2026-01-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Det där ska man akta sig för, människans minne är otroligt dåligt. Såtillvida inte gäddan sticker ut på ett mycket unikt sätt. Redan efter 4 timmar börjar minnet svika, 1-2 dagar så är det mer eller mindre omöjligt att säga med säkerhet att man sett person x. Därför alla uttryck som "kändis för livet" är fullständigt omöjligt.

Faktiskt ganska intressant att läsa om, även om lite OT.

Men i vilket fall, 727 blev dessutom gripen, även om han inte hölls kvar så tror jag inte han var så sugen på vara ute och knata omkring.

Minnesbilder ska man absolut vara försiktig med. Och att hänga ut felaktig info om oskyldiga personer ska man vara ännu mer försiktig med. Naturligtvis.

Men Katrineholm har väl 30.000 invånare? Hoppas ingen oskyldig känner sig drabbad om gädda
727 bor där.

Och om gädda 727 bor i Katrineholm, då bör man kanske kolla in gäddan på dumpen och hålla ett extra öga på sina hundar och små barn i kommunen om någon som liknar gäddan dyker upp i ens närhet? För extra säkerhet.

Det är väl därför Dumpen lägger ut bilder och filmer på gäddorna?

För att varna och få eventuellt tidigare offer att träda fram.

Eller har jag fel?
Citera
2026-01-17, 13:13
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det är väl därför Dumpen lägger ut bilder och filmer på gäddorna?

För att varna och få eventuellt tidigare offer att träda fram.

Eller har jag fel?

Nejdå, speciellt inte med 727 och några innan av samma kaliber, dessa är farliga på riktigt. Menar bara, skulle 727 skaffa linser, lite skägg, annan outfit, inte en chans att jag skulle känna igenom honom.

Brukar vara gott om kunskap här, någon borde veta om han faktiskt huserar i Katarineholm.
Citera
2026-01-17, 14:50
Medlem
Någon som har dödslista över gäddorna?
Citera
2026-01-17, 15:25
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RikoTobo
Någon som har dödslista över gäddorna?

Säkert, men det som förbryllar mig lite - det upphört med sådant? Länge sedan det var någon rubrik om just det, medans det var rätt "inne" en period för något/några år sen.
Citera
2026-01-17, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Brukar vara gott om kunskap här, någon borde veta om han faktiskt huserar i Katarineholm.

Låter som en rimlig gissning.
Citera
2026-01-18, 08:32
Medlem
Trevligt.kontos avatar
727#

Ingen mer än jag som noterat desperata skrik/jämmer i videon? Å man hör man milfterpeften också?

Underligt ljud.
Citera
2026-01-18, 09:42
Medlem
727 är en riktigt vidrig gädda. Värsta sorten.

Fint jobb och gift. Hög svansföring som han nu trasat sönder inför öppen publik.

Dumpen skriver Örebro i gäddans egen rubrik på Dumpen.se.

Vidrigt att smutsa ner min hemstad.

Gäddan greps av polis i Örebro för att han stämt träff med Dumpens fiskare där.

Gäddan bor i Katrineholm. Inte i Örebro.

Rätt ska vara rätt.
Citera
2026-01-18, 11:33
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:

Fint jobb och gift. Hög svansföring som han nu trasat sönder inför öppen publik.

Rätt ska vara rätt.
Ska vara ärlig, jag hade lätt kunna swisha en lax för att se den konfrontationen, kanske 1500:- för att se det i PAL och 2 lax för 720p.
Citera
2026-01-18, 14:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Rätt ska vara rätt.
Tack för upplysningen! Nu hittade jag fanskapet. Måtte det jävla aset få det riktigt hett om öronen! Antar att arbetsgivaren inte gillar att #727 schemalägger sina perversioner på arbetstid och redovisar dessa som "kundmöte". Hoppas innerligt att han får sparken. Blir svårt att hitta nytt jobb när man är 60.
Citera
2026-01-18, 14:39
Medlem
Polisen tog gädda 727 vid konfrontationen i Örebro.

Vet någon om gäddan är häktad?

Gäddan måste ha fiskats upp väldigt nyligt.

Enligt chatten borde han väl tagits bara för någon dag sedan?

Han jobbar för en av världens större tillverkare av tunga fordon. Bor i ett finare område.

Vilken otrolig skam att visa upp sina riktigt sjuka böjelser om incest, att våldföra sig på små barn och hundar för miljonpublik.

Finns mer skvaller om gädda 727?

Fallet bör vara astronomiskt.
Citera
2026-01-18, 15:02
Medlem
Citat:

Han jobbar för en av världens större tillverkare av tunga fordon. Bor i ett finare område.

Vilken otrolig skam att visa upp sina riktigt sjuka böjelser om incest, att våldföra sig på små barn och hundar för miljonpublik.

Om tillvägagångsättet är lika som för #618 så plockar de in honom, plockar din telefon. Åker hem till dig och plockar dator och övriga telefoner mgm har tillgång till.
Och därefter får du lunka hem igen. Ofta dagen efter. Eller när övrig polis är färdig med det som de vill plocka in.
Citera
2026-01-18, 15:40
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Fallhöjden är nog enorm, ja. När man kollar på kartan, så ser man att det ligger ett dagis bara ett stenkast bort från villan där #727 bor. Måtte personalen på dagiset hålla extra koll på barnen nu när dom vet att det bor ett praktäckel precis bredvid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in