2026-01-19, 01:51
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Ser varje säsong av Farmen med min fru.
Det första vi gör (redan vid reklamsnuttarna) är att gissa vilka deltagare som är homosexuella. För på senare år verkar det va ett krav att dom måste finns med (ingenting emot dom), ibland är det tydligt och ibland kan det dröja innan det smyger fram.
Nu tog det ungefär 1 min. Jag hade dessutom rätt att hon var "född i fel kropp" (det är ju mode just nu).
Men vilken idiot!
Först pratar hen om att andra paktar (första dagen) för att själv göra det.
Och sen missförståndet som hen medvetet väljer att missförstå, bara för att få bli kränkt. Skulle skämmas som anhörig eller som homosexuell. Inte konstigt att tycker vänsterQBTQIU123KLÖM är skeva när behöver att bli kränkt är större än att bara visa att man kan vara en normal människa oavsett läggning.
Och filosofen. Ja tänkte först att en sån person kunde va kul att ha diskussioner med, men när han för en hel diskussion om en fråga om att ställa en fråga blir han för mycket. Dessutom jobbigt speedad.
Lägg till att man ville skapa missförstånd för mäklaren så önskar jag att han blir kortvarig. Säkert också ett vänstertroll. Kommunanställd i Malmö säger en del.
Och tyskan. Sjukt jobbig människa! Men det kommer att bli intressant tv kring henne. Så många som kommer att störa sig på henne samtidigt som hon nig kan bli svår att slå ut.
I övrigt. Storbondegubbem verkar sjyst, lilltjejen är söt men söndercurlad, mörkhåriga tjejen pratar som om hon var påverkad men är lite småsnygg.
Turktjejen känns lite korkad men även lite skön. Resten flyter mest med ännu så länge...
Citera
2026-01-19, 03:14
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Snygg tjej! Synd bara med alla totos som drar ner betyget rejält....
Trodde annars att din smak var mer Vanessa.....
Vad är det för fel med en halv-sleeve på armen då? Ser ju inte ut att vara dåligt gjord…

Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Stephani är ju mycket mer störande. Speciellt hennes röst går knappt att lyssna på.
Låter som någon överklasskärring.
Ja, hon kommer från Tyskland
Citera
2026-01-19, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Underbara Jonas du gick rakt in i fällan..
Du kan aldrig vinna eller få rätt i en diskussion med en vänsterlesbiskkvinna med kort lugg.
Ingen kan vinna den fighten! Absolut ingen!!
Du får skulden för allt jobbigt i deras liv och alla misslyckanden de upplevt.
Nu är det ditt fel att en kvinna inte vågar komma ut i någon jävla stad i Paraguay...
Du vet inte vem det är. Du kommer aldrig träffa henne.
.. Men det är ditt fel..
Alla fattar att du har rätt.
Alla fattar vad du menade.

Jag tror hon är trans? eftersom hon pratar om att hon vill ha skägg och känner sig som en man..

Det går aldrig att diskutera ens nära detta ämne idag…
Citera
2026-01-19, 04:12
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Vad kan personer som inte betalar för tv4 plus play premium eller vad det heter se? jag kollar avsnitt 2 nu.
Jag frågar utav hänsyn för spoilers.
Med gratisversionen på TV4play, då släpps ett avsnitt varje natt kl 00:00 måndag till torsdag. Söndagsavsnittet släpps på natten kl 00:00 samtidigt för alla på TV4play och TV4play-plus.
Citera
2026-01-19, 05:00
Avslutad
Flatan, som ser ut som en man, hon är rätt störig. Givetvis måste hon också tjata om sitt förhållande.

I grunden en konfrontativ babbe.
Senast redigerad av Kukduken 2026-01-19 kl. 05:02.
Citera
2026-01-19, 06:39
Medlem
Babbeflatan går runt och gnider knogarna. Mannen. Detta är inte förorten. Och du skulle inte ha en chans mot tindra så tagga ner
Citera
2026-01-19, 06:41
Medlem
Cofis avatar
Är det bara jag som tycker filosofen är så lik Jesper Rönndahl till sättet och rösten? Blir man lurad bara för att det är skånska? Men det är även det där lite speediga sättet.

Han kommer nog vara irriterande, men jag tyckte ändå att det blev ganska underhållande (för oss tittare). Så hellre det än någon doldis.

Stephanie såg stark ut, så hon blir nog svår för de andra tjejerna att slå ut.
Citera
2026-01-19, 07:47
Medlem
"Filosofen" är så fruktansvärt irriterande. En person man hade gjort allt för att undvika i verkliga livet. Kanske att han just därför kan vara lite underhållande? För programmet blir ju lite mer spännande när det finns med en irriterande jävel som man vill se bli utslagen.

Stephanie har också en speciell personlighet. Första intrycket var att hon också var jobbig men ganska snabbt började jag snarare att gilla henne.

Tindra är som ett litet barn.

Får se hur det utvecklas.
Citera
2026-01-19, 08:16
Medlem
Ess85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
"Filosofen" är så fruktansvärt irriterande. En person man hade gjort allt för att undvika i verkliga livet. Kanske att han just därför kan vara lite underhållande? För programmet blir ju lite mer spännande när det finns med en irriterande jävel som man vill se bli utslagen.

Stephanie har också en speciell personlighet. Första intrycket var att hon också var jobbig men ganska snabbt började jag snarare att gilla henne.

Det finns ju en gräns, vissa personer är för irriterande för att dom ska vara underhållande, Nils är definitivt det.

Nils har gått om Stephanie som den mest jobbiga för min del.
Citera
2026-01-19, 08:57
Medlem
Är det bara jag som misstänker att Nils är släkt med "farmen Fredrik"
Snackar likadant och har samma tics
Citera
2026-01-19, 09:16
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Ja verkligen! De jobbiga jävlarna har ett stort underhållningsvärde. De vill iaf jag ha kvar så länge som möjligt. Väldigt tråkigt med folk som bara sitter och håller med varann
Senast redigerad av Knappast....... 2026-01-19 kl. 09:19.
Citera
2026-01-19, 09:19
Medlem
meas19s avatar
Skansen gubben har varit med i Robinson början på 2000-talet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in