2026-01-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Något är det som inte stämmer.
Kan det vara så att farbror blå lagt locket på med verklighetens bevis så de inte gör bort sig?

mycket möjligt. jag misstänker att det kan vara planterade bevis. för sådant här hade skyndats på som fan om det var uppenbara bevis rakt av. det är valår och någon vill nog kanske påverka valet. att hon inte ens delgivits ännu skriker om att något är problematiskt.
Citera
2026-01-19, 18:53
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hongka995
Tvättmedel för små tvättar kan det också handla om. Det har varit mycket slask ute nu, och har du bara en tesked tvättmedel i fickan, kan du tvätta en smutsig strumpa tex om du trampar djupt i snöslask. Det tror jag är hela förklaringen.

Det gäller att vara redo för "smuts" som kan finnas i diken längs vägen där man lätt kör fast, för att tvätta "en strumpa"?

Katja verkar vara "scouttypen alltid redo" liksom?

Vilken otur Katja hade som valde ett "tvättmedel" som gav utslag på polisens snabbtest.

"Jo herr konstapeln, jag köpte "tvättpulvret" när jag var och fotvandrade i Colombia. Det är Colombianskt tvättpulver bara, har du en smutsig strumpa kan jag visa hur det fungerar."

???
Citera
2026-01-19, 18:59
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
mycket möjligt. jag misstänker att det kan vara planterade bevis. för sådant här hade skyndats på som fan om det var uppenbara bevis rakt av. det är valår och någon vill nog kanske påverka valet. att hon inte ens delgivits ännu skriker om att något är problematiskt.

Polisen gillar inte Katja enligt uppgifter i tråden.

Då borde de göra allt de kan för att sätta dit henne, även direkta olagligheter?

Något i denna konspiration har gått i baklås då rimligen eftersom åtalet dröjer.

Jimmie måste sitta och svettas nu får man gissa.

Typiskt sånt som händer hela tiden under ett valår?
Citera
2026-01-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Polisen gillar inte Katja enligt uppgifter i tråden.

Då borde de göra allt de kan för att sätta dit henne, även direkta olagligheter?

Något i denna konspiration har gått i baklås då rimligen eftersom åtalet dröjer.

Jimmie måste sitta och svettas nu får man gissa.

Typiskt sånt som händer hela tiden under ett valår?

jimmie vet nog redan sanningen skulle jag tro. polisen är inga perfekta människor. jag har varit med på drogtillslag där plötsligt en massa narkotika bara gått upp i rök.
Citera
2026-01-19, 19:06
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
jimmie vet nog redan sanningen skulle jag tro. polisen är inga perfekta människor. jag har varit med på drogtillslag där plötsligt en massa narkotika bara gått upp i rök.

Oj. Först planterar polisen själv narkotikan i Katjas väska och sedan går den upp i rök. Det låter väldigt omständligt.

Att stjäla själva bevisen känns kontraproduktivt.

Jag förstår att Jimmie inte vill förknippas med detta.
Citera
2026-01-19, 19:07
Medlem
Citat:
Oj. Först planterar polisen själv narkotikan i Katjas väska och sedan går den upp i rök. Det låter väldigt omständligt.

Att stjäla själva bevisen känns kontraproduktivt.

Jag förstår att Jimmie inte vill förknippas med detta.

så du kan inte tänka dig att konstigare saker har hänt?
Citera
2026-01-19, 19:11
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
så du kan inte tänka dig att konstigare saker har hänt?

Ibland är det det minst konstiga sakerna som är de rätta.

>>Positivt snabbtest --> Kokain --> Case closed >>.

Men om du brukar vara med på narkotikatillslag där polisen stjäl narkotikan tyder det ändå på att Katja är helt oskyldig. Du kan vara något på spåren här!
Citera
2026-01-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ibland är det det minst konstiga sakerna som är de rätta.

>>Positivt snabbtest --> Kokain --> Case closed >>.

Men om du brukar vara med på narkotikatillslag där polisen stjäl narkotikan tyder det ändå på att Katja är helt oskyldig. Du kan vara något på spåren här!

dessa snabbtest är väldigt opålitliga. vi får vänta på dom riktiga testerna.
Citera
2026-01-19, 19:15
Medlem
Citat:
Det gäller att vara redo för "smuts" som kan finnas i diken längs vägen där man lätt kör fast, för att tvätta "en strumpa"?

Katja verkar vara "scouttypen alltid redo" liksom?

Vilken otur Katja hade som valde ett "tvättmedel" som gav utslag på polisens snabbtest.

"Jo herr konstapeln, jag köpte "tvättpulvret" när jag var och fotvandrade i Colombia. Det är Colombianskt tvättpulver bara, har du en smutsig strumpa kan jag visa hur det fungerar."

???

Ljus handske i lerpöl etc. Finns många själ till att folk (många med mig!) har ett par gram tvättmedel redo. Du har ingen aning om vilken färg de kan ge i snabbtest. Jag tycker det är mycket troligare än majsstärkelse till såser som har nämnts här
Citera
2026-01-19, 19:15
Medlem
Crerands avatar
Märkligt ärende med onormalt lång tid att få provsvar. Frågan är om åklagaren verkligen har på fötter.
Citera
2026-01-19, 19:19
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
dessa snabbtest är väldigt opålitliga. vi får vänta på dom riktiga testerna.

Om polisen har stulit knarket som du insinuerar, blir det kanske svårt att testa det?

Ja vi får vänta och se om det dyker upp något resultat.

Katja kan nog andas ut verkar det som.

Det är bara tråkiga Jimmie som eldat på spekulationerna om att Katja kanske kommer att bli åtalad.

Det borde vara brottsligt att testa positivt på polisens snabbtest, även om själva substansen inte var olaglig?
Citera
2026-01-19, 19:23
Medlem
Citat:
Om polisen har stulit knarket som du insinuerar, blir det kanske svårt att testa det?

Ja vi får vänta och se om det dyker upp något resultat.

Katja kan nog andas ut verkar det som.

Det är bara tråkiga Jimmie som eldat på spekulationerna om att Katja kanske kommer att bli åtalad.

Det borde vara brottsligt att testa positivt på polisens snabbtest, även om själva substansen inte var olaglig?

jag tror istället att knarket kan vara planterat där. har jimmie eldat på? han gör nog bara vad som förväntas göras av en ledare. att testa positivt på en sticka är inte olagligt. vi får däremot se vad dom riktiga proverna säger när dom kommer tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in