2026-01-21, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Det bästa är att Christopher avskyr Psllal och användarens försök att hjälpa 😆

Håller helt med att Pallal förstör mer än hjälper.
Vad Christopher tycker och tänker är ointressant för mig. Jag har aldrig försökt hjälpa honom.

Med sanningsprevalenden i dina inlägg kan man bara anta att Krisooffer älskar mig. För mig gör det detsamma.
Citera
2026-01-21, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Om jag inte missminner mig gick han hårt åt Cluee, att rapportera, annars skulle folk tro att han (Jockiboi) och Cluee mörkade. Ingen kom i närheten av tanken av att bara låta rättvisan ha sin gång. Hade Jocki hållt styr på sina känslor så hade inget av allt som skedde sen hänt. Sen har Jocki dragit vidare i trådarna där det varit lilla c och skatttebrott som skulle vara orsaken, vilket allt är lögn. Allt har handlat om Jockes behov av att få vara relevant, finnas på löpsedlarna och allas läppar.
Han går bokstavligen över lik för att få synas
Instämmer. Häktningen blev en offentlig angelägenhet på grund av Joakim. Han gjorde allt i sin makt för att göra det så uppmärksammat som möjligt så snabbt som möjligt.

Jocke ska alltid vara i centrum, han har ingenting med Chrippas relation till Lillen att göra, ändå måste han placera sig i händelsernas centrum. Han ljög om att han var vittne i utredningen mellan Linnea och Chrippa, sen bad han Julias försvarare om att kalla honom som vittne (ett oviktigt karaktärsvittne) för att lägga sig i även det.

Joakim lägger sig i och är inblandad i allt, därför kommer jag också fortsatt nämna honom i alla händelser han har en inblandning i. Det kan inte göras tydligt nog.

Framförallt vill jag framhäva att Joakim Lundell inte drar sig för att traumatisera och utsätta Lillen för psykisk misshandel, det är oförlåtligt och kan tas som ett kvitto för vad han är. Fler och fler har börjat skrapa på ytan och alla kommer till samma slutsats som du och jag har.
Citera
2026-01-21, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dessutom så var det ju Chrippa som ringde Jocke och sa att Linnea skulle anklaga honom för våldtäkt och massa annat och han pratade även med Jacke, Chrippa var ju bara tacksam när han kom ut.
Hade inte C själv pratat med Jocke, Jonna, Jacke, Julia, Tindra Anjo och Elin så tror jag att det hade blivit annorlunda.

Och ang Cluee så ringde han och sa att Chrippa var vidrig mot Linnea och kunde skada henne några veckor efter så det lär ju vara jäkligt svårt att veta vad som är sant och inte.
och hur var Cluee inblandad i detta?

Ang Cluee och det han sa i ett röst meddelanden, han säger att Linnea hade ringt honom. Hon skulle haft massa blåmärken och Christofer skrek på Linnea, han skulle visst spottat på henne.

Cluee sa att han hade detta klipp. Vart tog det vägen? Är det bara ett påhittat scenarie?

Linnea har ringt Jocke när Christofer slagit henne, varför har inte hon kommit ut om varför hon ringde just Jocke.
Personen som både Christofer & Linnea hatar mest av allt.

Varför ringde hon inte till sina föräldrar eller till Thomas, som förövrigt bor i samma stad som dom?

Det finns så många frågetecken, som Linnea aldrig kommer förklara.

Finns Användare här som slickar så mycket (*) att dom är helt bruna i ansiktet.
Varför vill dom inte se vem/vilka som egentligen håller igång detta så kallade drev.

Christofer & Linnea sa att när del 3 i
Dokumentären skulle allt komma ut ang det som hände 29 December, men det kom ingenting. Istället så ville dom inte kommentera vad som hände.
Citera
2026-01-21, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Omprövning av häktning sker var 14.e dag. Jag TROR att det är dags då på fredag (minns inte exakt vilken dag han åkte in).
Måndag borde det väl bli. Gissar att Linnea flyttat hem till Malmö. Blir för henne att pendla till Jönköping varannan måndag, för att få en glimt av en nedbruten kräfta!
Citera
2026-01-21, 10:32
Medlem
Var Chrippa medbrottsling i kryptobedrägeriet Influencio?
Citera
2026-01-21, 11:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal

Finns det något som styrker att folk verkligen investerat en enda krona i den tänkta kryptovalutan?

Om ingen investerat så finns inget att försnilla.
Citera
2026-01-21, 11:55
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Måndag borde det väl bli. Gissar att Linnea flyttat hem till Malmö. Blir för henne att pendla till Jönköping varannan måndag, för att få en glimt av en nedbruten kräfta!

Ja, det kan mycket väl vara på måndag det är omprövning. Kan just undra om han får sitta kvar i Jkpg eller om han flyttas till Linköping.. Blir mycket pendla annars, om hon ens har lgh i Linköping kvar.
Citera
2026-01-21, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja, det kan mycket väl vara på måndag det är omprövning. Kan just undra om han får sitta kvar i Jkpg eller om han flyttas till Linköping.. Blir mycket pendla annars, om hon ens har lgh i Linköping kvar.

På Snapchat svarade hon någon ang att hon nu var i Malmö. Hon svarade typ att hon inte fått någon ny lägenhet, men måste tömma Hennes & Christofer's lägenhet rätt snart. Så tror att hon flyttar ner till Malmö igen.
Citera
2026-01-21, 12:56
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
På Snapchat svarade hon någon ang att hon nu var i Malmö. Hon svarade typ att hon inte fått någon ny lägenhet, men måste tömma Hennes & Christofer's lägenhet rätt snart. Så tror att hon flyttar ner till Malmö igen.

Aldrig skådat en människa med en sådan bristande självbevarelsedrift.
Citera
2026-01-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Japp antingen är Christopher vidrig eller Linnea.
Känns som det kvittar lite nu vad som är sant eller ej. Båda har bevisat sig vara vidriga på alla möjliga sätt ändå. Även om det skulle komma fram att Linnea ljög om "allt" är hon vidrig, men Christoffer är ju minst lika vidrig som valt att ta henne i försvar! Och bortsett från det ursprungliga dramat med deras 2 olika videos, har dom ju även bevisat sig vara fruktansvärt vidriga på precis alla andra plan i livet också! Deras personligheter är ju jordens avgrund, oavsett vad som är sant eller inte sen början på dramat!
Citera
2026-01-21, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Knappast! Enligt Fup och en chat där, hade Christoffer knappt ngn kunskap om Crypto alls.
Citera
2026-01-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Första lönespeccen (och lite annat) för Mr Worldwide: 7 566 kr.

Göta HR B 66-26 - Inlaga med bilagor
https://pixeldrain.com/l/xXqkAgRx

Lustigt att Chrippa som är ”enbart anställd” ska stå för inköpet av kepsarna också…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in