Schtephanie Schweinsteiger, schå ni kann kort und gott kalle mig für "Sch Sch", ja?
Citera
2026-01-21, 19:14
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag kan reglerna - men dina spoilers som ligger långt fram i avsnitten utgör att de flesta i tråden sitter inte och sträckkollar flera avsnitt framåt/alt. samtliga avsnitt så som du har gjort och då går dina spoilers inte att besvara.

Men fortsätt att lägg Spoiler runt dessa - bra. Själv kommer jag inte att läsa dessa från dig (mitt val) då de blir intetsägande!

Några har redan pratat om avsnittet ”storbråk” i tråden.

Lika bra att skippa mina inlägg med spoilers Jag har vissa perioder då jag kan dra av flera avsnitt i början av veckan. Dock förstår jag hur du tänker och kan hänvisa till vilket avsnitt det gäller så man vet om.
Citera
2026-01-21, 19:33
Medlem
knasen79s avatar
Måste ge produktionen av Farmen en eloge för att lyckats casta homosexuella, homofober och psykopater - alla ingredienser för att skapa kaos. Undrar om dom tar ansvar för den soppa dom skapar och visar på bästa sändningstid så att incels och haters på FB kan raljera över i forumen.
Citera
2026-01-21, 19:34
Medlem
Finns det nån mer kritisk och negativ än stephanie
Citera
2026-01-21, 19:36
Medlem
Blessed81s avatar
Den där Jonas mäklaren har med varit med i tv förut jag känner igen honom som fan men kommer inte ihåg ifrån vart.
Citera
2026-01-21, 19:47
Avslutad
Vanessa ser ut och låter som en kille 🤨
Citera
2026-01-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Vanessa ser ut och låter som en kille 🤨

Det är en hybrid
Citera
2026-01-21, 20:00
Medlem
"Han är den den mest privilegierade på denna jord. Han är en vit man" lades den vidriga kommentaren av pimpim om jonas?
Citera
2026-01-21, 20:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Den där Jonas mäklaren har med varit med i tv förut jag känner igen honom som fan men kommer inte ihåg ifrån vart.
Jag håller med, han är lite lik Kristian Hermanson från Friends du minns (rolleyes)
men det är flera igenkända ansikten som mäklaren har knyckt & placerat ovanpå sig själv som i Mission (In)possible, kommer komma på det inom 80 dar hoppas jag
Citera
2026-01-21, 20:12
Medlem
PeterJihadis avatar
Vadfan har Stephanie gjort som är så bra egentligen, enligt henne?

Edit: Jag tycker ändå hon är jävligt rolig. Hon kan faktiskt anpassa sig, så då är hon grym!

Jag tror bara hon är tysk.
Senast redigerad av PeterJihadi 2026-01-21 kl. 20:19.
Citera
2026-01-21, 20:31
Medlem
Bra jäkla märkligt att många homosexuella män överdriver det feminina och "butchar" bland lesbiska överdriver det manhaftiga. Vanessas bordsskick är sämre än vad en alkoholiserad ryss har, som levt ensam i skogen bortom Sibirien.
Citera
2026-01-21, 20:32
Medlem
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Vadfan har Stephanie gjort som är så bra egentligen, enligt henne?

Edit: Jag tycker ändå hon är jävligt rolig. Hon kan faktiskt anpassa sig, så då är hon grym!

Jag tror bara hon är tysk.
hennes tandskött var sexigt när hon skrattade vid bordet där när de skulle välja torpare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in